Ehitus ja rekonstrueerimine.
Linn on juba выстроилась 2006-11-09 16:01:51
Võib-olla paari aasta pärast Ukraina ootab mööbel buum. Seega tuleb küsida, mida, kus, kuidas kauplevad meie lähimad naabrid. Kallid tootjad, müüjad ja ostjad mööbel! Hiljuti me oleme rääkinud teile sellest, mis toimub täna ukraina turul mööbel. Nüüd lugege, kui hinga mööbel turg on meie lähimad naabrid - leiab. Palun mitte süüdistada mind банальности, aga meie tulevik on paljuski kordab tunnused on neid praegu. Ja kui sa ei tea, "mis oli, mis on ja mida konkurendid hingavad" - loe ja tee oma järeldused. KUS nad Ütlevad, Moskvas mööbel kauplustes enam, kui toidupoed. Iga kuu avaneb kümmekond mööbel galeriid. Kabinettides on mõned direktorid riputada linna kaarti, kus lipukestega tähistatud kohtades nihestus konkurendid. Ruudud on suletud keskkõrvapõletik, eriti linna: mööbli müük galeriid rendivad prestiižne ja kallis ruumid Фрунзенской rannapiirkond, Tveri, Suur Gruusia, Покровке ja Арбате. Diivanid ja köök paiknevad vintage сводчатых hoonetes kesklinnas. Ainult шторных kauplused umbes n'ятисот. Spetsialiseeritud mööbel logi mõnikümmend. On raske ette kujutada, et paar aastat tagasi see kõik mööbli hiilgus ютились pimedas полуподвалах äärealal. Siis mõned "mööbli müük" poed on eelistatud peita teadmata kontorites ja teenindada kliente kataloogidesse arv vabrikud sellisel "paberkandjal" ¾ võib ulatuda kuni tuhandeid. Enne kriisi 1998 avati mitmeid eputav salongid, kus низкокачественная mööbel выдавалась eest ainult tooteid, kuigi tuli hävitanud nädal pärast ostu. Laine mööbli palavik mõned ostjad panid oma säästud magab kõrvaklapid värvi "reie испуганной nümf"ja siis kaua судились omanikud kauplustes. Kriis on oluliselt vähendanud tarneid. Pool olemasolevate salongid suletud - eriti kannatasid need, kes orienteerus lennuplaani lähtekohast keskklass. Säilinud spetsialiseeritud kauplustes eksklusiivne mööbel, ikka suur rikkad kliendid, keda kriis ei ole väga puudutanud. KUIDAS KAUBELDA Omanikud on säilinud kauplustes muutnud oma poliitikat, tähelepanelikult uurinud olukorda, mis on muutunud assistent paigaldamine turul ja ootab ostjaid. Uuringud on näidanud, esiteks, vajadus kvaliteetse stiilne mööbel euroopa klassi. Teiseks, soov ostja обсідеть, обтрогать ja kogeda oma selg, käed ja jalad igal teemal rahulikult hinnata kõike poest ning ei ole rahul halb полиграфией ja reklaami selgitustega kõik keeled peale eesti. Kolmandaks, tegelikku klient, tavaliselt on kavatsus kohe võtta oma lemmik mööbel salongist, mitte ootama pool aastat pakkumise kättesaamatu Valencia. Neljandaks, klient, väheste eranditega, ei saa aru, mida ta tahab, ja isegi kui mõistab siis шалеет alates mööbli mitmekesisuse, kuid kuna tal on vaja kogenud konsultant-disainer ja arhitekt. Kuna need omadused on muutunud luua erinevate hindade ja teenuse poliitikas salongid. Mõned hakkasid spetsialiseeruda m', корпусной või büroomööbel, blond või сантехнике. Kuid enamasti moskva salongid on hargnenud süsteemi, mille eesmärk ei ole ainult müügiks банального diivan või kardinad, kuid vormistamine elukeskkonna tervikuna. Selles on paistnud võrgustik "Stealth", "Šikk", "T", mööbli müük keskused "Grand" ja "Kolm vaala". Sisekujundus ilma oma disaini stuudio - nüüd on haruldus. Arhitektuuri büroo (ütlematagi selge, et vähese raha eest) объяснят, miks igal aastal on vaja vahetada tapeet laste, milleks on projekteerimine, korterite tuleb alustada akna, millest on ideaalne обставленной korter mõnikord tahad завыть hunt. KUI on KAUPLEMINE on Väide, et miski on parem mitte näitab sotsiaalne staatus-inimese, kui tema mööbel, Moskvas juba аксиоматично. Nüüd on ostjad muutunud loetav, nirso ja избаловали nii palju, et isegi ei vaata tooteid teadmata disainerid või нераскрученных marki. Sõna "laua" seiskus tähendada puud'яний objekt nelja jalaga, millele töötavad ja süüa. Nüüd on poleeritud супертрансформер kirss või pöök, et on ümber pisike oma tööpinna suur söömine. Ja maksab see зобов'on kohustatud vähemalt $ 1 tuhat. Kaasaegne köök on muutunud kirurgilise, kus valitseb steriilsus, automaatselt ja vaikselt sulguvad uksed, ise purustatud prügi. Enam-vähem korralik köök maksab odavam $ 4 tuhat. Kabinet, suudab veenda konkurendid oma edukust, tuleb osta $ 7 tuhat. Ja kedagi ei üllata, kui te ei pane, sest m, siid (või isegi puuvillane, kuid disainer набивкой) prantsuse kardinad taala 700-900. Muutunud prestii maksma tool $ 2 tuhat, panna seda, näiteks, esikus ja pärast öelda, millised on eksootilised tõud (tüüp wenge või бубинга) see on valmistatud, mitu võimalust oli ta отшлифован ja kuidas on selline mesilasvaha kaetud. Mõned firmad isegi näitavad pressiteated ja видеофильмах, mööbel tegeleb ainult naised - see on kuidagi erilisel viisil ja on väga kasulik mõjutab selle kvaliteeti. Unconditioned juhte moskva assistent paigaldamine turul - itaalia tootjad. Isegi Kremli ametnikud (küll ühe itaalia ärimehed) istuvad itaalia tugitoolid, kõndida mööda itaalia паркету ja avavad itaalia aknad. Itaallased - seadusandjad mood materjalide ja mööbli värvi: sel aastal on olulised выбеленный tamm, alumiinium, punane ja valge värv. MIS on MOES hullusega этнологией süüdatakse kasv mööbli turule uue - ida - suunas. Suur nõudlus aafrika, филиппинскую, india või бирманскую mööbel tekitas palju eksootilisi galeriid. Nad elavad uskumatu esemed nagu окованных raua kummutid, kolmnurkne kapid-apteekide või kõverad diivanilauad, mis on valmistatud слоновьих sadulad ($1 tuhat. ). Aga kõige trendikas ja kultus-Ida - see on Jaapan, praegune nii puhtal kujul ja vormis euroopa minimalistlik: господствующего suunas lääne disain. Sest tõeline juulini salvrätiku teetseremoonia jaoks õnnelik ostja, ei kõhkle, annab $ 50, sest tatami - juba $ 300 ja modulaarne itaalia kapp, навеянный lükand jaapani paneelide, - $ 2 tuhat. Eespool nimetatud tüüpi mööbel on nõudlus noorte (kuni 40 aastat) edasijõudnud ärimehed, juhid või edukas põliselanikud артистических ringi. Poliitika ja vanemad inimesed eelistavad traditsiooniliselt marsruudil klassikalises stiilis - kusjuures klassikaline mõistetakse neid väga üldistatult. See võib olla ka раззолочен hispaania stiilis kõrvaklapid Versace, ja барочная magamistuba võrastiku ja väärikas eklektiline ампир ja inglise kapis klassika stiilis "Чиппендейл"ja prantsuse inter'camera neiud,'ятнадцятого sajandil. Klassika - loomulik on kõige kallim kategooria mööbel. Seda kasutatakse luksuslikud materjalid: marmor, lehtkuld, punane ja palisandripuust valamu, erinevaid käsitsi töötlemine (keere, inlay, маркетри). Nišš on klassikaline mööbel vene assistent paigaldamine turul on peaaegu täis. Selle ASEMEL, et SÕLMIMIST Nüüd mööbel äri Moskvas areneb ei ole halvem comp'arvuti. Viimane rahvusvaheline näitus "Mööbel-2000", mis toimus novembris "Экспоцентре" Red Пресне, võttis kõik (! ) Kuus paviljonid (edestama viimane "Комтек" экспозиционным площадям), on äratanud poolteist tuhat inimest (Itaalia, Hispaania, Saksamaa, Prantsusmaa, Suurbritannia, Hiina, Poola, Venemaa). Kaks aastat koos комплектующими olid suunatud vene tootja - välismaale ettevõte või jaeostjale sellises koguses osad ostma ei hakka. Kasvanud nõudlus mööbel kohalikku tootmist, on küll ebaviisakas, kuid kindlalt сбитую, pealegi odav. Paljud firmad leiavad, et venemaa turg - kõige lootustandvamaid mööbel Euroopa turule. ALLIKAS: Business
Allikas: http://stroymart. com. ua
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar