Грузчики. Teenuse liikunud Грузчики töökogemus, kiire ja kvaliteetne võtab Oma asjad ja mööbli korter masinasse ja pärast sünnitust aadressile, занесут ja расставят ruumis, vastavalt kliendi soovidele. Meie грузчики lahti, упакуют, siis nad koguvad kontorimööbel, kõik vajalikud tööriistad on neil alati kaasas. Kogemusi selles äris neil on piisavalt selleks, et täita seda ülesannet kiiresti, efektiivselt ja valutult oma mööbel. Kõik see kehtib nii lihtsate mööbli ja kallis. Kui selliseid toiminguid nagu vedu klaver või näe, on vaja selge ja kooskõlastatud tegevus kärud, täielikku kontrolli olukorra üle. Meie грузчики kasutada transportimiseks klaveri erialast laevandus film, mis välistab tõenäosus, et isegi tagasihoidlik kahju vahend. Kasuta teenused meie kärud, saad uhke, kogenud ja kommenteeritud spetsialistid, kes aitavad Teil transportimiseks klaver. Kaubavedu ja on Киеву ja Ukrainas tervikuna kortermaja ja kontori kolimine vedu büroomööbel - kõik need toimingud täidame me suurel kiirusel ja ilma vähimatki kahju. Teenuse hind kärud: 1. Tunnitasu (mööbliesemeid ja muud väikesed asjad ) - Hind on ühe tunni tööd 1hour/40 usd. 2. Suured esemed - riidekapp, tugitool, diivan, pesumasin, külmik jne). - 5 uah. /1етаж. 3. Seifid, klaver, рояли, masinad, seadmed jne). Kokkuleppel (1kg. /1грн. ). 4. Kokkupanek, lahtivõtmine, pakendamine ja mööbli paigutus ruumis, mida makstakse sõltuvalt keerukust töötab. 5. Töötamine õhtusel ja öisel kellaajal (pärast 19.00 noortekeskus) + 30% - kogumaksumusest tehtud töö mahule. Nõuded organisatsiooni käitlemise töödega Igaüks, kes tegeleb грузовыми transpordi paratamatult silmitsi probleemiga laadimisel ja mahalaadimine töötab. Nii, et peale-ja mahalaadimine ei saanud probleem teie jaoks, siis pakume need nõuded, mis su'on seda tüüpi tööde riigiasutustega. Vastavalt Põhikirjale auto transport käitlemine lasti auto, millega varjupaik ja uv'sidudes veosevedu peab toimuma kaubasaatja ja maha lasti auto, tõste-alustest ja-katted - kaubasaaja. Siiski, kuna see norm on диспозитивной, et see kehtib ainult juhul, kui lepingus vedu (pakkuda ekspedeerimine) ei ole ette nähtud teisiti. Puudumise korral lepingus sätestatud kohustuste piiritlemine'kohustused poolte vahel lepingu peale-või mahalaadimine lasti saatja ja saaja toodavad vastavalt avamine ja sulgemine helkurit autode ja luugid tsistern, langetamine ja piir voolikud välja luugid tsistern, привинчивания ja voolikud lahti. Автотранспортное ettevõte või organisatsioon saab kokkuleppel kaubasaatja või kaubasaaja võtta enda peale-ja mahalaadimise: - тарных, штучных ja катно-бочковых lasti tarnitud ettevõte kaubandus-ja toitlustusettevõtted väike товарооборотом;
- muude kaupade juuresolekul jalakäijaid ettevõtte või organisatsiooni vahendid mehhaniseerimine käitlemise töödega.
Tehing vormistatakse nii eraldi lepinguga, nii lubamist nimetatud punkti veolepingu. Juhul sõlmida pikaajalise lepingu kaubavedu veoste autoveo kohustusi'язки vastavalt peale-mahalaadimine konkreetsete kaupade veokile ettevõte võib maksta taotluse lepingu, aga enamasti on veolepingus ettenähtud vaid tingimused, mis tagavad maksimaalse kasutamise käitlemise korra; kohustus'side saatja toota eelnevalt koolituse kaupade (stiil kaubaalused, konteinerid jne. ) ja anda autokoht ja väike remont käitlemise korra ning on ka ametiruumid, et seadme раздевалок ja lõõgastumiseks tööpäeva. Lepingus jalakäijaid ettevõtte või organisatsiooni kaubasaatja ja kaubasaaja võib предусматриваться osaleda autojuhi peale-ja mahalaadimine kaupade ettenähtud korras Reeglite tööohutus-autode transport. Osalemise korral autojuht laadimine või mahalaadimine autojuht laadimisel võtab kauba laualt auto, ja kui mahalaadimine kauba kätte autojuht pardale auto tegemisel veokile ettevõtte kohustusi'kohustuste tootmise ja käitlemise tööde ta vastutab kahju või kahjustamise eest, kui peale-ja mahalaadimisel, происшедшие nende süül. Kaubasaatja ja kaubasaaja on kohustatud'seotud sisaldada peale-ja mahalaadimine punkte, peale-ja mahalaadimine mänguväljakud, ja ka all'juurdepääsuteed teed heas seisukorras igal ajal aastas, et tagada sujuv sõit ja manööverdamine veerem, samuti tagada vahendite olemasolu mehhaniseerimine ja vajalik arv töötajaid, mis on vajalikud vastavuse aseta ленных ajastust peale autode ja mahalaadimine neist lasti, seadmed, valgustus töökohtade ja all'trööstitut kui töö õhtusel ja öisel ajal, inventar, такелаж ja nõutud juhtudel kaalutud seade kaalub kaupade ja veerem, samuti Sõltuvalt mahust ja iseloomust tehtavate tööde nõutav arv, mis on varustatud kohtade peale-ja mahalaadimine, kaupade ja viitade paigutamine laod,'mahasõitude ja ajad. Kui mass vedudel легковесных kaupade (sealhulgas põllumajandus lasti) автотранспортное ettevõte või organisatsioon on kohustatud'seotud ehitada kõrvale või ette võtta muid meetmeid, mis suurendavad kasutada kandevõime veerem. Kui peale lahti lasti, transportida lahtiselt, pind lasti ei tohi ulatuda üle ülemise serva helkurit veeremi et vältida lööve kauba liikumisel. Штучные kaubad, mida veetakse ilma taara (metallist прутки, korstnad jne), vastuvõtt ja käitlemine, millest ei ole võimalik ilma oluliselt kaotada aega, peaks olema umbes'kombineeritud kaubasaatja on rohkem suured kaubaveo ühikud (transpordi paketid). Raskeveos ilma taara peab olema spetsiaalsed seadmed ehitusalune: klapid, raam, hinged, aasad jne Kui vedudel plaate eraldi lasti ruumi on laotud neid selliselt, et oleks võimalik kontrollida, kas summa ilma häireid nende sätted artikkel ja kinnitamine (välja arvatud ящичных suletud kaubaalused, transportida, sest plommid saatja). Kaubad tuleb laduda veeremis ja kindlalt kinnitatud nii, et ei olnud vahetustega, kukkumise, surve-uksed, kriimustatud või rikutud kauba transportimiseks, samuti on loodud säilimise veeremi laadimisel, mahalaadimisel ja tee peal. Täiendav seadmed ja varustus autode vedamiseks teatud kauba saatja võib toimuda ainult kooskõlastatult veokile ettevõte või organisatsioon. Autotransport ettevõtted või organisatsioonid võivad lepingu alusel kaubasaatja ja kulul toota renoveerimist, autode kere. Kõik seadmed, mis kuuluvad saatjale, välja antud veokile ettevõte või organisatsioon saajale koos veosega või tagastatakse saatjale vastavalt tema juhised kauba transpordi saatelehe kulul. Autojuht зобов'on kohustatud kontrollima vastavust paigaldamise ja kinnitamise eest veeremis nõuetele ohutust ja tagada usaldusväärne veerem, samuti teatada saatjale kohta замеченных ebaõigsuses virnastamine ja mikrofonile lasti, ähvardades selle säilimise. Saatja nõudmisel autojuht on kohustatud'on kohustatud kõrvaldama avastatud ebaõigsuses virnastamine ja mikrofonile lasti. Lähtudes turvalisuse nõuete liikumise, autojuht on kohustatud'on kohustatud kontrollima vastavust mõõtmed lasti liikluseeskirju, samuti riigi kinnitused ja uv'язки lasti, mida tuleb vältida kompenseerida kauba väljaspool kere või tema juuste välja kere. Vastutus järgides ohutusnõudeid tootmisel käitlemise töö ja vastutus õnnetuste eest, происшедшие tulemusena ei täida neid eeskirju, kannab pool, kes on võtnud nimetatud kohustusi'язання. Enne lastimise autode ja konteinerite saatja on kohustatud'on kohustatud kontrollima nende sobivust äriregistrisse suhtes veoks antud lasti. Kui leitakse vigu, mitterahuldav tervisele seisundist või muudest asjaoludest, mis võivad mõjutada ohutust kauba transportimiseks, saatja peab loobuma peale kauba see sõiduk või konteiner ja teeb sellest kaubamärgi kaupade transpordi saatelehe või путевом lehel, удостоверив selle oma allkirjaga ja pitseriga (tembeldatud). Erimeelsuste korral koostatakse akt, allkirjastatava esindajad saatja ja jalakäijaid ettevõte. Käitlemine peab toimuma vastavalt GOST nõuded Piiriülese reeglite tööohutus-kui käitlemise töödes. Valik võimalusi tootmise käitlemise töödega peaks pakkuma vältimine või vähendamine tasemele kehtivate normide mõju töötavad ohtlike ja kahjulike tegurite kaudu: - mehhaniseerimine ja automatiseerimine peale-ja mahalaadimine;
- taotluse seadmed ja inventar, mis vastavad ohutusnõuetele;
- käitamise seadmete tootmine vastavalt kehtivale reguleerivat tehnilist dokumentatsiooni ja экспедиционными dokumentidega;
- taotluse знаковой ja muud liiki alarm liikudes lasti tõste-ja sõiduki seadmed;
- õige paigutuse ja millega lasti kohtades tootmise töö ja sõidukid;
- vastavus nõuetele охранным aladele elektriliini saitidele side insener ja toide.
Enamik käitlemise toimingud tuleb sooritada механизированными viisil taotluse, tõste-ja tõmbeseadmete ja vahendid mehhaniseerimine. Regulatiivsete ja õiguslike ja regulatiivsete ja tehnilised dokumendid, mis reguleerivad läbiviimise käitlemise ja sv'nendega seotud tööde, sätestatud eeskirju kasutada eraldi liiki, tõste-ja tõmbeseadmete. Kui tööd tehakse käsitsi viisil, on vaja kinni pidada selliseid tingimused: - teravaid, lõikavaid, torkiv tooted ja vahendid kantakse üle ainult чехлах, пеналах;
- pakid äge mahutites ja jää ilma pakendita üle ainult kasutades sõrmkindad;
- kaubad on heas korras taaras, торчащими naeltega, kandid ja värki, ei ole lubatud teha;
- klaastooted peab olema stabiilne jalata. Tühja klaastaara tuleb paigutada kastidesse гнездами. Ei tohi kasutada bat nõud, millel on lõhed, praod;
- et peale veoste sõidukid või nende mahalaadimine on keelatud kasutada lauad paksusega alla 50 mm. Erandid läbipaindekõver sõltuvalt tugilaiusest vahesein tüüp all tahvel on paigaldatud vastupidavad toed. Vahetus грузчиком lubatud lasti massi mitte rohkem kui 50 kg.
Kui saadetise kaal ületab 50 kilogrammi, kuid mitte üle 80 kg, siis porter lasti грузчиком on lubatud tingimusel, et tõus (eemaldamine) kauba toodetud kasutades muid liikunud. Примерные aja peale lasti auto-ja mahalaadimine kaupade ja tähtajad täiendavaid toiminguid, wops'seotud lastimise ja разгрузкой lasti, on toodud lisas sellesse jaotisse. Saabumisaeg auto alla laetud arvestatakse alates esitamise'nähtus autojuht путевого töölehe punktis lastimise ja saabumise aeg auto all käitlemine - alates esitamise'nähtus autojuht Kauba transpordi saatelehe punktis mahalaadimine. Kui teil on punktides peale-ja mahalaadimine (välja arvatud jaama raudteede)'sisenemise värava, või kontrollpunkti ja laborid analüüsivad, kaupade saabumise aega auto all, peale-või mahalaadimise arvestatakse alates esitamise'nähtus autojuht путевого töölehe või kauba transpordi saatelehe saatjale või saajale y'sisenemise värava, või kontrollpunkti, või laboris. Ja mahalaadimiseks loetakse законченными pärast üleandmist autojuht tunnistuse nõuetekohaselt ilmega kaupade ja sõidukite dokumentide leotatud või lossitud lasti. Aeg auto läbisõidu värava või kontrollpunkti koha peale-või mahalaadimiseks ja tagasi on välistatud, kui aastalt viibimise aja auto alla laadimist või разгрузкой. Juhul, kui auto saabumise alla laetud eelnevalt kokkulepitud ajal, kui sõiduk loetakse прибывшим alla laetud kellaajal, kui saatja ei võta selle alla laadimise hetkest tegelikku saabumist. Lastisaatjate, kaubasaajad on kohustatud'seotud tähistada kaupade transpordi õhuliini saabumise ja lahkumise autode punkti peale-ja mahalaadimine. Aeg auto läbisõidu värava või kontrollpunkti koha peale-või mahalaadimiseks ja tagasi, mis on välistatud, kui aastalt viibimise aja auto alla laadimist või разгрузкой, määratakse lepingus ettenähtud veoraha veoste autoveo. Peale-ja mahalaadimine kaupade osas, mis ei ole ette nähtud Põhikirjaga auto transport ja Ühiste eeskirjade kaupade autoveo, mis on toodetud eeskirjade kohaselt vedude üksikute kaubaliikide ja ka veolepingut. Teenuse liikunud kiiev, teenuse maksumus грузчика, detailplaneeringu teenused kärud, kolimine odava грузчики, kortermaja kolimine, kontori kolimine, auto laevandus, puhkeküla kolimisteenused, vedu kontori kiievis, hind kaubavedude. |
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar