reede, 20. juuni 2014

Seade skywalk auku garaaž

Vaatetorn auk on, esiteks, on loodud mugavuse pikeneb automaatselt, kvaliteet ja kiirus remont masin. Selle asemel, et pikali all peaga, растянувшись maal, surudes nina железки ja ei ole mingit võimalust, et tavaline manööver, saab rahulikult kindlalt seista masina all, valgustamiseks soovitud andmed teisaldatavad valgustid, saada niche vaja tööriistu. Kõik need omadused annab vaatetorn auk garaaž. Kui teil on soovitud seadmete hooldus-ja väike remont saab teha ise oma garaaž. Lisaks põhjad on auto, vaatetorn, pit avab juurdepääsu raskesti ligipääsetavates sõlmede ja agregaatide masin, kus ei saa isegi indekseerimise kaudu all rattad ei kasuta lifti.


cartool. ee

Peamised puudused skywalk auku usuvad kaks asja. Esiteks, see sõltuvus on vundamendist alates põhjavee. Kui krundil vee sobivad pinna lähedal, hooajalised üleujutused pit отсыревания ja lõhenemist seinad, lõputu niiskuse sees garaaž vältida ei saa. Sel juhul on sisu skywalk auku heas vormis отберет liiga palju vaeva ja raha ja parem on üldse seda mitte õpetada.

Selle tulemusena esimene põhjus, vastased смотровых yam viivad teise, sest temperatuuride erinevus külm õhk kaevust tõuseb üles, vajuma kondensaat põhjas ja auto ja üksikasjalikult ja söövitavad metallist. Garaaž on alati kõrge õhuniiskus.



Kuid tegu on reaktsioon. Kui põhjavesi võimaldavad, pit saab varustada ei kuulu peaga auto, samas kõrvale oma parkla. Auk saab katte luugi puud või'puust plangud, обмотав nende hüdroisolatsiooni polüetüleen ja niiskuse tungimist pit peatub.

Kodu skywalk kaevandis on põhjendatud siis, kui põhjavee all garaaž alla 2, 5 - 3 m. Siis ei saa piirduda vaid üks teisele, ehitada korralikku keldrisse ladustatud tooted.



Laius skywalk auk peaks olema umbes 10-15 cm on vahemaa ratastega masin (teljevahe). Kui on kavas osta uus auto või teenindada abil skywalk auku mitu masinate, laius pea otsima universaalne. On pikkus auk peaks olema rohkem kui auto, siis auk on mugav minna abi, statsionaarses või приставных treppide, ei откатываясь kui see masin. Sügavus auku valida selline, et seda on mugav seista piklikud käed ja дотягиваться kuni sõidukiosadest. Tavaliselt sügavus ligikaudu kaks meetrit.

Kui seade auku oleks hea ette eriline nišš külgedel, kus on võimalik koostada käepärased tööriistad ja varuosad. Ümbermõõt auku saab навесить luminofoorlambid või неяркие valgustid valgusti auto põhjad.

Kuidas seda teha

Selleks, et teha смотровую auk земляном semi garaaž pea kaevama kraavi. Tema esialgsed parameetrid peavad olema natuke laiem ja pikem valitud suurusega, sest osa ruumi "'sööb" raketise ja бетонная täide. Näiteks, kui on vaja auk, laius 100 cm ja sügavus on 170-180 cm, siis tema kaeva kraavi laius on 140 cm ja sügavus 180-190 cm.

Edasi seinad ja põrand auku tuleb kuidagi гидроизолировать ja tugevdada. Mõned levinud nende tellis. Kõige kindlam variant - betoneeritakse auku. On olemas erinevaid arvamusi, et parem teha kõigepealt - бетонировать sugu, ja siis seina või vastupidi - kõigepealt töötada seintega ja viimane korrus.




Vaatetorn pit: 1 - katuseluuk: 2 - trepikoda, 3 - päramootor sugu; 4 - nišš; 5 - paul auku.

Kui alustada soost, siis selle alt on hoolikalt jäära, eelnevalt puista kruus. Paksus käesoleva уложенного kruusa peab olema vähemalt 10 vt гравийную padja peal magama liiva veel 5 cm. Kui garaaž on väärt märgadel muldadel, siis tasub natuke гидроизолировать paul abil kiht savi, pannes selle liiva ja siis jälle magama savi kruus. Kusjuures iga kihi alt hoolikalt tihendatud kui kerisel.

Teine variant on põranda skywalk pit - päramootor paul. See on tavaliselt kikkis juba pärast seda, kui seina забетонированы ja затвердеют. Kõigepealt see põrand panna roovitis-alus, ning peale laotakse kaetud lauad. Aga see põrand on rohkem sobib kuiv pinnas ja toores garaažid.

Seinte viimistlus viiakse läbi mitmes etapis. Esimese asjana meistrid soovitavad meisterdada spetsiaalne raam metallist nurga või швеллера. Raam on vaja selleks, et takistada колесам tulla sees auku, kui nad ikka sinna pea. Gon kehtestada sees raketise tasandil tulevase põranda ja määrata sisseehitatud анкерами.


pskovsrub. ee

Seinad auku viia ja veekindluse, обмазав õline kiht savi. On kasutatud savi palju saab lisada jäätmete ringlussevõtu naftaõlisid. Peal глиняного lossi kaardistada paks pe-kile. Kui betoonpõrand on täiesti kuiv (kui ta ei ole veel kuivanud), võite alustada püstitada eemaldatav raketise seinad. Üksikuid elemente скрепляют подкосами ja toestamine. Tugevdada seinu, nende ümbermõõt on võimalik kehtestada silmadega - рабицей. Pärast seda võib täita ruumi seinte vahel ja raketise lahusega betooni ja suurus. Töö käigus betooni tööd hästi jäära.

Raketise saab stardi 2 nädala pärast ja lõplik viimistlus seinad skywalk auku (krohv, выкладывание plaatidega) on võimalik läbi viia mitte varem kui kuu aega, et anda бетону lõplikult kivistuda.



Kui tellised ja betoon - liiga kallid materjalid, et katta neid auke, siis on võimalik leida rohkem eelarvelisi otsuseid. Näiteks выстелить pit katusekattematerjali ja ülevalt обшить промасленными lauad. Või panna kaevu seest korter kiltkivi, ja all kiltkivi lisada katus.

Üldiselt, inimesed, kes seisavad silmitsi kahjulik ja капризными смотровыми ямами, on soovitav mitte kohe kiirustada, sest tema tugevdamine, täite betooni ja viimistlus. Kaevatud ja забетонирована auk läbi ei saa lühikese aja jooksul "поплыть" ja siis betoon konstruktsiooni on lihtsalt tagasi kaevama, намучается saada sealt vett. Seetõttu on parem kaevata garaaž pit - jäta teda mõnda aega, vaadates, kuidas reageerib auku põhjavee tase, kui võimas peab olema veekindlad põrandale, seintele jne. Pärast selliseid tähelepanekuid seade ja viimistlus skywalk auku garaaž osutub tõhusamaks ja aitab vältida töö vigu.


Allikas: www. strоy. ee

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar