pühapäev, 22. juuni 2014

Виндоуз 2006-11-02 16:19:02

Ehitus ja rekonstrueerimine.








Виндоуз
2006-11-02 16:19:02

Tootjad металлопластиковых aknad lahknevad hinnangud turul. Optimistid (ja neid on palju) leiavad, et 2001. aastal müüdi 3, 6 miljonit ruutmeetrit. m, akende - $ 400 miljonit jaemüügi hinnad. Täpsemaks, meie arvates, välja turu hinnangut, mille kaupmehed profiiliga akende jaoks. Бдительные müüjad komponendid hoolikalt viivad statistikat imporditud tarnimise, tootmise ja kodumaiste toodete ja usuvad, et eelmisel aastal oli omadused 1, 5-2 miljonit ruutmeetrit. m, aknad. Mõned müüjad üldse usub turu mingi "tinglikult" aknad (nagu meil õnnestus'selgitada välja, sest keskmine pindala on võetud umbes 2 sq m.) ja konditsioneeritud ühikutes maht akna turul'2001 võrdne 0-9-1 miljonit aknad $ 150 -170 1 tk., st umbes $ 150 miljonit jaemüügi hinnad. Vastavalt müüjad, aasta turg on kasvanud lahtiselt ulatuses umbes 20%, kuid piisava suurendada tulu, kui seda ei juhtunud: kasvava konkurentsi kaupmehed olnud sunnitud hindu langetama (vt joonis. 1). Viimase kolme aasta jooksul on nad langenud 50-60% (vt. ÄRI nr 50 11. 12. 2000 a. ).
Kaupmehed arvavad, et sel aastal nad suudavad müüa металлопластиковых akende 20% rohkem, kui eelmisel aastal. Kuid kohtunik kasv "raha" turu mahu оконщікі ei riskiks.

IMPORT

Import valmis akende, millest sisuliselt võib öelda, et 7-8 aastat tagasi ja "algas" siseturg on üha enam muutumas eksootika. Täna on iga enam-vähem ülistab ennast akna firma on juba saanud oma tootmise ja parimal juhul vaid impordib osad. Paljud sama omandavad profiilid ja tarvikud spetsialiseerunud tarnija ja impordi tegusid ei ole.
Meile teadaolevalt on nüüd valmis aknad, imporditud väikestes kogustes, et järsku on kontorid lahedam ettevõtted. Tootjad ütlevad, et sünnitust standard valmis akende süüdi ka väikesteks need ettevõtted, mis tegutsevad lääne sellistes valdkondades: neil odavam tellida tooteid poola või tšehhi naabrid ja провезти see varem toll. Sama aken, mis ei ole mööda бдительного ei aja таможенников, растамаживаются, vastavalt оконщиков all koodiga УКТ FEA 761010 (all seda koodi üldse lähevad alumiinium disaini. Kuigi millist suhtumist металлопластиковых aknad on alumiinium, tootjate akende meile ei selgitatud). Andmete importimise kohta on esitatud tabelis. 1.

HOOAEG

Talv - madalhooajal kaupmehed металлопласт-puugid aknad. Vähesed kliendid on lahendatud холодригу vahetada aknad. Erand - akende paigaldamine, akende leidjad. "Ожи-вают" kliendid ja keset kevadet ja hooaja aktiivne müük kestab kuni mid-autumn festival.
Nüüd mõned ettevõtted suuremates linnades on, et ei idle teised aastaajad, on plaanis soetada edasimüüjate lõunaosas, eriti Krimmis. Krimmi poolsaar oleks atraktiivne mitte ainult "meeldivus" погод. Siin, nagu öeldakse pealinna оконщікі, viimasel ajal hakkas nagu seeni kasvama erasektori hotellid, kuurordid, mille omanikud eelistavad paigaldada oma elukohta металлопластиковые aknad.
Kuid lõuna piirkond küllastunud kohalike tööstus-ja tootmise ettevõtted - "Konsool", "Амтек", "Agro", "Hollandi Maja", "Microsoft" ja teised Nende hinnad on 10-20% madalam, kui näiteks kiievi firmad. Samal ajal suured pealinna ettevõtted võivad üllatada крымчан laiema sortimendi металлопластиковых aknad.
Kuid väikesed suurlinna оконщиков Krimmis keegi ei oota. Oma suurte konkurentide-землякам nad teadlikult kaotada valikus ja elanike krimmis hind.

VALIKUS

Täna müüjad металлопластиковых aknad pakuvad kolme sorti oma kauba: kurdid, pöörd-kallutamine ja kombineeritud kahepoolmelised (üks aknaraam, pime, teine - pöörd-kald-aknad).
Kurdid aknad odavam pöörd-kallutatavate umbes poole. Ja paar aastat tagasi, kui hind aknad on 50-60% suurem enamik tarbijaid kuhugi деваться, kui ainult "замуровывать" ise. Nüüd, kui hinnad on langenud, samas kui tulude tarbijad on hakanud kasvama, suurenes nõudlus ja seega müük pöörd-kallutatavate aknad.
Kurdid aknad nüüd, nagu tavaliselt, korter ei ole paigaldatud, vaid on kasutatud ainult kontorites, kauplustes. Vastavalt kaupmehed, nüüd osa "metsiste suurim asurkond eestis" moodustab umbes 20% installitud aknad. Ja edaspidi nende osakaal müügis väheneb. Tunduvad, et kurdid aknad tuleb paigaldada ainult kauplustes. Vaevalt kasvab ja müük kombineeritud aknad (vt arvamust Sergei ГУБСКОГО lk 46).
Kõige sama edukas (ilmselt seetõttu, et ta on kõige kallim olemasolevaid variante. - Toim. ) Оконщікі usuvad pöörd-откидную disain aknad. Täna need aknad on pakkuda kaupmeestele umbes 40% müügist. Ja nad ennustasid, et nõudlus selliste aknad kasvab.
Kuid keegi kaupmeeste me ei ole kuulnud, et edaspidi turul hakatakse pakkuma uue konstruktsiooniga aknaid. Kuni ассортиментное sort "ette" osad - profiilid, furnituur, aknalauad, mõõn, sääsevõrgud.
Ei ole "sätendab" enamik оконщиков ja valik on klaaspakett. Põhimõtteliselt nüüd pakutakse ühe-ja triple-klaaspakett (harvem - трехкамерные) klaaspaketid. Ka peaaegu ei kasuta ukraina firma ja on kasu, PVC-profiilid, nagu plastilisus. Akna kuju võiks teha ja vormis võlvide ja vormis полуціркуляров. Kuid оконщікі, väheste eranditega, pakuvad металлопластиковый ristkülik. Äge konkurents (millest tänapäeval nii palju räägitakse, kaupmehed. - Toim. ) Kuni nad eelistavad võidelda koha eest turul abil dumping, mitte mitmekesisuse ассортиментного mitmeid.

VÄRV

Ja kaupmehed металлопластиковыми aknad ja tarbijad ei ole harjunud цветному металлопластиковые. Turul sellist kaupa pakutakse vähe. Vastavalt ettevõtjatele, 80% müügist pakub klassikaline, standard valge tooted ja vaid 20% - värvilised aknad. Suhe on püsinud stabiilsena viimase paari aasta jooksul. Peamiselt värvilised meistriteosed "kannatavad" just need небедные tarbijad, kellele on vaja, et новенькие aknad täiesti ühtlustada fassaadiga hoone või mahtunud ettevõtete värvi.
Niipalju kui me teame, värviline plastik Ukraina peaaegu ei imporditud: ütlevad, et kallis. Nii "выкручиваются" tootjad on juba paigas, ламініруя profiilid. Vaatamata sellele, et protsess lamineerimine, vastavalt kaupmehed, piisavalt lihtne, kes soovib luua harmoonia väljas, mis tähendab, et kaunistada akende ainult ühelt poolt, "kapriis" läheb maksma umbes 20% kogu kuludest tooted; soovijatele palun oma silmad iga päev ja siseruumides maksma 30% rohkem, kui valged aknad. Nagu tavaliselt, et odavam kaup, ostjad säästa profiilile ja стеклопакете. Kõige populaarsemaks täna peetakse sinine, "puu all" ja tume-kirsi värvi.

EKSPERTIDE ARVAMUSED

Konstantin Топтун asedirektor
LTD "Võrdsust-Kiiev" (kuulub kontserni "Võrdsust";
tootja металлопластиковых ja alumiiniumist konstruktsioonide)
Hind:
- Hind металлопластикового tooted, sõltub peamiselt kasutatavate materjalide - PVC-profiil, klaaspakett, suluste. 2001. aastal erinevatel tootjatel on hinnavahe 1 sq m. aken on jõudnud 30 w. e. See on tingitud asjaolust, et Ukraina turul'ilmus ja omandab üha suuremat populaarsust kodumaise tootja PVC-profiili. Tarbijad saavad nüüd valida odavama kodumaise toodangu ja kallis, toimis hästi imporditud.
Osalejate turul:
Suur nimekiri esitatakse Ukraina profiilid saksa, austria, türgi tootmise pakub laia valikut mitte ainult tarbijatele, vaid ka tootjatele. Viimastel on võimalus mitmekesistada valikut - kasutada mitut tüüpi profiilid erinevates hinnapiirid, püüdes jõuda klientidele erineva sissetulekuga. Suur konkurents sunnib tootjaid otsima uusi turge piirkondades Ukraina, kus, erinevalt Kiievi maksevõime elanikkonnast allpool. Seejuures kauplevad ettevõtted on ettevaatlikud, et mitte jääda juba kõik oma positsiooni pealinna turul.

Vladislav TKACHENKO, juhtiv insener firma
"Текко-Plus" (tootja aknad ja uksed välja металлопластика)
Umbes müügi edendamine:
- Kõige sagedamini laius valiku paneb potentsiaalse ostja tupikusse. Ei tasu müüa aknad (siiski, nagu iga teine kaup) telefoni teel, nii nagu paitab kõrva väärtus "ruutmeetri" mitte alati ei vasta kliendi ootustele. Sest firma müüb ei ruudu footage ja keeruline inseneri ehitamise, kus kvaliteet profiili seaded klaaspakett, oskus müüja rääkida tootel jne. mängivad olulist rolli.
Nii et mõned suured ettevõtted, sealhulgas ka meie firma pakub kliendile võimaluse näha ise näha ja hinnata erinevust profiilis, фурнитуре, osa (näiteks meie firma selleks korraldas näituse profiilid), saada pädevat nõu tehnilistele karakteristikutele tooteid.
Personali:
Paljud, kes müüvad ettevõtted kannatavad puudust, spetsialistid, kes suudab oskuslikult ja asjatundlikult pakkuda kaup jaemüügi punkti. Probleem on veel selles, et täiendav koolitamine, ära kaugel ei ole kohe nii endale, see võib ainult finantsiliselt tugev ettevõte.
Väikesed фирмочки kaotavad kasum just selle eest, et nende kaup pakuvad töötlemata kaadrid

TEGELASTEKS

Kogus akna firmad viimase n'viie aasta jooksul suurenenud mitu korda. Nüüd ukraina turul on neid umbes 300. Peaaegu pool оконщиков sain kiievis turul. Pealinnas ja inimesed rikkamad ja ehitus järsem kui teistes piirkondades Ukraina.
Suurte akende ettevõtted umbes tosin. Seda nüüd loetakse ettevõtted, mis toodavad ja müüvad umbes 1 tuhat ruutmeetrit. m металлопластиковых aknad kuus. Sageli suured ettevõtted impordivad ja osad, mis müüvad järjest väiksematele firmadele. Keskmine peetakse firma, mis on suuteline kuus "push" 500-800 ruutmeetrit aknaid.
Lisaks sellele, et turg on üle ujutatud tegelikult віконникам, üsna tuntavat konkurentsi neile sai pitsasid endine "maitsev" klientuur - suurte ehitusprojektide korraldamine. Nad kujundasid oma akna tootmine ja koos komplekt ehitatava kodu приторговывают "jae - ".
Organisatsioon müük. Nüüd, niipalju kui meile teada, mitu suurt kiievi ettevõtteid aktiivselt moodustavad сбытовую võrgustik piirkondades, kuid igaüks neist läheb oma teed.
Tee esimene. On edasimüüjad otsustavad väikesed aknad tootjad. Neile pakkuda soodustust alates 10% kuni 30%. Mida rohkem on ettevõtted-"emme" huvi regiooni vastu, eriti suuremates linnades, seda suurem on soodustus.
Tee teine. "Värbamine" edasimüüjate hulgast ehitusfirmadest, mille peamine tegevusala - ehitus majad. Need firmad kasutavad toodete paigaldamiseks ehitatavate majade, vaid ka pakuvad seda teistele firmadele, vaid ka lõpptarbijatele.
Isegi kui firma"emme" ja suudab täita kõik vahendusfirma päringud, arvukus tootjate ja napib edasimüüjate valimise õigus on viimaseid.
Tee kolmas. Mõned suured ettevõtted on hakanud avada oma esindused erinevates piirkondades. See on, nagu teada, kallis üritus (avatud kontor, personali valik, muu reklaam jne. ). Kuid samal ajal saab ettevõte мобильно reageerida muutus hind piirkonnas, kontrollida kvaliteeti tellimuse täitmise.
Praktiliselt ükski оконщиков ei riskida nõudma, et diiler töötas ainult oma kaubaga. Kuid see on asjatu.
Ise vahendajad püüavad pakkuda kaup on need ettevõtted, kes ei konkureeri omavahel. Näiteks, kauplevad kallis tooted ja odav.
Võimalik, in üha kasvava konkurentsi tingimustes "ema" ettevõtetel on vaja teha valik. Kuid on väga kaheldav, et see neil õnnestub. Isegi kui "emme" ja suudab täita kõik vahendusfirma päringud, arvukus tootjate ja napib edasimüüjate valimise õigus on viimaseid.
Jaemüük. Vaatamata nõudluse kasv poolt hoone organisatsioonide, täna umbes 50% akende ettevõtjad rakendavad "all individuaalne tellimus" jaeklientidele.
Tavaliselt tee rahakoti selliseid kliente on läbi punktid tellimuste vastuvõtmise.
Paljud külgmised firma pettunud sellisel viisil edendada pro-дукции, nagu rent all vastuvõtupunkt kaks-kolm ruutmeetrit, гастрономах, kaubamajad või хозтоварах. "Kurb" (ja siis мерзкий. - Toim. ) Зевает приемщик umbes kahe-kolme akna killud ei saa enam innustada potentsiaalseid kliente soliidne tellimus. Nii et nüüd on finantsiliselt tugev ettevõte aktiivselt proovivad esitama kauba kaubamärgiga salongides. Peale proovide valmistoodete nad näitavad ja lisatarvikud: profiilid, klaaspaketid, suluseid. Kusjuures püüame pakkuda kaupa erinevates hind rühmad. Pange tähele, et mõned firmad pakuvad mitte ainult металлопластиковые aknad, kuid puud'puidust, alumiiniumist. Kuid, nagu tavaliselt, ühe jaemüük punkti konkurentsivõimelised tooted on ettevaatlikud, et mitte näidata, sest tarbija hakkab kaua kaaluda kõiki "" ja "vastu" osta üht või teist tüüpi aknaid, mille tulemusena lahkub tühjade kätega.
Paljud ettevõtjad on juba kogenud personali nälg ja ütlevad, et leida pädevat ja kvalifitseeritud müüja, kes oleks teadnud igasuguseid profiilid, klaas, omadused paigaldus ja pealegi oli hea psühholoog, - suur probleem (ja планочку palka tõsta ei ole proovinud? - Toim. ). Tavaliselt, ettevõtted üritavad leida selliseid müüjaid läbi töövahendusettevõtjatele. Isegi leides enam-vähem pädevat spetsialisti, peavad investeerima oma дообучение. Kuid, nagu öeldakse, овчинка väärt nahkade: kvalifitseeritud müügi, nagu väidavad ettevõtjad, kohe kasvavad 60%, ja kohati 80%.
Kuid väikesed ettevõtted, mis pakuvad odavad tooted, ei keelduvad "punkti tellimuste vastuvõtmise" ehitusmaterjalide turgudel.

EKSPERTIDE ARVAMUSED

Igor БИНКОВСКИЙ, osakonna juhataja aknas
tehnoloogia esinduses REHAU AG + Co Kiievis
Teenuste kohta:
Edu ettevõtted, mis kaupleb металлопластиковыми aknad, suurel määral, sõltub müüja osad. Sageli on ettevõtjad, eriti algajad selles äris, on silmitsi probleem "õigsuse inseneri arvutused" ja paigaldus profiilid. Lõppude lõpuks on kvaliteet valmis tooted sõltub paljuski oskuste техперсонала firma. See on eriti oluline ettevõtetele, kes tegelevad või plaanivad hakata tegelema mitte ainult tüüpiline kaubaga, kuid arendus ja tootmine on keerulise kujunduse ja talvel aiad, оранжерей jne. Seega, et vältida kaebusi klientidelt, vaid ka säästa oma raha ja jõudu kulutada перемонтаж või, veel hullem, täielik asendamine aknad, on vaja õpetada täpsemalt техперсонал, insenerid, koostajad, müüjad. Kui tegelikult tegeleb tehniline osakond meie esindused. Ka töötajate esinduse edaspidi инспектирует обучившихся, et nad ei lubanud vigu. Ja kui avastatakse puudustega töö, ja firma-tootja mingil põhjusel keeldub neid kõrvaldada, esindus karistus on õigus jätta tema antud vahend

Sergei ГУБСКИЙ direktor firma "Globe"
(Ametlik edasimüüja tootjate puud'puidust
ja металлопластиковых akende ja uste)
Turu -, toote kohta:
- Konkurents turul металлопластиковых akende lihtsalt hämmastav. Turul tisleri tooteid puu süsteem turustamise saledam, sest töötab selle kauba piiratud arv tootjaid - liiga loomise protsess on töömahukas ("малярка", puidu töötlemine, распила, liimimine jne. ). Tootmine sama toodete металлопластика ei ole eriti keeruline, seetõttu on ka ринулись sellel turul igaüht. Nii kujuneski nii, et plastik tuleb odavam, kui puu, nii et paljud ettevõtted ei ole isegi pakuvad igasuguseid elemente, mis suurendavad toote hinda. Ja nüüd aknad PVC panna kõikjal ja eluhooned. Kuigi Läänes arvatakse, et on soe, ökoloogiliselt puhas korpus peab olema varustatud puud'puidust aknad. Minu arvamus on, et moodsad täna akna - üks aknaraam, pime, teine - pöörd-kald - leiutas ei ole hea elu, ning vastama järelepärimistele небогатых inimesi. Kuid pesta sellised aknad on raske ja ohtlik, ruum ventileeritav hullem jne. Nii et tulevikus nõudlus väheneb.
Umbes edendades toote:
- Näidata aknad vaja on avarad salongid, kus vabalt saab panna proovid. Ostja peab olema võimalus valida, sest osta n'яти, isegi odavad aknad ($ 150-200 eest aken) maksab talle $ 750-1000. Et tellida n'yat, tuleb talle "tunda" 30 akende eri liiki plastist, kuid erineva tema ламинацией, erineva konfiguratsiooni, erineva фурнитурой jne.
Ainult sel juhul, kui klient ei kao kuhugi poole kolleegi.
Reklaami kohta:
- Minu arvates, kõige tõhusam reklaam perioodilisi spetsialiseeritud väljaanded (reklaam ajalehtedes). Fakt on see, et koos firmadega, kes pakuvad kvaliteetset kaupa ja garantiihooldus, neid annab reklaami mass ettevõtted, kes teevad халатную koost mittevastavate aknad jne. Häda-kliendid on sellised äriühingud, mis on sageli pöördunud meile nõu, kuid on ju "järel ülejäävaid", et aidata meil midagi enam ei saa. Muide, firma, kellel ei ole enda jaemüük punkti, sageli lihtsalt kaovad turult. Nii soliidsed ettevõtted keelduvad reklaami sellistes väljaannetes.
Turustavad:
Ukraina turule tooteid kuni on sunnitud tegelema tootjad ise. Kuigi lääne-euroopa riikides, tootjate ja kauplemisega ei tegele. Kauplevad nende partnerid-vahendajad. Võib-olla, ja ukraina turul on selline skeem on kõige sobivam koht. Täna kõige lootustandvamaid tee müügi - avab esindused erinevates piirkondades.

TEENUSTE

Täna valdav enamik firmadest pakub teenuseid paigaldada металлопластиковых aknad. Neid ei ole paigaldatud ainult ettevõtted, снабжающие aknad капстроительство. On kohaletoimetamisel ja paigaldamisel-demonteerimisel akende firma накручивают 10-12% alusvara hind. Ja on kliente, kes ei soovi teenuseid kasutada, firma шантажируют sellega, et ei anna garantiid (vt. "Garantii" allpool).
Aga kui mont-таж pakuvad juba peaaegu kõik ettevõtted, siis ei ole kaugeltki kõik kasutavad võimalust täiendavalt teenida, veendunud, et kliendi täielikku "фаршировку" elamu illuminaatorit. Nimelt, teha mõõn, viimistlus откосов - seinad külgedel aknad, anna akna lemmik kliendi värv, paigaldada москитную võrku, rulood, samuti igasuguseid energiasäästlikumaks "vidinaid". Kõik see on koos suure rõõmu оконщиков, võib põhjustada suuremad aknad veel umbes 25-40%. Aga kui pakkuda seda "hakkliha" kliendile korraga, kuid üksikasju ta клюэт.
"Фаршировки"akna teeb seda kallim on 25-40%.

Ja samas, et kõige обкатанным vastuvõtt pausi raha, loetakse klient "mäng" koguses kaamerad klaaspakett. Ukraina ostjad ei ole veel väga hästi kursis omadusi металлопластиковых kujunduse, nii et kui valida, nagu tavaliselt, on usaldusväärsed müüjad. Nii, paljud potentsiaalsed pakume вважають (võib-olla nad ei olegi nii eksivad. - Toim. ), et mida rohkem klaase on металлопластиковом aknas, nii et see on usaldusväärselt kaitsta lyuty külm ja jõhker müra. Ja kuigi, nagu ütlevad kogenud kauplejad, klaaside arv on väike mõju soojusjuhtivus, pädevat müüja panna ostja многокамерных klaasisolaatorid ei saa: "ekstra" külgakendele siis võib lisaks teenida.
Pange tähele, et väikesed ettevõtjad sageli kaotavad kliente, püüdes säästa hanke imporditud klaas. Nad pre-лагать aknad on üsna head profiil ja kodu-klaasidega, mis on märgatavad вкрапления sooda, õhupalli. Ja kui müüja ei rääkinud прелестях energiasäästu süsteem sellisel aknas klient läheb kolleegi juurde.

GARANTII

Täna garantiihooldus - see isegi ei ole teenus, mis предоставляэтся ostjale ja spekulatiivne meetod, mida kasutavad absoluutselt kõik kaupmehed. Nad väidavad umbes viieaastase garantii, kuid tegelikult annab garantiiremondist võivad kaugeltki mitte kõik. Nagu väidavad esindajad suured ettevõtted, neile sageli kohale "mõjutatud" ostjad, keda обслужил väike tootja, on väidetavalt предоставлявший garantii. Kuid kui aknast задуло kliendile kõrva, firma keeldus puuduste kõrvaldamiseks. Suured sama kaupmehed, tavaliselt keelduvad parandada omad vead. Nagu nad ütlevad, on ikka et ostja ostis sussid on вещевом turul, nad порвались, ja oleks ta palus seejärel "крутом" обувном poest ndate vahetada lisatasu eest (kuigi kui lisatasu eest, siis miks mitte vahetada ja täpsemalt ei teeni? - Toim).

REKLAAM

Aastate töö müüjad металлопластиковых aknad proovinud, ilmselt juba kõik olemasolevad täna reklaami: pressi (äri ja reklaam), tv, raadio, transport (metroo-ja välireklaam transpordis), stendid. Ja kui on, niipalju kui me teame, reklaami transpordi ja bill-бордах paljud reklaamijad охладели, siis ajakirjanduses оконщики reklaamitakse pidevalt. Tõsi, viimasel ajal on ettevõtted muutunud skeptiline lisaks tasuta reklaami kauplemiskoht, kutsudes neid "gravediggers" reklaam. Sellistes väljaannetes reklaam "гаражных" фирмочек kõrvale reklaami lugupeetud firmad, et sugugi ei soosi müük "крупняков".
Kõige sama produktiivne reklaami liik, nende järgi - teisene, "nimel näkku". Kui klient on töö ettevõtte rahul, ta on alati viib ta teise kliendi. Kuid paljud ettevõtjad on nii ja ei omaks see lihtne tõde. Nad ikka lubavad abielu töös, paigaldamisel, mis ei vasta tähtajad kehtestatakse aknaid ja seeläbi muutub potentsiaalsete klientide (vt. "Puhumine-omamoodi").

PROGNOOS

Nõudlus металлопластиковые aknad sel aastal kasvab. Оконщики ootavad müügi kasv on 15-20%. Kui selles, et kuigi ettevõtjad on väga tõrksad rääkima alandamise, võitlus ostjad sunnib ettevõtjaid järk-järgult vähendada hinnad veel vähemalt 10%.
Vaevalt tootjad muutub märgatavalt rohkem. Tõenäoliselt on käesoleval aastal jätkub protsess imendumist suured väikesed.

HÄÄL RAHVA

Me расспросили mitu "свеженьких" ostjad металлопласти-ковых akende kohta, et neile ei meeldinud see töö akna firma. Arvame, et see teave aitab müüjatel mõisted, miks nad kaotavad kliendid.

Lydia A. заказывала aknad suur firma:
- Tulemus paigaldus металлопластиковых akende ma ei ole väga rahul. Esiteks, ma tahtsin vabaneda tänava müra, sest aknad korteri шумную tänav. Aga kuidas oli lärmakas, nii on ja jääb! Tolmu ei ole, aknad ei ole, vaipade, ei duo. Kuid siin on heliisolatsioon ole. Võib-olla oli vaja tellida aknad kolme klaasiga, kuid kindlalt meid отговорила seda ignoreerida - öeldi, et müra oleme ja nii vabaneda, kas ja täiendava mööbli võimalus, pakettaknad ainult raha заплатим. Mulle ei meeldinud, et tagajärjed "akna revolutsioon" tuli kõrvaldada ka iseseisvalt, st otsida штукатура-maja kunstnik, kes tasu eest tõi korter korda. Iga aken mulle maksma täiendavalt veel $20.

Aleksei T., tellitud aknad ja rõdu klaasimine suure firma:
- Akende toonud palju ebamugavusi ja leina. Esiteks, on möödas rohkem kui kaks nädalat, enne kui meile соизволили ilmub viisardi teha mõõtmised. Seejuures on meid iga päev toidetud "hommikusöökidega" ja обнадеживали, et juba homme/ülehomme siis nad tulevad. Teiseks, возилась süvistatav brigaad paar päeva, ja meile tundus, et see kõik on liiga venis. Kolmandaks, ise tuli likvideerida kogu ehitusprahti ja kõrvaldada tagajärjed погрома. Lõpuks, tundus meile, et akende meil kestis rohkem kui kuu.

Natalia., заказывала aknad väike docking firma:
- Nii palju kui mulle on teada, PVC-profiilide saab teha kujunduse iga kuju. Ristkülikukujuline sama металлопластиковые aknad kurb on lihtne ja незатейливы. Miks peaaegu keegi kaupmeeste ei paku металлопластик koos tuttavad tavaliste форточками. Ja pöörd-ja pöörd / klapitav aken talvel sageli ei пооткрываешь - замерзнешь. Ka akende paigaldamisel kapten miks siis ei kasuta viimistlus откосов. Selle tulemusena üldine välimus aknad ei ole rahul завершенностью ja absoluutne новьем

Igor K. tellitud aknad suur firma:
- Kui töö konsultandid midagi halba öelda ei saa: "укатывали" mind professionaalselt, argumendid müüja kasuks ego aknad kõlasid üsna veenvalt. Kuid siin on arvutused tuli salongis - esmalt juht leidis ühe summa, kuid mõne minuti pärast hakkas судорожно ümber arvutama, ja summa, muidugi, oli umbes 10% rohkem. Uus arvutus on nagu see tundus õige, kuid kahtlus on juba закрались: mis nad on, lugeda ei oska või petavad? Väga ei meeldi see, et фирмачи lihtsalt ignoreeriti minu soov paigaldada aknad puhkepäeval. Ütlesid, et ka nemad puhkavad ja rõõmus klient, kes tellib ainult neli akna mingi õnnetu tuhat dollarit, kära ei. Oleks teadnud, ei palunud. Ei meeldinud ka see, et pidi selgitama töid teevad tõdesid, näiteks seda, et all ainult et kehtestatud aknalaud jääb pilu ja teda ka vaja "puhuma" paigaldusega пэной. Muidugi, удручали quest штукатура-гипоскартонщика, kes oleks nõus, esiteks, parandas väljas lõhe raamitud uue akna ja seina vahele, ja teiseks, õmmelda гипсокартоном ja заштукатурить konsultant откосы. Firma, nagu on suhteliselt, ja kõik оконщики täna, selliseid teenuseid ei pakuta. Loomulikult mustuse eest endale paigaldajad ei убирали, ja minu küsimus on, kas nad võivad endaga kaasa võtta ja завезти kuhugi lammutada vanad aknad (ma olin valmis selle eest maksab), vastasid, et selliste teenuste firma ei avalda
ALLIKAS: Business

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar