Ehitus ja rekonstrueerimine.
Lengi 2006-11-02 14:57:13
Üksikasjalikult turu struktuur puud'puidust столярки ja sisulisi parameetreid ÄRI kirjutas eelmisel aastal (vt. nr 50 10. 12. 01 pm lk. 33-42). Seetõttu on antud ülevaade meil pöörata rohkem tähelepanu sellele, mis toimub turul sel aastal. Niisiis, paljud müüjad akende ja uste märkis, et 2002. aastal, müügi puud'puidust столярки võrreldes eelmise aastaga kasvas neil on 5-15%. Aga ettevõtjad ütlevad, et vaatamata kõva konkurents, turg ei ole veel nii tihedalt "asustatud", et tema liikmed подсчитывали täpsusega sadu arv uste, akende ja форточек müüdud konkurentidega. On esialgsetel hinnangutel müüjad, eelmisel aastal Ukraina oli klaasitud umbes 1 miljonit ruutmeetrit. m, aknad (millest osa puid'puitkonstruktsioonidele tuli 0, 5-0, 7 miljonit ruutmeetrit. m, muu plastik) ja lisada 1, 0-1, 3 miljonit ruutmeetrit. m, uste (peaaegu kõik uksed - puid'jane). Ei ole vastuolus käesoleva hinnangute ja ametlik teave Госкомстата (vt tabel. 1-3). Prognoosid kirki - müügi kasv umbes 10%. Kõik meie eksperdid on märkinud, et sel aastal turule puud'puidust столярки "прирастал" eelkõige kvaliteet, ja juba siis hulga uusi tootjate'ilmus vähe, aga need, kes juba töötab aktiivselt ostavad uusi seadmeid, lähevad tootmise rohkem kui kvaliteetse kauba, arendavad vahendaja võrgu ja tulevad uued piirkonnad. Liidripositsiooni turul võtab Kiiev, kus hinnanguliselt ettevõtjate huvid on esindatud 70-80% ettevõtjate оконно-ukselisele turul. Iga piirkondliku ettevõtluse ja importijad peavad oma pruugi'link avada pealinnas või esinduses, või salong. Kasvava mahuga ehitus piirkondades arenevad ettevõtted Dnipropetrovsk, Odessa, Harkovi, Lvivis, Тернополе.
Valikus
Uksed. Seega kuum kaup on käesoleval aastal jäävad odavad uksed koos mobiiltelefoni täitmine (hind grupid on esitatud tabelis. 4). Neid on võimalik valmistada ka väike столярном tsehhis. Nõudlus kasvab ja on valmis uksed nn "klassi". Vastavalt müüjaid, see on tulevikku suunatud kaup järgmise pooleteise-kahe aasta jooksul. Uks "äriklassi" naudivad hea ihalda ettevõtte klientidele valitsusväliste struktuuride, hotelle jms. Muidugi on uksed klassikalise stiili, klaasiga, rangete geomeetriliste vormidega филенок ja aknad.
Kallid uksed sagedamini esitatud tooteid itaalia, tšehhi, soome, saksa toodang. Muide, kõik eksperdid märgivad, et 2002. aastal kasvab erikaal müük kodu-ust. Uudsuse valikus kallis uste võib nimetada toote stiilis "high-tech" - kombinatsioon puidust ja metallist, samuti ida. Aga kõige populaarsem mudel on täna veel jääb lihtne lõuend.
Käesoleval aastal on mõned tootjad ja müüjad laiendatud valik eripakkumisi-uste - противовзломными, противошумные, противодымной ja tuletõrje. Kuid nagu märgivad ettevõtjad, et selline pikendamine - pigem ennetav meede, katse moodustada nõudlus, palju "info" tarbijad (hotellid, bürood) kui enne eelistavad oodata, et selline kallis osta ja panna mida odavam, "договариваясь" проверяющими.
Akna. Aknahaldurit valik, nii ütlevad müüjad, erilisi muutusi käesoleval aastal ei ole toimunud. Nagu aasta tagasi, pakutakse pöörd-ja pöörd / kald, paralleelselt-сдвижная, et kõigub ja on disain. Hinnad alates $ 30 kuni $ 450 per 1 sq m. sõltuvalt võimalust täitmise. Kuid müüjad märgivad nõudluse kasv aknad энергосберегающими, dekoratiiv -, toonitud ja isegi бронированными klaasplast. Kui varem kõige odavamad jäävad puud'puidust aknad, mis on valmistatud доками. Tehtud on nad veel nõukogude standardite järgi ning on umbes 30 seeriast. Kahjuks enamik Dokid, pannes korralik tootmise potentsiaal (5-8 tuhat ruutmeetrit. m kuus), ei ole täna kui tegudes. Odav, kuid aegunud disain aknad on kõik väiksem nõudlus.
Nagu varem peamiseks toote-konkurent оконщікі usuvad tooteid металлопластика. Tegur, hoiatav edendamine puud'puidust aknad on nende kõrge keskmine hind. Kui, näiteks, on palju müüjaid металлопластиковых aknad on juba ammu töötavad keskmisest "kontrollsumma" arvud $ 50 per 1 sq m. m, minimaalselt vastuvõetav "control" hind puud'puidust aknad koos стеклопакетом, vahendab teemat - $ 100 per 1 sq m. Kuid ettevõtted, mis on võimelised endale nii madala hinnapakkumise, kuni saab lugeda sõrmi.
Металлопластик vaevalt kiiresti lahkub ukraina turul. Kasvõi sellepärast, et металлопластиковое aken tehakse kolme päeva jooksul, ja puud'yang - vähemalt neliteist.
Müügiga
Käesoleval aastal on paljud müüjad ütlevad suurenemisest hulgimüük müüki oma toodete piirkonnad. Mitmed pealinna ettevõtete piirkondlik müük juba moodustavad 50% kogu käibest, ja paljud tootjad ja importijad püüavad ühtlustada nõudeid partneritele. Elementaarne nõue müüjad arvavad võime esindusse seada näitus proovid ja mount disain. Kõik muu on laienemine salongi ja juurdehindlused, reklaami ja võimalusi töö - äranägemisel edasimüüja.
Vahendaja, kes soovivad kaubelda kallis uste taga, зобов'peab olema ім'i ja litsentsi liitumisega tööd vähemalt kaks aastat, ise anda oma reklaami. Muide, vastavalt tarnijate, palju vahendajad, kes pakuvad элитарные uksed ja aknad, sel aastal on juba kasvanud tasemele, kus nende käsutuses on hoolduspaketiga tellimuste kaks-kolm kuud ette.
Ettevõtjad usuvad, et tulevikus kõik tulevad sertifitseerimise dollarit, enne katsetamine, kas neil on teadmisi, oskusi, kogemusi sellise tootega, tööriistad ja transport, koolitatud personali ja tehnoloogia paigaldamiseks.
Mõned tootjad on täna nõuda, et eri piirkondades vahendajad on pidanud ühtne tehase hinna tõttu. Seepärast on hulgimüügi allahindlused peab olema vähemalt 20%. Kuid vaatamata jõupingutustele müüjad ja nende korraldus edasimüüjad-оптовиками, jaemüük väga harva elab hind kokkuleppel vahendajad. Näiteks, kui näitusel salongis tooted - uus, sinna ette ja 200% marginaali, ja kui kaup on растиражирован, siis 30-40% - see on maksimaalne.
Müügi edendamine
Alguses, kui tootjad ja importijad annavad võimaluse diileri tööd oma koosseisu, kuid mõnikord annavad kauba lepingu alusel ladustamise, mis on kasulik mõlemale poolele. Pakkuja "pref'kohustab" diileri oma kaubale, ja edasimüüja on alati käepärast suur maht ja lai valik. Lisaks ettevõtja tagab reklaami tuge, koolitust müügi spetsialistid, annab soodustust proovid (50%), garantii, lahendab kõik küsimused asendada abielu ja kauba kohaletoimetamine.
Ehitus kauplused pakuvad klientidele demonteerimine vanad aknad ja uksed, paigaldus uue, viimistlus откосов mitmel viisil. Ja samal ajal on kauplemine kaubaga kaasas ja tarvikud - подоконниками, водоотлива, rulood, sääsevõrgud ja isegi kardinaid.
Selline keeruline teenuste populaarne ja mugav nii kliendile kui ka tootjale. Klient on alati pöördub müüja poole üle, garantii ja послегарантийного hooldus. Kui ostate komplekti uksi on antud teenus on tasuta kohaletoimetamine üksikud müüjad praktiseerivad müügiks laenu, et aasta ettemakstud 25%, kuid alla 30% aastas. Internetis on juba võimalik saada kliendikaart (prindina) soodustusega 10%. Reklaami eesmärgil kasutatakse äri-ja spetsialiseeritud väljaanded, välireklaam, näitus. Ettevõtjate arvates ostjad on pärast näituste табунами ei käi, kuid suur mõju muidugi annab esimene näitus aastas.
Eksperdid ütlevad
Natalja Расторгуева (25), piirkondlik juht UAB "Maple leaf +" (g. Кременчуг, tootmine puud'puidust uksed, plast-ja евроокон, mööbli looduslik puit ja PUITLAASTPLAAT; turul on n'yat-aastane)
Hinnainfo ja väljavaateid
- Täna turul on hind per 1 sq m. puud'puitakna "ujub" on vahel $ 30 - kohutav kvaliteeti "kodu" tööjõu-uuring, OP OS ("Доківська aknad") - kuni $ 350-450 - kvaliteetne keeruline koosseisude imporditud aknad on valmistatud väärispuidust puit. Kuid isegi nende hindadega nõudlus puude'puidust aknad riigis kasvab. Üks põhjus sellise kasvu - hoolduse ettevõtted, mis tegelevad элитным ehitus, металлопластика. Isegi teades, et hinnad looduslikku puitu üle, mida need ettevõtted püüavad valida puud'puidust aknad. Teine põhjus - hind металлопластиковые toote Ukrainas enam-vähem устоялись ja moodustavad umbes $ 40-50 per 1 sq m. Selline karm hind ei võimalda ehitajatele kasumit teenida selliste samas mahus kui varem. Peale puu'puidust aknad ei ole väljakujunenud hind, st. kasum on päris hea. Aga tänu sellele tootjatel tuleb sageli saagi hinnaga, võites suurtes kogustes. Siiski võib öelda, et tootmine puud'puidust akende - tegevus kasumlik, seda enam, et nõudlus on tulevikus kasvab.
Igor Домберг (31)direktor firma Mishel (g. Odessa; tootmine puud'puidust uksed; turul kolm aastat; riigi - 48 töötajat; toodangu maht on 450 uste kuus)
Umbes eelarvamused
- Täna on turul palju importtoodetele, kuid, minu arvates, ukraina tootjatel tuleb võidelda, mitte temaga, vaid mentaliteet ostjad, kes siiani usuvad, et заграничное on alati parem kui kodumaal.
Eduard Бобырь, osakonna spetsialist müügi firma "Текко-plus" (g. Kiiev; müük sise-uste tootmine Hispaania)
O nõudluse
- Kohalikud tootjad ei pruugi alati rahuldada kasvavat nõudlust kallis uksed. Nii importijad, kes töötavad selles suunas, saavad võimaluse ümbertegemine ukselisele vaipu. Spetsialistid saavad kohapeal iseseisvalt töötada disain-uste vastavalt nõuetele klientidele. See on palju soodsam ja alati kiiremini, kui töö tellida või tuua valmis mudel ja oodata klient.
Arkadi КОСТЮЧЕНКО (59), asedirektor JSC DOCK-3 (g. Kiiev; puidutöötlemine; turul 1927)
Tehnoloogia
- Tootmisel, kuidas ehituskonstruktsioone, nii akna, ukse ja rõduuste plokid neist esimene väärtus on energiasäästliku tehnoloogia. Trend on selline, et металлопластик hiljem on vabastatud niši puud'puitkonstruktsioonidele.
Sergei Ратошнюк (42), direktor esindused "Techno-keskus" Вайнінг-Ukraina "(g. Kiiev; müük puidutöötlemisseadmed)
Suundumused
- Nõudlus puude'puidust aknad kasvab. Sellest räägib ka asjaolu, et väiksemad ettevõtted on üha enam ostavad kvaliteetseid seadmeid. Kuus müüme ükshaaval угловому töötleb keskus (EUR90 tuhat. ) puiduliigid. Ja see on väga palju. Seoses tootmise aknad кустарных töökojad, nad обов'kindlasti on oma tükk turu pirukas ja ei saagi kvaliteedi töö on suur заводам. Olen kindel, et kahe-kolme aasta jooksul on ukraina turul aknad töötavad ainult kodumaiste tootjate ja need vähesed ettevõtted, kes müüvad привозными akende, lihtsalt lahkuvad lavalt.
Stanislav Скрыник (29), direktor firma-JA КОМАDOOR (müük, ehitusmaterjalide -, uste-ja puitpõrandate mahagon; turul on n'viis aastat; riigi - 7 inimest)
Hanketeated
- Enamik kliente ei oska planeerida osta, seega tavaline praktika, müük - ost täna milleta kauba müügi päeval. Praegune programm tarneahela moodustatud arvestades müük eelmise perioodi analüüsi struktuur müügi-ja prognoositud suurendada müüki järgmiseks perioodiks. Ja kui varem rohkem tähelepanu pööratud meelitades kliente, siis selles etapis on sv'seoses müügi kasv on tähtis õigesti planeerida programmi tarneahelas.
O nõudluse
- Palju on muutumas täna ja tarbimise struktuur. On'on suured kliendid - hotellid, motellid, kontorid. Märgatavalt kasvavad hulgi müük. Muidugi, vahendajad ei saa normaalselt areneda, töötades ainult meie toote kohta. Nii nad laiendavad oma valikut tooteid teised müüjad. See annab ostjale võimaluse võrrelda ja teha õige valik.
Igor Двирный (32), ettevõtte juht "Maailm uste PORTA" (g. Kiiev; müük uste poola tootmine; turul seitse aastat; riigi - 17 töötajat):
Umbes piirkondades
- Täna pealinn on väga atraktiivne paljude ettevõtete jaoks. Kauplemine Kiievis ja Kiievi, on palju lihtsam töötada koos teiste piirkondadega. Näiteks neli aastat oleme stabiilselt töötanud peamiselt Donbassi. Töötades pealinnas, oleme suutnud suurendada turustusvõrgule 7 korda. Lihtsalt juba keegi välja potentsiaalsed edasimüüjad ei sõida Donetskis, kuigi seal ja kaup ja hinnad on samad.
Jevgeni Фомин (27), direktor esindused OÜ "fine zoom digital zoom Kiiev" (g. Kiiev; müük uste; turul üks aasta)
Umbes демпинге
- Konkurents turul uste karm, kuid dumping ei täheldatud - iga müüja leiab oma tarbija ja mõtet hinda langetama, kuni ei ole. Turu maht võib hinnata lihtsalt - "kaevama ja kaeva". Meie hinnangul Ukraina võib tarbida vaid oma uksed kuni 15 tuh tk. kuu aega.
Aleksandr FALCON (32), tehniline konsultant firma Matimex (g. Kiiev; akende müük; turul kolm aastat)
Umbes sellega seotud turgudel
- Täna kvaliteet ja disain puud'puidust akende me saame juba tõsiselt konkureerima aknad PVC. Aga hind, muidugi, проигрываем. Sest normaalne puud'puidust aken (keskmine hind sellise akna energiasäästu pakett - $ 200 per 1 sq m.) pea maksma ligi 100% rohkem, kui металлопластиковое. Ja kliendid, kes saavad osta puud'puitaknad, ei пересчитывая taskus raha, on suhteliselt vähe. Kuigi inimesed, kes saavad seda endale lubada, on juba hakanud puu. Nüüd on nõudlus nautida tavaliselt ristkülikukujuline aken, harvem - lükandsüsteemid.
Vladimir Сауляк (34), head tootmise firma "Oü. Мелас" (g. Kiiev; tootmine tisleri tooteid; turul kaks aastat)
O nõudluse
- Töö klientidega, ostsid kallid uksed, nõuab täpselt arvutada projekti. Lihtsalt nii, "pan", sellised uksed ei määrata. Kuu saame valmistada neli-n'yat toodete kõrge kvaliteedi. Tavaliselt on uksed stiile "klassika", "art nouveau", "arabica", kuid ülekaalus "klassika" - tahke geomeetria või tahke massiivi. Voldikuksed meeldivad kõigile, aga kõik ei saa neid endale lubada.
Nikolai ЕМЕЛЬКІН (44), tegevjuht LTD "Noor-96" (g. Kiiev; tootmine ja müük puud'puidust uksed ja aknad; turul alates 1995)
Umbes nagu
- Ettevõtted, mis on Ukrainas täna on juba võimalik toota konkurentsivõimelist toodangut. Aga või mahud, või stabiilsus kvaliteet kuni lonkama. Samal ajal on konkurents tugevneb, ja selleks, et müüa sama maja, kui palju varem tuleb rohkem mõelda, arvu suurendada reklaami, müügikohti, osta varustus ja vähendada kulusid.
Irina TITOVA (30), direktor on esinduse donetsk firma "Модус" (g. Kiiev; müük puud'puidust akende ja uste)
Umbes kriteeriumite valiku
- Kas ostjad on mitu kriteeriumi siseuksed. See on esiteks eelarve kokku läbiviimine remondi-ja, muidugi, stiil. Tavaliselt uksed ei kulutavad rohkem kui 5-10% kogu remondi maksumuse. Oluline on kliendi jaoks on garantii, mida tootja või müüja
ALLIKAS: Business
Allikas: http://stroymart. com. ua
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar