Probleemid auto parkimine suures linnas teada, et iga автолюбителю. Sagedamini kui ei, tõstes mitmekorruseline maja või kontori kaubanduskeskused, kinnisvara arendaja "unustab" selle kohta, et üürnike kodu vaja kuskil parkida oma autod. Ja väike parkla alal hoovis maja on ilmselgelt ebapiisav selleks, et tagada koht kõigile, kes soovivad. Kuid kui midagi on võimalik aru saada ja ehitaja: maa - kallis lõbu. Nii et parim väljapääs - kodu-maa-alune auto pargid.
Kahtlemata, maa-alune parkla on mitmeid eeliseid võrreldes maismaal парковками. Esiteks - see on ruumi kokkuhoid. Luua mitmetasandiline auto pargid võimaldab maksimaalselt ära kasutada olemasolevat ala. Sõidud ka maa-alusesse parklasse tavaliselt отгорожены alates придомовой territooriumil ja on kaugel mänguväljakute ja jalakäijate tsooni. Maa-alune parkings ökoloogilist, kui maismaal parkla, kuna heitgaase neist kuvatakse läbi süsteemi, ventilatsiooni. Seetõttu on oluliselt vähenenud kontsentratsioon kahjulike ainete maapinnalähedase õhu kiht.
Kuid küsimus on seadme soodsama kõik loeb maa-aluse parkla väga sageli toetub rahandus. Kulud seade parkimiskohast maa all on 2-3 korda suurem kui kulu seade maapealse parkla. Seega, kui hoone büroo-keskused (kus kohast parkla арендуются) ja shopping kompleksid (kus kohast паркинге üldse tasuta) kinnisvaraarendajad püüavad vältida asjatuid investeeringuid ja teha vaid minimaalne õigusaktide palju parkimiskohta. Ja siin on korterelamu arendaja on rohkem valmis on kulud, wops'ehitusega seotud maa-aluste parklate. On ju ruumi nende parklas saab müüa.
Maa-alune parkla - see on tehniliselt keerukas rajatis, mis vajab asjatundlikult hästi läbimõeldud kujunduse ja tehniliste võrkude. Projekteerimisel maa-aluse parkla on vaja arvestada mitmeid tegureid, nagu näiteks, kuidas koormust kandvaid konstruktsioone (mis on eriti oluline juhtudel, kui parkla asub otse maja all või sõidutee), vastavus sanitaar-normidele, seisund pinnase ja гидрологическую olukorda. Uuring hüdroloogilise olukorras on väga oluline, sest ulatusliku maa-alune ehitis mõjutab jaotamise voolab põhjavette. Ja muutmine vooluveekogu võib kahjulik mõju võimalik fassaadide külgnevad hooned.
Mass hoone maa-aluste parklate algas paar aastakümmet tagasi, kui kodumaiste arendajad on muutunud kättesaadavaks tänapäevased materjalid ja tehnoloogia. Üks selline tehnoloogia - seade monoliitne raudbetoonist taotluse eemaldatav metallist ja katuste ehitus. See tehnoloogia on väga mugav ja majanduslikult kasulik, kui hoone on piiratud tingimustes, kui montaaž valmis tehase projekteerib rakendada on raske või üldse võimatu. Disain vahelagede maa-alune parkimiskohast määratakse vastavalt iseärasusi ehitise suurus lennanud, materjal, millest on valmistatud kandvaid konstruktsioone (veerud) jne.
Kui hoone maa-aluse parkla erilist tähelepanu on pööratud seadmele on veekindel disain. Pidev kokkupuude niiskuse rikub tugevus raudbetoonist, põhjustades korrosiooni vedaja armatuuri. Kaitsta niiskuse eest kohaldada erinevaid обмазочной ja rulli veekindluse, samuti spetsiaalseid lisandeid-гидрофобизаторы, mis on lisatud otse betooni lahus.
To mustreid maa-aluste parklate pre'on kõrged nõudmised tulekindlus. Läbi olemasolu metallist армирующих raudbetoonist elementide disain väga kiiresti soojendada. Seejuures toimub kaotus kandvate omadused - rikkumine terviklikkuse betoon konstruktsiooni elemendid võivad tekkida 20 minuti jooksul. Kaitse betoonplaatidega tegevus suits'i kohaldatakse plaat базальтового kiud, mis on võimelised taluma lühiajalist soojenemist kuni 1000 kraadi, kaotamata seejuures oma isoleeriva omadused. Lisaks огнезащиты, basalt plaadid täidavad ka rolli soojusisolatsioon, mis võimaldab oluliselt vähendada kulusid kütte-alune garaaž.
Süsteemi insener maa-aluse parkla hulka kuuluvad lahti, ventilatsioonisüsteemid, tuletõrjesüsteemid, suitsu eemaldamise süsteemi vesi ja kanalisatsioon. Tagada piisav õhuvahetus ventilatsioonisüsteem peab olema piisavalt võimas. Töö on võimas ventilaator iseloomustab kõrge müratasemega. Nii, samaaegselt seadme ventilatsioonisüsteemi, läbi keerulist tööd pakkuda heliisolatsioon.
Normatiivne ja maa-alune паркинге näeb ette mitut liiki valgustus: töö, ремонтное, samuti эвакуационное ja katastroof.
Allikas: www. strоy. ee
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar