Trepid ja liftid 2006-10-30 13:28:23
Inimene, tegelikult, alustas oma evolutsiooni ei ole stick-копалки: lihtsalt ta sai mõelda ei ole lennuk, ja kolmemõõtmelises ruumis, ja esimene leiutis on muutunud arenev trepp, mis tänu teaduse ja tehnika arenguga on kujunenud evolutsiooni kiiruse, lift. Pidevalt ja vastupandamatult soovida soov inimmõistuse fikseerida oma üleolekut ülejäänud loodusega. Inimese ambitsioonide mõjutame õhku, kuid juurduda seal ei suutnud. On leitud väljapääs: tuleb maa peal, kuid samaaegselt olla ja üle maa. Nii on'ilmus многоэтажное ehitus ja koos sellega ka probleem sõnumi korruste vahel. Pärast ratta kiiresti leiutati trepikoda... Trepp trepid, kaldus lennuk (kaldteed), nii nagu mehaanilised tõstukid (liftid, эскалаторы), mis on mõeldud sõnumi korruste vahel, kosmetoloog ja ruumides, mis asuvad eri tasanditel. Kui opereerida mõistetega kohta'tabavalt-planeerimine loo, trepikoda võib laias laastus jagada sisend, põhi-ja lisateenused. Sisend, mis asuvad väljaspool või süvendada [niši] kodus. Peamised nagu kord ja kannavad meid korruste vahel ja kosmetoloog. Trepikoda koridoris, tütarettevõte viib meid kelder ja kodudes kõrgusega üle 10 m, on olemas lisateenused tuletõrje redel, mis asuvad fassaad ja viivad katuse. Mida on vaja trepp? Mitte midagi: see peab olema vastupidav, turvaline igas mõttes (eriti tuleohutuse mõttes), on piisavalt võimsust, mis on määratletud человекопоток või tihedusega rahvastikuregistri andmetel selles hoones tuleb anda võimalus transportida mööblit ja inimeste evakueerimine tulekahju korral. Noh ja loomulikult käsku: эстетичность. Projektis ei juhtu väiksemaid asju, nii valimisel ja kujundamisel trepp tuleb arvestada nende olulist rolli organisatsiooni üldiste'tabavalt-planeerimine struktuuri ja arhitektuurne kompositsioon tervikuna. Comfort kodu, sisustus'interjöör tema peamised ruumid, kokkuleppe fassaadi paljuski määrab kindlaks mugavuse asukoha, suuruse, kuju, viimistlus trepid. Mõelgem trepp "ja kelle suhtes austust". Trepp koosneb kahest põhielemendid-alal ja лестничных маршей. Mänguväljakud jagunevad korruselised (tasemel sugu igal korrusel) ja vahepealsed (междуэтажные). Märts on funktsionaalne ja konstruktiivne element,'ühendab kaks trepikojad mänguväljakud ja põhineb neil. Ta koosneb mitmest astmest kangendatud tavaliselt kaks, ja mõnikord üks kaldus балке. Kui kandvad talad on paigutatud all astmed, neid nimetatakse косоурами, ja kui külgedel (торцам] trepiastet - тетивами. Trepikojad marsse ja mänguväljakud peavad olema piirded koos поручнями - sõimamine, kõrgus 800-1000 mm. Sõltuvalt arvu маршей,'ühendavad kaks nendega seotud korrusel, trepp on ühe-, kahe-või трехмаршевие (kui seade lifti või kui kõrgus korruseid 4, 2 m). Seoses vorm trepp sõltub взаиморасположения маршей ja mänguväljakute ja võib olla прямолинейной, pööre, kõverjooneline, samuti kruvi, mida mõnikord nimetatakse веерной. Trepid võtavad palju ruumi, nii et üks ülesandeid arhitekt kui üksikisiku projekteerimise teha neid rohkem kompaktne. Selleks eramutes neid tihti disain ei ole ainult keerates ja vahepealse puhkekohta, vaid ka mitme nn забежными astmed. Need " rasvaste nii palju nagu oleks забегают üks all teise. Kitsamast (sise-krunt keerates) laius kooliastmes ei peaks olema väiksem kui 80 mm ja see on parem 120 mm. Horisontaalse tasapinna astet nimetatakse проступью ja kaugus kahe kõrvuti проступи - подступенком, on kõrgus pulk. Normide arvu astmete ühes лестничном marss peab olema mitte vähem kui 3 ja mitte rohkem kui 18. Praktikas on aga tekkinud marsse ja suur on nende hulk. Laius лестничных маршей, mis on määratletud vahemaa käsipuu või seina vahel ja käsipuu peab olema vähemalt 900 mm, muidu lähevad vastastiku inimestel on raske разминуться. Laius лестничных alal peab olema vähemalt laiuse marsha ja peamine [korruseline] mänguväljak, lisaks peab olema piisavalt avar mugava asukoha ruumide uste ja lifti (kui selline on ). Suur tähtsus mugavuse kasutamise trepid on tema kallak, siis on suhtumine подступенка juurde проступи või kõrguse suhe marsha tema horisontaalne projektsioon. Kui õitseb inimene peaks kulutama umbes kaks korda rohkem energiat, kui sõites horisontaalselt; keskmine teda samm - 570 640 mm. Seega, et säilitada pidev ритмичности liikumine trepist selle diagonaal peaks olema umbes 1:2 või umbes 27 ". Sel juhul rated kõrgus подступенка-150 mm (konstruktiivne suurust arvestades vahede 148 mm) laius проступи 300 mm. Удвоенная kõrgus подступенка - 150 x 2 = 300 mm ja laius проступи-300 mm kogusumma moodustab keskmine samm inimese - 600 mm. Praktikas ehitus elumajade kõige enam levinud mudel raudbetoonist trepid pikkusel маршей 1:2. Kuid lisaks neile, eramutes kasutatakse laialdaselt ja veelgi järsemad trepid (pikkusel 1:1, 75; 1:1, 5 ja isegi veel järsem), mis võtavad oluliselt vähem põrandapinda. Kõrgus подступенков selliste treppide võib olla ka 180-190 mm ja rohkem, kuid laius проступів - 250 mm ja vähem. Trepp, mis viib keldrisse või мансарду, võib olla eelarvamusi 1:1, siis on 450. Mugavuse kõndides trepist проступь ei tohi olla väiksem kui pikkus jalad inimese. Laiuse suurendamine samba 30-50 mm saa teha kulul напуска või rulli проступи üle подступенком. Trepid tulevad kam'puidust astmed (valdavalt vintage hoonetes ja välistrepid, välisuksed), raudbetoon, puud'puidust ja metallist. Viimasele kuuluvad tuletõrje - esiotsa, samuti trepp keerulised piirjooned või pikkusega маршей, kui terasest (välja двутавров või otsaprofiili) косоуры pannakse наборные kooliastmes; metall -, betoon (pikkus samba üle 1, 05 m raudbetoon) või kivist tahke kivimite. Ükskõik materjali normatiivne koormus, treppide elumaja peab olema 300 kg / m. Praktikas kaasaegse ehitus-disain treppide täidavad valdavalt tüüpiline raudbetoon elementidest, mis on arvutatud kõrgus mudeli korrusel 2, 70; 2, 80:3, 00; 3, 30 m ja rohkem. Kõige ökonoomne ja lihtne valmistamisel ja paigaldamisel - disain двухмаршевой крупноэлементных trepp, mis koosneb kahest ühe protesti маршей ja kahte tüüpi alad. See on valmistatud betooni marki 200 армированием keevitada каркасами ja traat. Märts koosneb kahest косоуров ja vangide neid samme, mis отформованы tehases raudbetoon toodete üks укрупненный element. Mugavuse millega маршей ja seadme käsipuude vahel jätavad kliirens 100 mm. Esp mänguväljak täidetud kujul pliidid, окаймленной alla kontuuri kõrgendatud servad, mis tuginevad kaks лестничных marsha (mis lähevad üles ja alla). Marsha ja mänguväljak kinnitatakse ka keevitamist võlakirjad osad. Trepikojad ala, mille lõpu poole tavaliselt on eriline konsooli juts - "kõrvad", mis tuginevad pesa pool tellistest seinad trepikodade läbi. Vastasel juhul ribi kontuurid mänguväljakud asuvad selleks spetsiaalselt paigaldatud seina terasest "столиках". Trepikojad marsse ja platsid saabub koos taimede ehitus puhtalt töödeldud kraadi. Et kasulik laius trepp ei langes, külgvaates need panna metallist plaat приварки piirete. Kui lai лестничных маршах (1200 mm ja rohkem) terasest riiul saab tugevdada pesa проступях ja põrandad. Seejärel pesa on maetud цементным lahusega. Kohtuvad konstruktsiooniga trepid väga vähe, näiteks мозаичными või keraamilised plaadid, проступямі. Need elemendid pannakse lahus on pärast paigaldamist sammu. Ratsionaalsem ja esteetilise võivad olla valmistatud мелкоразмерных elementide avatud trepp eri suuruse ja kujuga. Samades juhtudel on nad võivad koosneda eraldi косоуров, teistel juhtudel - тетив, kuid ka laval, talad ja lauad лестничных mänguväljakud. Raudbetoon ja puud'jane мелкоелементние konstruktsiooniga trepp on laialdaselt kasutusel väikese tõusu ehitus, seejuures on kasutatud kraanad kandevõimega kuni 500 kg. Tõsi, oli selline trepp vajab üsna olulist tööjõukulude ja nad on kallimad крупноэлементных umbes 40%. On мелкоелементние raudbetoonist trepikodades kooliastmes pannakse või kahel косоурам või ükshaaval, mis asub pikiteljega marsha. Kohtades maksukohustuse marsha juurde лестничной platsile pannakse spetsiaalsed astmed, mida nimetatakse фризовыми. Iseloomult töötlemine, pikkus ja kõrgus nad ei erine suurt kraadi. Laius sama фризовых astet vähem suuri, nii nagu nad on osaliselt tuginevad косоуры, osaliselt площадочные talad. Raudbetoon косоуры ja talad on ristkülikuline ristlõige. Et опирания косоуров on площадочных kaevudele rahul pesa. Täna on laialt levinud euroopa riikides kruvi, samuti fänn trepid. Nad hõivavad ruumis vähe ruumi, saab panna seina äärde või keset tuba, odav ja hea, kuid paigaldamisel on vaja kõrge kvalifikatsiooniga meistrid. Vedaja keskne sammas kruvi trepp tavaliselt teenib metalltoru, mille ümbermõõt kaudu järel 150-200 mm консольно привариваются või kinnitatakse muul viisil " rasvaste проступи pikkus on 700 mm ja rohkem. Проступи on roostevabast terasest töötlemata top lennukiga, puud'puidust või plastikust. подступенка ei saa, ja laia otspinna aste on kinnitatud statiivile käsipuude või ограждающей seinale. Kuid et me kõik jalgsi ja jalgsi. Eh, прокачу!!. Muide, sa ei tea, miks euroopa korporatsioonid insenerid koguduses ametisse kohe alustatakse tööd, mitte põgenevad buffet, sest koik pirukad või tagaajamine teed. Vastus on lihtne - nad ei suitseta nii palju kaloreid kui õitseb. надцатый korrus. Nõus, sõber, kuni valu on igavene tüübisilt", lift on ajutiselt remondis"ja kui pidu ei ole, siis võistlus koht lift, kuidas kohale koos eelarve rahastamine on юракадемии. Tänu millele siis on oht sattuda oma "kontori" nagu kord õhtusöök. Neid hetki rõõmustavad ainult võitlejad üle kaalu ja jooksjad alates südameinfarkti. Niisiis, kuidas ja kui sõita valged inimesed? Liftid Esimesed liftid on tõesti'tekkisid Egiptuses. Nagu teada, on neid kasutanud kui püstitada püramiidid, tuues liikumise mehhanismi, kasutades võimu inimeste ja mõnikord loomade. Selline ime seade kasutaks ainult tõusu lasti. Esimesed tõsised muutused лифтовой tehnoloogia kohta ізошлі 1853 g. tekkega редукторного lift leiutis ameerika Элайша Грейвса Otis. See oli esimene ohutu tõstetav masin. Leiutis spetsiaalseid seadmeid - ловителей - предотвращало tilk tõstukiga kui обрыве kaabel. Sellest hetkest alates tehnoloogilisi täiustusi tõsteseadmed ei lõppenud. Veidi hiljem fikseeritud tekkimist elektri lifti. Selle omane olnud suur sõidukiirus ja tõstekõrgus. Välimus ohutu tõstame masinad on võimaldanud viia hoonete ehitamine suuremat tõusu, lihtsustades tõus ja vähendades ehitusalune pindala. Nii, võib öelda, et areng on suurte linnade ja välimus kõrghooneid, lift on mänginud olulist rolli. Lift on [inglise lift lift] statsionaarne грузоподъемная masin perioodiline tegevus, mille eesmärk on tõusu ja laskumise inimesi, samuti lasti. Reisijate vedu toimub üksikute partiide kindlal ajal, kusjuures liikumine vaheldub koos peatustega istutamiseks ja ümberistutamiseks inimesi. Lift on kõige levinum подъемником perioodilise tegevuse. Veel üks esindaja reisija, tõste ja transpordi masinad võivad muutuda köisraudtee. Need masinad kasutavad tavaliselt järskudel mägesid. Nii, Paari sama, et ronida mägi Montmartre, kõrval tavalise trepiga saab kasutada фуникулером. Kaasa tõste-ja sõiduki masinate pidev tegevus on seotud ja эскалаторы. Ja mahamineku reisijate selliseid masinaid toimub ilma peatusteta viimase töö käigus. Kui koguses ja intensiivne пассажиропотоках iseloomulik, et enamik ühiskondlikke hooneid, метрополитенах, sadamates, raudteejaamades ja kaubamajad on enim levinud saanud эскалаторы. Kuid seal, kus пассажиропоток suhteliselt väike ja ebastabiilne [majad, büroohooned], paigaldada liftid. Ala kohaldamise liftid võivad olla reisijate, lasti ja eriline, silma järgi sama põhjust liftid on jagatud elektri-ja hüdraulilised. Lihtsustatult reisijate lift elektrilised välispeeglid esindab kabiini, подвешенную terasest allasööst vertikaalne kaevanduse. Paigaldatud masinaruumi vints наматывает köied trumm. Kabiin liigub juhendid, укрепленным seintele kaevandused (nurk juurde vertikaalselt seejuures on mitte rohkem kui 150). Koos oma kehtivad elektri-ja hüdraulilised liftid. Liikumine hüdraulilised liftid toimub tõttu edasi liikumine kaitsetoru. Seejuures on mootor, приводящий mõju kogu гидравлику, ka elektriline. Hüdraulilised liftid on enamasti mõeldud hoonete väikese tõusu ja väikese intensiivsusega liiklus. Spetsialistide hinnangul on maailmas kasutusel üle miljoni lifti. Vajadus tehnika on selline pidevalt kasvab. Nii tekkimist turul tipptasemel lift seadmete vedu, reisijate ja lasti - tulemus aastate arendustegevuse kogemus ja pidev täiustamine sõlmede ja detailide. Enne lifti ees'on teatud nõuded. Esiteks nad peavad olema usaldusväärsed toimimise ja ohutud reisijate. Alates arhitektuuri seisukohast, lift peab vastama nõutud ülesannete täitmiseks, mis on seotud projekti, orgaaniliselt sobima lahendus hoone ning kõik tehnoloogilised seadmed - ergonoomiliselt ja kompaktselt paiknema selles. Olulised nõuded ökoloogia. Näiteks puuduvad halvad lõhnad tööl lifti. Tarkvara madala müra on ka üks peamisi nõudeid, pre'on nagu ehituskivid organisatsioonidega, nii ja kasutajate lifti. Lisaks, sellised omadused, nagu kandevõime ja kiiruse, üha rohkem määravad valides lift seadmete. Osa disain kabiini lifti valik on tohutu. Tuleb märkida, et kaasaegne kvaliteetne lift tagab minimaalse vibratsiooni ja müra, töötab sujuv kiirendus ja pidurdamine. Äri keskustes, pankades ja teistes avalikes hoonetes on välja kujunenud praktika paigaldada liftid, mis võimaldavad teenindada suuri пассажиропотоки perioodidel tulevad ja lähevad töötajad. Sel juhul ei pea tingimata'kindlasti arvu suurendada lifti või nende kauba. Täna samalaadseid ülesandeid saab lahendada ka kasutades spetsiaalset tarkvara, mille mõned mudelid on varustatud lifti juhtivaid tootjad. Nii, on olemas spetsiaalsed programmid, et vähendada ooteaega koguduse lifti. Kaubandus-ja näituse kompleksid üsna sageli on панорамными lifti. Panoraam-lift, mis on mõeldud kontrolli, võib olla erinev konfiguratsioon. Ja luua maksimaalselt läbivaatamise kasutatakse sageli klaasist paneelid on maast laeni. Ja, muidugi, valides lift seadmete võeta arvesse kulusid, wops'seotud kulud on selle toimimise, eelkõige elektrienergia. Konkurents лифтовом turul sunnib ettevõtteid pidevalt parandada oma toodete kvaliteeti. Sellele aitab kaasa uuendamine tootmine, paigaldus tänapäeva kõrgtehnoloogiliste seadmete, uute konstruktsioonide lifti. Bronco ettevõtted-tootjad pakub klientidele suurt valikut lift seadmete. Nii, koos tüüptingimused ja серийными projekti tehased teevad liftid individuaalne tellimused. Näiteks, sv'seoses kasutusele meetmeid uute ehitusnorme palju tootjad teevad liftid vedamiseks tuletõrje üksuste. Sama süsteemi haldamise lifti saab teha erinevate elementide baasil, mis tagab režiim lift sõltuvalt kodus, kus see on paigaldatud. Лифтовое seadmed, mis on esitatud turul, on jagatud kahte kategooriasse - prestiižne, kallid liftid ja odavam. Esimene, piisavalt kitsas kategooria lift seadmed on põhiliselt esindatud tehnikat välismaiste tootjate, teine laialdasem, - kodu. Kuna liftid siiani - kohustuslik tingimus mugavat viibimise mitmekorruselised hooned, siis on nõuded klientidele oleks pidevalt kasvab. See puudutab võrdse määral kõigi kategooriate lifti. Saavutada лифтостроении, tänu kasutamise võimalusi infotehnoloogia ja kaasaegse elektroonika, mille eesmärk on suurendada usaldusväärsust, tasemel mugavust, kiirust. Nii, firma "Schindler" - suur šveitsi tootja - ettepanek intellektuaalse optimeerimise programmi liikumine lifti Місопіс 10 tm. Tööpõhimõte süsteem rajaneb originaalne idee: korrus sihtkohta kasutusele veel enne sisenemist лифтовую kabiini. Süsteem saadab konkreetset salongi kindla reisijale, ja see omakorda saab teate, mis salongi tuleb läheneda. Tulemuseks reisijad ühe ja sama korrus sihtkohta koondatud, mis võimaldab vähendada peatuste arv liikumise tee lifti. Firma "Otis" kutsus uudise - lift Gen2. Selles lift kohaldada korter tugevdatud polüuretaan rihmad, erinevad oma suurema tugevuse, vastupidavuse ja paindlikkuse. Tänu sellele leiutis süsteem Gen2 komplekteeritakse безредукторной vints koos integreeritud ketas pidurid. Suurus vints on palju vähem kui varem kasutatud. See võimaldab проектантам-ehitajatele loobuda masin ruumid. Üldiselt tänapäeva liftide, sõltuvalt valitud mudelist, machine eeldus võib olla asub otse üle шахтой, vahetus läheduses kaevanduse [üks korruseid] või lift üldiselt ei pruugi masin ruumid. Viimane variant leiab üha rohkem levinud, kuna see võimaldab sobivad kaevandus praktiliselt igal hoone. Disain lifti Erilist tähelepanu tootjad kaasaegse lifti pööra disain. Nagu juba mainitud, on enamik mudeleid предохранены alates tahtliku kahju. Erand on ehk moodustavad süsteemi, mis on mõeldud paigaldamiseks erasektori резиденциях. Sisemine osa, salongi traditsiooniliselt koosneb metallist щитовые, värvitud высокопрочными порошковыми emailid. Seejuures pakutakse värvide suur valik toone - valik kliendi. Võimalik viimistlusega salongi paneelidega roostevabast terasest, eri liiki puidust, ламинированным пластиком. Paul salongi suletud metallist lehed, kummi või vaipkattega kaetud, võib kasutada looduskivi. Eriti "puänt" toovad disain salongi käsipuud ja peeglid. Valgustus salongi toimub плафонами erineva kuju -, halogeen-või fluorestseeruv tuled. Välimus turul mudelid lifti koos teleskoop uste võimaldab tellijale oluliselt vähendada laius kaevanduse vastavalt vabastada täiendavat ala hoone. Firmade spetsialistid tänane päev pakub lahenduse terve kompleks probleeme - alates projekteerimisest ja pakkumine on kuni seadmete paigalduse ja hooldusteenuseid, vajadusel täielikku ümbertegemist. Trepiliftid koos pääslaid uste taga Kabiini need liftid on varustatud kahe uste. Teatud korrusel soovil arhitekt saavad avaneda siis või muud uks või mõlemad uksed korraga. See võimaldab arhitektidel, et saada täiendavat vajalikku paindlikkust, sageli kui проектирований hoone. 1998. aastal alustati tootmist lifti koos alumise mehhanismidele ruumiga ja liftide haigla asutuste. Oluline osa tööst on arhitekt ja projekteerija on lahendus korruseline jolla. Pakutakse suur valik nuppude, näidikute ja paneelid ukse avade kaudu. Korruselised uksed, liftid võivad olla valmistatud plastikust, roostevabast terasest ja värvitud eri värvi, вписывающиеся interjöör jolla.
Allikas: http://stroymart. com. ua
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar