reede, 2. mai 2014

Hull targa kodu

Tahad, et täita oma eluruumi "hall aine"? Mõnes mõttes ei ole tolmu, ning arukust... Siis - tere tulemast meie ümarlaud. Seekord taga kogunesid süüdlased ilmumist meie kodudes igasuguseid intelligentsed süsteemid. Ei ole välistatud, et tänu nende püüdlustele mõne aja pärast ajalehtedes on sattuda näiteks reklaamid on: "Tark kodu otsib peremeest. Soovitav targemaks".

Osalejad ümmargune laud:
  • Sergei Ильченко, asepresident, AS "National reserve bank"
  • Dmitri Kozlov, tegevjuht LTD "Мертен Руссланд"
  • Andrei Popov, direktor firma Baltic Engineering Group
  • Boriss Орешкин, direktor ehitus firma "Земцов, Кондіайн ja partnerid"
  • Olga Колганова, direktori asetäitja reklaam ja turundus AS "Петербургреконструкція"
Andrei Popov:
- Sõna "tark maja" või "tark maja" kõlab fantastiliselt, aga on juba kinni ja kasutatakse. C tehnilisest seisukohast, see on selline maja, kus kõik süsteemid töötavad sujuvalt integreeritud ning võimaldavad hoida kokku ressursse. See on lühike seletus. Ja kui rääkida olme keeles, siis on see hoone, mis peaks tunda, mis juhtub sees, reageerida ja sisuliselt võib öelda, et suhelda inimesega. Siin on kolm tegevusvaldkonda intelligentne hoone meie mõistes.
Dmitri Kozlov:
- Ainus asi, mida ma tahaksin lisada, on see, et mõiste "tark maja" kui tõlgitud inglise mitu muutnud oma tähtsust. "Intelligent building" või "tark maja" olme silmis näeb välja väga lihtne. Arvatakse, et see tähendab lihtsalt vajutage nuppu ja tuled põlema või erilist p'ühtekuuluvustunne multimeedia süsteemid. Aga see ei ole nii.
Andrei Popov:
- Paljud usuvad, et see on tark maja - see on midagi, mis on üleliigne, lihtsalt selleks, et kiidelda, aga tal on hoopis teised ülesanded. Ning arvestades, et energiaressursid kallinevad, kokkuhoid ikkagi on saavutatud. Keskmiselt võib säästa kuni 30%.
The Chief:
- Räägime, kui on'ilmus see on mõiste, ja kust see tuli?
Andrei Popov:
- Ilmselt arvamusi võib olla palju, kuid tundub, et algallikas on Usa ja nende konservatiivne, laisk eluviis.
The Chief:
Nüüd on turul tõeliselt on vaja nende kodudes?
Dmitri Kozlov:
- Ma lühidalt rääkis, mis asi on tark maja - see on lihtsalt majandus. Kust see kõik algas? Temperatuuri reguleerimine õhk kodus. Vaikselt on saanud täiuslikuks, ja'ilmus praktiline süsteeme. See komplekt on mingeid funktsioone, piisavalt keeruline automaatne kompleks. Veel on võimalik selgelt eristada mõistet "tark maja" puhtale majandusele ja meelelahutus.
The Chief:
- Ja kas see on kasulik?
Dmitri Kozlov:
- Nagu näha. Ei saa öelda, et see "kuup" vastutavad kõik. Me возводим kõik ühte süsteemi, kuid iga süsteem on füüsilisest isikust: nad omavahel teatatakse, kuid rike üks süsteem ei too kaasa ebaõnnestumise kogu süsteemi tervikuna.
The Chief:
- Kas on olemas mingi positiivne kogemus, kasutades sarnaseid projekte?
Dmitri Kozlov:
- Üldise arusaama "tark maja" - see comp'arvuti, millele on installitud programmi, mis aktiveeritakse ja vaigistatakse vastavalt ülesandele omaniku. Kuid see on ikkagi ainus aju, mis siis, kui suutmatus olukorda lülitab kogu süsteemi.
Andrei Popov:
"Võin lisada, et iga süsteem töötab iseseisvalt, kuid kontrolli all tsentraliseeritud töötleja. Tingimusel, et rike on üks süsteemid, eelkõige on järelevalve ja kohene reaktsioon: kui midagi juhtub, siis on võimalik prognoosida ja tagada, et süsteem töötab iseseisvalt, ja midagi ei juhtu. Üldse arusaam, et tark maja - see on mingi comp'ютер, ei ole päris õige. See on võrgu töötlejad ja kontrollerid, mis pref'seotud erinevate süsteemidega. See on sama, nagu äris on sv'side, on juhendaja, kes suunab tegevust firma. Aga kui ülemus on haige, see ei tähenda, et firma lõpetab oma töö. Kas iga lingi või osakond on oma funktsioonid, mis töötavad pidevalt. Ja kõige tõhusam variant, et firma siis, kui iga hetk võib vahetada ühe töötaja teisele. Sama kehtib ka siin.
The Chief:
- On väga oluline punkt. Ei juhtu nii, et inimesed saavad, kui muutub fondivalitseja, oletame, veevarustuse: ei peatu, kas kõik pakkumise? Kuidas oleks sellega?
Andrei Popov:
- Minu arvates on juhtimine, intellektuaalne maja toob kasu juba nii, et on välistatud inimfaktor - kulude suhe on välistatud. Ja vahetamisel ettevõte midagi ei muutu. Muutub ainult aega reageerida. Sest ülesanne on fondivalitseja on ainult selles, et vedur eest keelpillid ja saada teavet erinevates süsteemides. Selleks ei pea kuusteist inimest, piisab ühe ettevõtja.
Dmitri Kozlov:
- Arvu vähenemine personali paraneb töö kvaliteet ja koolitus spetsialistidele laia klassi odavamaks. Ja lihtsam hoida ühte обученную tuletõrjele, kui on mõned, kes kohtub kogu автоматику.
The Chief:
- Me räägime automatiseerimine? Ei teenindamise mingi toru?
Andrei Popov:
- Tegelikult on nüüd selline toru, mis võib puudutada kuni 80 aastat. Neil on raske tekitada mingeid mehaanilisi kahjustusi. Ja siin on andurid, neid on ja tuleb teenindada.
Sergei Ильченко:
- Öelge, kas on olemas mingi kasutusviiside? Reaalselt töötavad süsteemi? Mõnikord jääb mulje, et on olemas soov rakendada mingi uus tehnoloogia, kuid see toob kaasa uusi probleeme. Kui, näiteks, panna uue intellektuaalse omandi süsteem on üks töötaja unusta sule uks, ja kõik torud перемерзнут. Kas on võimalik tuua mingeid näiteid?
Olga Колганова:
- Taolisi süsteeme kasutatakse tänapäeval väga laialdaselt tööstuses, et kodudes. Ei saa öelda, et nüüd on kogu maja süsteemi integreeritud ühtne üksus, kuid sellised sv'язки nagu теплоснабжение -, veevarustuse -, kliimaseadmete ja sunnitud ventilatsioon on klassikaline - kõik on automatiseeritud ja omaette. Kui rääkida слаботочных süsteemid - tuletõrje ja valve signalisatsiooni -, telefoni-ja televisiooni süsteem ka integreerida ja on kesk-kaugjuhtimispult. On veel olulisem küsimus - kasutamine: üks fondivalitseja peab sõlmida lepinguid profiili organisatsioonidega (miljoniga -, valgus -, gaasi -, veevarustus), kes jälgivad üksikute osade süsteem, ja organisatsioonidega, mis võimaldavad garantii ning pärast hooldust, ta peab tagama ja pidev järelevalve.
Süsteem "tark maja" peab olema usaldusväärne ja professionaalne käes. Peamine on sama ülesanne süsteemi "tark maja" - see on ennekõike energiasäästu, ja juba siis mugavus.
Dmitri Kozlov:
- Mõistad, интеллектуальность kodus on tingitud just vajadusele. See on nagu Maslow püramiid: p "умном maja" sa hakkad mõtlema, et kui sul on vajadus ei ole lihtsalt aluseks olevate mugavust ja turvalisust, kuid ekstra. See tähendab, et "tark maja" veel rohkem kaitseb teid tulekahju, see ei ole lihtsalt süsteemi andurid. Kui teil tekib vajadus kogu see sa oled ja valid "tark maja". Kui investor tahab, et korterid uues majas müüakse kallim, siis ta оборудует neid sobival viisil. Ja nii, et tegelikult on õigus neil, kes väidavad, et see on tark maja - see on lihtsalt selline moodne nipp, mida muutunud spin viimasel ajal. Tegelikult on see normaalne, see on kindel turundus. Toimus mingi laine, väärtuste süsteem on juba saanud aluseks, samas müüa üks või teine toode, on vaja ehitada uus süsteem väärtusi. Näitena võib tuua konditsioneerid. N'viis aastat tagasi läks laine, ja nüüd juba on ettepanekuid ühise kliimaseade. On raske, kuna suur kulu küsimust. Pea neli korda rohkem maksma, et see kõik toimis.
Sergei Ильченко:
- See tähendab, et jooksvad kulud oluliselt suurenevad?
Dmitri Kozlov:
- Nad on eriti tugevalt kasvab, kui te ei valda aluseks intelligentne hoone, kuna кондиционерной süsteem on palju lihtsam hallata "smart hoones". Seetõttu, vaatamata asjaolule, et selle määramine alusel maantee, selle töö oleks palju odavam.
Olga Колганова:
- Tahan märkida, et on olemas teatud kategooria inimesi, kes lihtsalt ei ela mitte "smart house". Muidugi, see on tagatud inimesed. Ka on tööstusettevõtted, mis võivad töötada ainult süsteemide kasutamisega "intelligentne hoone". Meie linnas on see olemas ja on aktiivselt rakendatud. Kuid siiski on turul olemas arvamus, et intelligentne maja - see on ainult tulede kardinad, sisse-multimeedia süsteem, kliimaseade ja toimimise millised kapid - see on kõik, mis pakkuda on mõistlik maja. Aga tegelikult on seda kõike palju rohkem, samas arv süsteemid sõltub maksumus sellest'objekti.
Sergei Ильченко:
- Mina kui potentsiaalne ostja on selline süsteem, võin öelda, et minu jaoks on sellel turul eristatakse kolme segmenti. Esimene segment - see on vanad hooned, kus midagi installida ei saa enam. Teine segment - see ei ole veel ehitatud umbes'objektid, nad on kõige huvitavam, sest ilmselt on alati tõhusam, kui süsteemi on esmalt paigaldatud keeruline. See on väga kitsas kiht, neid on vähe, kuid ilmselt ta on kõige paljutõotav. Ja kolmas segment on remonditud majutus, uute side. Selliste objektide omanikud'objektide intuitiivselt tuleb mõista, miks neil on vaja veel üks kallis süsteem, mis on tegelikult asendab see, et seal juba on, näiteks, ventilatsioon funktsioonidega kliimaseade, individuaalne küttesüsteem, mis on automaatne kardinad ja nii edasi. Selline küsimus: kui palju see kõik maksab ja milline on hinna ja kvaliteedi suhe?
Dmitri Kozlov:
- Ma olen alati tee selline võrdlus: see on nagu osta teise auto ja milline ta on - teil otsustada. Ülemise piiri ei ole. See on mugavuse küsimus. Ma arvan, et kui rääkida nendest kolmest süsteemid, mida tähistatakse vestlust saab viia alates n'viis tuhat eurot. Kõik sõltub süsteemi tasandil ja kliendi nõuetele.
Sergei Ильченко:
- Oletame, et see on kümme tuhat eurot. Et ma saan selle raha eest? Mul on see ja nüüd on erinevad puldid, mis juhivad kogu ruumiga vastavalt mul on vastupidine sv'seos kütte-ja kliimaseadmed. Või teeb intelligentne maja on need süsteemid on omavahel seotud?
Dmitri Kozlov:
- Ma toon näite oma elust. Ma olen suutnud panna maja ventilatsioon, kuid pidevalt olen kannatuste sellest, et ei teinud midagi tõesti tark korteris, ja nüüd on sunnitud kogu aeg käsitsi reguleerida tööd kogu süsteemi. Mis oleks siis saanud? Kõigepealt, siis oleks saanud tarbija mugavus. Ja just tarbija mugavus on see, et kui aus olla, sind huvitab, kuidas tarbija tarbija. Ja täiendav mugavus - see on selline seos'side süsteemid, kus sa enam mõtlema, mida toob kaasa üks või teine samm. Hea spetsialist teeb nii, et oleks võimalik ette näha kõiki olukordi, mis on võimalikud. Süsteem töötab välja midagi, mida sa hetkel teed. Kui tegemist on vähendada temperatuuri, siis väheneb võimsus aku. Mugavust ruumis mõjutavad mitmed süsteemid. Või teete seda ise ja reguleerida kogu süsteemi, või sinu eest seda teeb automaatika, aga siis on hakanud üks parameeter.
Sergei Ильченко:
- Oletame, et pole ventilatsiooni, ja seal on lihtsalt küttesüsteem. Millal ja kuidas ta otsustab, millal sisse ja kui välja?
Andrei Popov:
- Te küsite temperatuuri väärtus, ja kontroller ise, vastavalt omane see programm otsustab, kuidas seda saavutada parameetri ja kuidas seda säilitada. See tähendab, et kontroller saadab signaali sisse küttesüsteem (temperatuur on langenud alla määratud) ja väljalülitamine (temperatuur tõusis üle antud).
Sergei Ильченко:
- Tahaks leida sellist punkti, mis oleks optimaalne hind / kvaliteet ja muutunud oleks stiimul parandada süsteemi. Kui mulle on selge, et üle teatud summa selle asemel neli pultide juhtimine võib saada üks, ja selles on ka loogika, see on tõesti mugav. Peale selle lisatakse teatud mõju säästa ressursse. Näiteks, selle asemel, et töötas konditsioneer, mis jahutab, ei pruugi mõned muud süsteemid. Mõned funktsioonid, näiteks süsteemi laiendamine, mulle vähem aru. Tegelikult универсальному tarbijale huvitav on just see. Nagu teada, on kaasaegne äri-keskused kannavad palju suurem funktsionaalne koormus, ja seal tõesti on vaja panna selline süsteem, kuna infoturbe küsimusi ja täiendavaid funktsioone on väga oluline.
Andrei Popov:
- Tulles tagasi oma esimesele küsimusele: jah, tegelikult on kõik kaasaegsed äri-keskused on juhtimise süsteem, ventilatsioon, süsteem, järelevalve -, juhtimis-küte, signalisatsioon. Kuid nad on pigem kohalikud raames oma süsteemi või alamsüsteemi. Täielik integreerimine, mis viib energiasäästu või suurendada oma julgeolekut - see on alles algeline element. Kuigi, kui panen võimalus järk-i süsteeme, rahalised kulud saab jagada teatud aja jooksul.
Dmitri Kozlov:
- Скепсис siin on mõistetav, sest, tõepoolest, kunagi ette näha kõiki võimalikke variante on võimatu. Kuid siin võib olla ka teine argument. Te juba mainisite, et enamik süsteeme on selline tuli Läänest ja kui seal on nõudlus sarnane süsteem on olemas, ja ta selgitab ei ole kokkuhoid ressursse. Tegelikult, ja meil on odav soojus ja odav elekter. Mis puutub taotluse Läänes, ja see on peamiselt majad ja korterid, siis on see ekstra mugavust, mis on kantud järk-järgult. Peaaegu kindlasti võin öelda, et süsteem valgustuse jaoks on loodud nii, et te suudate seda igas toas. Saate määrata mis tahes algoritm, kuni selleni, et tuli oleks зажигаться just sellises koguses tuba, sellisel tasemel intensiivsuse ja nii edasi, mis vastavad hulk inimesi, kes on kodus. See on ekstra mugavust.
The Chief:
- Palju on vaja aega, et tagada kirjeldamine programmeerimine selline süsteem?
Dmitri Kozlov:
- Ma ei saa vastata, kuidas see toimub Saksamaal, sest kujutan ette, saksa firmale. Vestlus kliendiga kaks või 3:00, kahe-kolme päeva töö teostamise ja üksikasjalik kirjeldamine valmis.
Andrei Popov:
- Koostamise aeg kirjeldamine sõltub kliendi. Kliendid on erinevad. Üks võimalus - iseseisev täitmine tellija ülesanded veebilehelt meie firma. Edaspidi täpsem koostamine, töö võtab aega umbes nädala. Mis puutub täitmise kirjeldamine, mis võimaldab öelda, et süsteem on juba valmis, ja et see tuleks programmeerida vastavalt oma soove, siin on tegemist juba umbes ühes või kahes kohas. See on nii, kuna süsteemi on vaja kohandada, ja selle aja jooksul on ta täiustanud all nõuetele. Mingeid asju sa saad konfigureerida ise, milliseid midagi reguleerida programmeerija.
Sergei Ильченко:
- See on, nagu ma aru saan, alates koguduse kontoris ja tellimine süsteemid, kuni tema täieliku tellides saab läbida umbes neli kuud?
Dmitri Kozlov:
- Ma arvan, et isegi rohkem. Lõppude lõpuks on inimesed, kes mõistavad kõik funktsioonid toimimise sellist süsteemi, võivad ühiselt programmeerijad otsustada, milliseid funktsioone täidab süsteem, ja see võib suurendada ajakava selle kasutuselevõtmise. Fakt on see, et inimene, esmalt vastamisi uus temaga teenust, ei ole alati teab seda täis võimalusi.
Olga Колганова:
- Ütle mulle, kui tihti tuleb uuendada neid süsteeme?
Dmitri Kozlov:
Niipalju kui mina tean, siis nüüd on hoonete funktsionaalsust ei muutu kiiresti: kliimaseadmed olnud juba kakskümmend aastat tagasi. Alustame selle süsteemi funktsioone, mis me jälgime. Kui funktsionaalsus ei muutu, on võimalik midagi muuta maja on järgmised kakskümmend-kolmkümmend aastat. Kui me paneme uue versiooni operatsioonisüsteemi, me paneme seda mitte sellepärast, et vana halb, vaid sellepärast, et juba'on ilmunud täiendavaid rakendusi, mis nõuavad installi uus süsteem. Kui meie kodu, korteri, suvila midagi ei muutu meil midagi ei ole vaja muuta ja haldamise süsteem.
Boriss Орешкин:
- See tähendab, et kui mugavus, mis sa esitasid esialgu teile sobib, siis saate ka midagi ei muutu.
Dmitri Kozlov:
- Programmeerida süsteemi vastavalt teie soovile võid kasvõi iga päev, aga kui teie korteris on toimunud muutusi, näiteks kolis lastetuba, siis omadused on süsteemi saab kergesti muuta.
Olga Колганова:
- Niisiis, luues ideaalne tark maja, saate teha muudatusi süsteemi funktsionaalsust kuni скончания sajandil?
Dmitri Kozlov:
- Sul on täiesti õigus.
Olga Колганова:
- Ja milline on garantiiaeg? Nagu sageli, et sekkuda spetsialistid, et asendada või parandada seda või teist osa?
Boriss Орешкин:
- Siin on väga palju erinevaid nüansse. Kui see on, näiteks, temperatuuri andurid, siis toimib väga paljud tegurid: sademed, tolmu ja nii edasi. Kõik see on võimalik puhastada kord kuus, võib üks kord aastas. See sõltub ühel atmosfääri, kus süsteem toimib.
Olga Колганова:
Ei saa, kas nii, et pea iga kuu kutsuda spetsialist?
Boriss Орешкин:
- Vaadates kuidas. Kui teil on oma sekundaarne kontuur vees, siis siin võib midagi ei muutu. Kui me seisame silmitsi karmide väliste воздействиями, mis viiakse rivist välja meie tehnik - andurid, süsi ja kõik, mis iganes - siis sellest sõltub garantiiaeg.
Boriss Орешкин:
- Küsimus on selles, kui kaua võib ei ole "kaasa lüüa" süsteemi. Ise võib tarbija ja ei puutu süsteem: kui ta küsis, et mingi konkreetse ülesande, siis on tehnoloogia tagavad selle täitmine. Alati on teenindav personal, kes suudavad leida puldil viga ja kaotab selle. Süü võib kaasa ja planeeritud, kui ressurssi on arvestatud teatud aja töö. Kui ta on töötanud oma, see tuleb kampaania asendada. Või see võib olla varjatud puudused, mille olemasolu keegi ei saa ennustada. Mõned süsteemid on mõeldud kontrolli ise, näiteks, signalisatsioon. Mingil hetkel võib ta ise enda kohta informatsiooni saada, kui see ei käivitunud. Sel juhul võib aidata operaator või programmeerija, sõltuvalt probleemist.
The Chief:
- Milline on garantiiperiood, mis on antud süsteem ise seab firma?
Andrei Popov:
- On garantii seadmed ise ning garantii, mida me, nagu firma-installer, annab süsteem ise. See garantii on kuni kolm aastat, sõltuvalt kokkuleppel tellijaga. Garantii seadmed on tavaliselt aasta.
Sergei Ильченко:
- Kas on olemas mingi garantii teenuste selle süsteemi eest nende kolme aasta jooksul? Sest reeglina ei õnnestu seadmed, kuid süsteem ise: keegi katkestas kaabel, rikkis andur jne.
Andrei Popov:
- Mis puutub usaldusväärsuse, seadmed, siis võin tuua sellise näite: me ei sõlmime lepingu послегарантийного hoolduse süsteemi, et kui kasutaja lepingu, et kord kuus abikaasa käis oli: " me usume, et see on mingi mõttetu tegevus. Esiteks, selle eest peab klient maksma raha, ja teiseks, see pole sageli vaja. Tavaliselt sõlmitakse leping pärast tegelikult, kui tõesti on vaja midagi teha. See näitab, et riistvara probleemid tulevad väga harva. Muuta ja puhastada filtreid süsteemi, ventilatsiooni - jah, see on vajalik, aga mis puutub enda kontrolli protsessori, andurid ja elemendid - see ei ole vajalik.
Ma tahaksin ka lisada, et umbes seadmete väljavahetamine ja uute seadmete lisamine. Nagu näitab meie kogemus, see on rohkem puudutab mitte mingi süsteemi seadmed, mis vastutab süsteemi, ventilatsiooni-ja küttesüsteem; tavaline'uusi juhtpaneel, millel on uus kujundus. Siin on tellija soovil on võimalik asendada, kuid kõik läheb tasandil: üks on eemaldatud, teise pannud. See on rohkem имиджевая osa, mitte see varustus, mis vastutab elujõudu süsteemi.
The Chief:
- Kui reaalselt rääkida kokkuhoid? Kui tegemist on korteris - see ei ole kõige olulisem, kuid kui suurte ärikeskuste küsimus on väga aktuaalne.
Andrei Popov:
- On olemas statistika, kuigi lääne -, mille kohaselt on kokkuhoid kuni 30%, kuid seda tingimusel, et täielik integratsioon. Ma arvan, et Venemaal on kokkuhoid võib olla rohkem, kuna meil ei ole selliseid tõsiseid probleeme koos ressursside, nagu Läänes.
Dmitri Kozlov:
- On näide: on välja arvutatud, kui palju saab säästa paigaldamine ainuüksi andurite olemasolu üldkasutatavates ärikeskus, üldpinnaga 2, 5 tuhat ruutmeetrit. See summa oli umbes 5000 eurot. Ning paigaldamise ise andur maksis umbes 2500 eurot, see tähendab, et projekt on end ära tasunud täielikult üle ühe aasta. Tõesti võib öelda, et suurt kokkuhoidu, kuid see sõltub suurusest maja, funktsionaalne küllastus ja juhtimise algoritme.
Sergei Ильченко:
- Et nüüd on rohkem populaarne klientidele: orienteeritus mugavus või kokkuhoid?
Dmitri Kozlov:
- Seoses erasektori võin öelda, et siin on inimesi huvitab eelkõige täiendavat mugavust. Äri-keskustes on ju peamine ülesanne - see on kokkuhoid.
The Chief:
- See kuidagi mõjutab likviidsust hooned?
Dmitri Kozlov:
- Kui rääkida lääne ettevõtetes, see suurendab likviidsust hoonete kümneid protsenti.
Andrei Popov:
- Kuna интеллектуальность hoone vähendab oluliselt riske, see teeb palju väiksemaid kindlustusmakseid, mis on igal aastal maksab firma. Selline langus väljamakse võib ulatuda kuni 50%.
Boriss Орешкин:
- Lisaks, tark maja - see on täiendav vaba aeg. Meil ei ole vaja pidevalt kulutada oma aega, et jälgida süsteemi. Automaatika mõtleb meie eest, ja seda aega saab kulutada ise, või pühendada keegi teine. Tegelikult on kogu idee edusamme ja on saada täiendavat aega.
The Chief:
- Kas on olemas näiteid sellest, mis toimub koos hoonete, kui on paigaldatud muu süsteem?
Andrei Popov:
- Kindlasti. On juba juttu sellest, et'on võime hoida vähem hoolduspersonali, mis, kui selles oleks rohkem eeldame kõrgtasemel eesti keele oskust teha oma tööd. Suures majas on olemas kohad, kus inimesed ei käi juba aastaid, side-seal toimuvad. Süsteem võimaldab jälgida, mis toimub nendes kohtades.
The Chief:
- Ma olen kuulnud, et on olemas võimalus täiendava serveri kontroll selle üle, mis toimub kodus. Näiteks, ma võin puldi abil jälgida süsteemi kauguselt paar tuhat kilomeetrit. Lisaks, ma ei saa vastu võtta lühisõnumeid süsteem mobiiltelefonile.
Dmitri Kozlov:
- Sul on täiesti õigus, kuid siin on juba tegemist on teise äärel mugavus. Kindlasti on sellised võimalused olemas, kuid need kuuluvad pigem heakskiidu võimalusi, kui vaja.
The Chief:
- See tähendab, et fondivalitseja võib endale lubada, et jälgida mitmeid äri-keskused otse oma kontoris?
Andrei Popov:
- Teoreetiliselt on see võimalik, aga ei maksa siiski tuua olukorda nii äärmuslik. On alati parem, kui oleks igas kodus istus operaator, mis toimub enne kontrolli. See ei ole kümme brigaadid hooldustöötajad. Kontrollida on võimalik, kuid seda saab teha kättesaadavaks info kellelegi teisele. See on küsimus infokanalite kaudu.
Sergei Ильченко:
- Milliseid viise, kuidas kaitsta sätestatud teavet edastada? Oletame, et kui ma reaalselt olemas kodus ainult nädalavahetustel, vaid kogu nädal tahan kontrollida koduseid süsteemi eemalt?
Andrei Popov:
- Esiteks, see sõltub tarkvara, mis on kasutusel. Võimatu saavutada täielikku turvalisust, alati jääb väike osa tõenäosusega kolmandate isikute sekkumist.
The Chief:
- Let ' s посоветуем lugeja, mida on vaja teha, kui ta ainult plaanib ehitada maja, kuid ei ole veel kindel, loob süsteemi. Selleks on tal on vaja lihtsalt luua võimalus paigaldada see süsteem tulevikus?
Dmitri Kozlov:
- Jah. Ta võib lihtsalt sillutada kaabel ja andmete bussi - seda on piisavalt selleks, et tagada võimalus paigaldada süsteemi tulevikus. See annab täieliku paindlikkuse kui edaspidi lahendada muuta tavalise süsteemi intellektuaalse. Kui hind kaabel 300-400 dollarit - see on suur kokkuhoid.
Sergei Ильченко:
- Tuleb välja, et mõne aasta pärast on see võimalus osta kodu on otsustav tegur.
Andrei Popov:

- Jah, ja üsna varsti see võimalus võib saada otsustavaks teguriks on ettevõtte jaoks segment, kuna, esiteks, see on küsimus, mugavus, kokkuhoid ja tõsta likviidsust hoone. Täpselt sama olukord oli, kui ehitus on plastikust aknad.


Allikas: Ajakiri "The Chief (Kokk)" - N3 (märts 2006)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar