kolmapäev, 2. aprill 2014

Dinosaurused võitlus ellujäämise eest 2006-11-09 15:59:14

Ehitus ja rekonstrueerimine.








Dinosaurused võitluses ellujäämise
2006-11-09 15:59:14

Mööbel äri on kasumlik, kuid äärmiselt konservatiivne. Põhi koosseis mängijaid venemaa assistent paigaldamine turu-uuringu kohaselt nõustamise agentuuri "Kontakt", on kujunenud ammu: umbes 60% mööbel äriühingud alustasid oma tegevust aastatel 1991 kuni 1993 aasta, on 25% - ajavahemikus 1993 по1995 aastal, kui see turg on arenenud enam-vähem aktiivselt, ja ainult umbes 15% ettevõtted tegutsevad turul, veidi enam kui kaks aastat. Vaikses koorik Vene mööbel turule sõita ei ole 1999. aasta oli rikas sündmused. Isegi august 1998-nda мебельщики kogenud rahulikum, kui teiste sektorite esindajad. Müüjad ja turustaja'ютори mööbli üsna kiiresti hakkama замешательством ja paanika pärast 17. augustil, kui nõudlus mööbel kõigepealt oli liigset ja seejärel null. Мебельным ettevõtetel, mis varem on peaaegu tähelepanuta konkurentide ja tegutsesid peaaegu pimesi, pidi pöörama rohkem tähelepanu turundus ja juhtimine. Ja mõned neist isegi õnnestus tõmmata välja kriisi strateegilist kasu. Vastavalt agentuuri "Kontakt" kolm neljandikku suured ettevõtted, mis müüvad mööblit, on oma tootmise, kusjuures esmalt tootmisüksuste oli ainult 27% neist, ja teised on avanud oma taimede hiljuti. Enamik ettevõtjad lähtuvad sellest, et pärast kriisi tootmine mööbli - see on soodsam, kui selle müük. "Täna enamiku firmade tootmine on muutunud doonor äri ja tuli esiplaanile ja kaubandus siirdunud teine. Kriisieelse ajad kasum oli üle kaubelda. Meil on neli oma kaupluse Moskvas, ja nende olemasolu on nüüd küsimärgi all"leiab Konstantin Frolov, tegevjuht "Konstantin". Tootmise, mis võimaldab säilitada pinnal низькорентабельну kaubandus, tegime 1999. aastal mitte ainult hulgimüüjad, võrgu-ja kauplused, müük orienteeritud odav vene mööbel, aga ka importijad. Räägib Ilja Kondratiev, tegevjuht "Felix" (firma on 5 salongid Moskvas): "eelmisel aastal avasime mööbli tootmine mis Подольске. Prioriteetsete suund meie tegevuseks - kontorimööbel. Pärast kriisi, mis meil on,'on tekkinud reaalne võimalus tugevdada positsiooni turul. Me втиснулись tootmise nišš ühed viimastest, kuid nüüd on paljud endised konkurendid on läinud turule, ja ei kasuta,'ilmus võimalus oleks rumal ". Üldiselt sama kriisi järel on moskva assistent paigaldamine turul jäi kõige kogenud, "зубастые" mängijad, kes on suutnud mitmekesistada oma äri. Importijad rohkem liiguvad müüa venemaa mööbel. "Me kavatseme pöörata tähelepanu kodumaise mööbel, kui meile võimaldab teha see välismaa partnerid. Kvaliteet kodu-mööbel sageli ei ole hullem, kui imporditud", - ütleb Dmitri Меркулов, tegevjuht "Saksa stiilis". "Esialgu tegelesime ainult impordi büroomööbel, mis on pärit Itaaliast. Hiljem, kui number on ettevõtte kliendid järsult läks majanduslangus, siis pidime pöörama tähelepanu vene mööbel, esiteks m'mida, mille nõudlus on peaaegu alati stabiilne",, kinnitab Aleksandr Щегольков, tegevjuht "Pilt-grupp". "Lind-kolmik" Tundus, rahulikku sündmuste käiku mitte keegi ja mitte kunagi katki ei ole, aga... Rahutuste rahule moskva mängija - "Mööbel-Rahe", "Grand" ja "Kogudus". Just nemad suvel 1999 alustas pealetungi ostja, visates mõeldamatu, et selle sektori raha seadmed hiiglane interjööri, mööbli ja reklaamis. Hinnanguliselt konkurendid, reklaami iga "kolmik" kulutanud üle $ 70 tuhat. - $ 150 tuhat kuus. Tulemuseks on kolm ettevõtet, vastavalt "Ko", terasest juhid näitajatele, mööbli Moskvas. Iseenesest välimus "teisitimõtlejate" ütleb: kaubanduse mööbel on vana muutub tulutu. Mööbli müük ettevõtted otsivad uusi võimalusi organisatsiooni äri-ja kaubandus-sisustus suvel hooaja 2000 ootavad suured muutused. Suurte mööbel kauplustes on üsna loomulik. Lääne-Euroopa linnades mööbel, tavaliselt kaubeldakse keskselt, mitte läbi võrgu kauplustes keskmise suurusega: võrk "ja'sööb" kasumlikkus, sest nõuab suurt koosseisu ja suuri investeeringuid logistika. Tõsi, on olemas ka teine vaade väljavaateid ритейловых võrkude assistent paigaldamine äri. "Hoia eraldi poed on kallis, jah ja tagasimakseid neid kriisijärgses perioodil märgatavalt vähenenud"leiab Konstantin Frolov, tegevjuht mööbli firma "Konstantin". Tema sõnul pikas perspektiivis jäävad ellu общероссийские võrku. Kuid see on pikaajaline prognoos ja общероссийская võrgu praegune madal nõudlus - see on fantastiline. Kuid tagasi alates võrgustike "моллам". Suured kauplused on õigel ajal ja Venemaal: vastavalt kaubandusliku direktori UAB "Інтар-Mööbel" (kaubamärk "Mööbel-Rahe"), Leonid Ханукаева, reklaamitakse nüüd poodi loodi veel nõukogude ajal, kui ta kandis siis uhke nimi'i "Inter'ep". Meeskond, kes juhib "Mööbel-Rahe" täna on kümne aastane kogemus turul. "Kuni 1995 oli Moskvas kolme suurima riigi-mööbel kauplus:" Inter'ep ", " Lenini 101 "ja" Медведково ". Aga siis (erastamise tulemusena. - Ca. " Ko ") juhtus nende purustamine". - Ütleb Ханукаев. Vastavalt äriühingu esindaja-дистрибутора "Šikk" Anton Долотіна, nüüd assistent paigaldamine sektoris kuluefektiivselt töötavad ainult suured ettevõtted. Neid on päris palju (20-30) ja nad kontrollivad umbes 60% kogu müügist. "Täna pole enam aega, et avada väikeste mööbel kauplustes. Kui 1995. - 1996. aastal iga mööblisalongis on teinud iga kuu $ 150 tuhat. - $ 200 tuhat, täna käive eraldi poest parimal juhul on $ 25 tuhat. ", " ütleb Anton Долотін. Teda toetab ja Leonid Ханукаев, kes väidab, et müüjad tõstavad sevice selleks, et hoida assistent paigaldamine turul. Algatus "kolmik" on näidanud: alternatiiv varem seadme turg on hiiglaslik mööbli müük "m" üsna tõhus. Edu saladus on banaalne. Esiteks, suur kauplus võib lubada endale suur valik. Teiseks, vähendada kulusid panipaik (mööbel müüakse või börsisaal, kas armu tarne 2 - 3 päeva, mis võimaldab tellida kaup laos tehas juba pärast seda, kui ta on tasutud ostja), raamatupidamist, personali. Suured kauplused on parima positsiooni hanke mööbli tootjad: suurtel pööretel ja hiiglased muutuda suured hulgimüüjad. Maht sellel turul Moskvas spetsialistide hinnangul ei ole suurem kui $ 250 miljonit - $ 300 miljonit eurot aastas, kuid käive keskmise firma umbes $ 1, 5 miljonit - $ 2 miljonit eurot aastas. Kauplus, mis võib tagada iga-aastase hanke sellise summa juures mööblivabrikus või importija, võetakse vastu avasüli. Ilmselt firma "kolmik" - "Mööbel-Rahe", "Grand" ja "Kogudus" tõsi on püütud arengu suunas mööbli turul. "Lääne-linn elab 700 tuhat. inimesel on 5 - 6 suurt mööbel kauplustes ümbruses. Normaalse rahaline olukord Moskvas peaks olema umbes 20 keskused, selliseid" Гранда ", - väidab Leonid Ханукаев. Lisaks jätkuv langus kasumlikkus keskmise suurusega mööbel kauplustes teeb turuosalistele otsida võimalusi, kuidas suurendada müüki, mille suures kaks: või suur kandiline, või suured võrgustik. Pole ime, et sama "Šikk" ja uus mööbel võrgustik "Tango" püüavad korrata edu "kolmik", järk-järgult, jättes võrrelda nendega mahud reklaamikampaaniad. Koostööpartnerid "Ko" koonduvad ühes: strateegilise plaani väljavaated on ainult kolm võimalust organisatsiooni kauplemise: сверхбольшие kauplused; ilusalongid, mis on spetsialiseerunud ühes grupis mööbel; võimas võrgustik teatud sisemise pädevus kauplustes. Praegused sama katsed "универсализации" väikesed kauplused, ilmselt edu olla ei saa. Asukoht kauplustes "strateegiliste" kohtades - tegur, mille väärtus on kahanemas. Palju olulisem tegur muutub laius ассортиментного mitmeid. Paljude eurooplaste nimi rootsi firma on seotud eelkõige мебельными kauplused. Iga-aastane müügikäive IKEA on $ 8 miljardit eurot - see on suurim (154 suur kaubamaja) mööbel võrk maailma. 60% käive moodustas mööbel, teine - kaupade kodu kauba, valgustid, tekstiil ja t. d. Firma kauplustes külastavad igal aastal rohkem kui 200 miljonit inimest. Prognooside kohaselt esindajad venemaa büroo firma, kogueksport mööbli Venemaale kanalite kaudu ettevõte järgmise 3 - 4 aastat kasvab kuni $ 100 miljonit aastas. See on umbes 40% turu praeguse mööbli Moskvas. Vene-rootsi mööbel sõda Eksperimendid omanikud kauplustes moskva turul ei ole juhuslikud. Ettevõtjad kodumaise mööbli turule elavad ootus uue laine ostu buum: lõpp 2000 algus 2001, kuidas eeldavad analüütikud on Põhjendatud, peavad hetkel füüsiline ja moraalne vananemine mööbel, ostetud 70 - 80-ndatel aastatel XX sajandil. Umbes samal ajal, moskva lihtrahvas saavad tunda ise ja tulemused majanduskasvu: vaatamata kõigile hoiatustele, keegi ei kahtle tulevikus kasvu makstud nõudlus mööbel. See sobivamal hetkel juba püütud suured tootjad mööbli. Muide, ei ole välistatud, et teenindada kasvavat nõudlust mööbel on ei ole sugugi praegused operaatorid: 2000. aasta moskva turul mööbli'ilmub uus mängija, kes soovi korral võib tühistada kõik edukad vene ettevõtted ja murda turu struktuuri aasta-kahe. See mängija - IKEA. Varakevadel IKEA avab Peaminister oma esimese poe (täpsemalt, suur kaubanduskeskus, kus kauplemine mööbel on ainult üks suund), mis on selleks rohkem "Гранда", mis asub irooniline, sest sellest alates IKEA. Direktor kontoris IKEA Venemaal Ленард Дальгренд ütleb: "Me oleme jõudnud Venemaa, kui paljud lääne ettevõtted lähevad sealt. Me ei mõtle kiiresti tagasi oma investeeringuid, kuid loodame, et meil õnnestub ära järgmise 10 aasta jooksul. Firma usub, et venelased on raha, et osta tooteid IKEA: me usume, et meie peamised ostjad on inimesed üle keskmise ja madala sissetulekuga ". Ametlikult investeeringu IKEA moskva projekt oli umbes $ 40 miljonit. Tegelikult, vastavalt" Ko "manuseid firma ületas see näitaja vähemalt poolteist korda. Vastavalt teabele, mis on saadud allikatest, lähedal on ettevõtte esimene partii seadmete kompleksi Peaminister suvel 1999" kadunud "kui salapärastel asjaoludel tollis (tähelepanuväärne on, et $ 20 miljonit hüvitist kahju nõustus eraldama saksa, mitte rootsi firma peakontor). IKEA koos таможенниками ja üldse veenev struktuuridega väga õnnetu. Seega, vastavalt "Ko", SCC poolteist aastat tagasi olid külmutatud projektide dokumente, mis andsid tiigist soodustused растаможивание seadmete ehitamisel enda mööblivabrikus Leningradi oblastis (tehases, nagu ette nähtud, on Venemaa suurim). On IKEA pidevalt probleeme vormistamist imporditud Venemaale kauba. Lõpuks, firma ise lahtise tekstiga rääkida, et коррумпированность venemaa ametnikud - üks peamisi tegureid, mis piiravad aktiivsus IKEA Venemaal. Kuid rootslased on tohutu arengukavad: ei ole aega, et avada esimene keskus, firma töötab ehituse teise. Projekt ehitamiseks enda tehased ka sugugi maha maetud ja (erinevalt rootsi ettevõtete vene) võib olla lihtne профинансирован omanikud. Kui puhas tulu sadu miljoneid dollareid, see on täiesti reaalne. Pealegi on Venemaa ilmselt viimane suur territoorium Euroopas, kus on IKEA ei ole konkurentidega võrreldava ulatusega. Kuid peamine oht venemaa kaupmehed sisustus - see ei partitsiooni turustamise ja міцніючі sv'язку IKEA vene фабриками - tootjad mööbli. Nii, vastavalt mõned, rootslased oma закупочный osakond on nüüd kontrolli all on umbes 30% venemaa ekspordist mööbli. Meie mööbel tootjad, kellel on olulisi valuuta kulud, see asjaolu on väga oluline - IKEA, seega on juba strateegiline partner venemaa мебельщиков. "vene mööblitööstuses, kui ta teeb koostööd IKEA, avanevad suured võimalused, " ütleb Christer Bauer, esindaja hanke grupp IKEA. - Rohkem kui 20 aastat tagasi alustasime soetada mööbel vene toodang. 1991. aastal avas firma esinduse Peterburis ja Moskvas, mis siiani töötavad ostmiseks. Kuigi Venemaal ei olnud IKEA kauplustes, закупленная meiega vene mööbel oli vaid ekspordiks. Nüüd on ta mitte ainult eksportida, kuid müüakse kohalikes poodides firma ". Vastavalt" Ko ", IKEA praegu intensiivselt töötab suurim ja kõige professionaalne tootja mööbli moskva regioonis - AS" Шатурском mööbel tehas ". Kui vene ettevõtted ei suuda vastu seista sv'язці rootslaste ja suurte vene tehased (arv, kus räägitakse, et IKEA on juba suutnud osta olulisi pakette jagab), siis on moskva kaupmehed mööbel pea töötama peamiselt "кооператівщікамі" - väikeste tootjate mööbli Moskvast ja Підмосков'i, tänu oma малопотужність ja nüüd vaevu hakkama tellimused. Alternatiiv - kaubandus imporditud mööbli kaotus igasugu väljavaateid "star" rising. Konkurendid IKEA äärmiselt ettevaatlikult räägivad väljavaateid konkurentsi ohtlike välismaalased, viidates sellele, et poliitika on rootslaste Venemaal ei ole veel teada. Eeldatakse, et tavaline praktika IKEA - ühtne valik kogu võrk Euroopas - Moskvas ei tööta ja teeb selle salvestada üsna kulukas. Aga juba kevadel on võimalik hinnata, et kas see on tegelikult. Negatiivne stsenaarium, mis jätab moskva firma väljavaateid, on täiesti võimalik, ja ettevõtjad teevad kõik, et seda vältida. Nii, et vastavalt esindajad рекрутинговых asutuste, viimase poole aasta jooksul järsult kasvanud nõudlus spetsialistide mööbli turule. Kusjuures mitte ainult ostujuhtide ja hulgimüük müügi piirkonnad, nagu see oli varem, kuid spetsialistide organisatsiooni jaemüük. Algatus "kolmik" on ka mingil määral on vastus "шведскую ohtu". Igal juhul see suvi 2000 määrab, kes töötab moskva assistent paigaldamine turul lähiaastatel, ning kes peavad osa "lihtne äri" toolid ja diivanid.

ALLIKAS: Бутрин D. Ментюкова.

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar