Ehitus ja rekonstrueerimine.
Omavoliline ehitamine: "ehita üles" enda probleemi 2006-11-16 18:51:06
Hulgas on ettevõtete juhid, kelle territooriumil võimaldavad "ümber pöörata", leidub palju selliseid, kes püüavad kasutusele võtta majandustegevuse oma ettevõtte iga ruutmeetri, tõstes erinevaid majutus hoonetes tüüpi ladude, töökodade, mini-tsehh jne). Ehitus selliseid objekte'objektid on sageli tehakse oma jõududega, nn хозяйственным viisil ning aluseks ehitustööde algust teenib telli ettevõtte juht. Lisaks on olemas ka selline olukord, kui ühe ettevõtte juht ilma eelneva rea maa pakub territooriumi osa all hoonestusõigus... teisele ettevõttele. Võib-olla on ka teisi võimalusi käitumine sellisel juhul, aga selles artiklis tuleb juttu tagajärjed ja kuidas legaliseerida самовольного ehitus хозяйственным viis ammutatud (ettevõttes-застройщику või teisele ettevõttele) territooriumil. Enne kui hakata analüüsi sisu ja mõju rikkumine, nimetame selle PÕHJUSEKS. Nendeks on: soov säästa aega, et saada erinevaid load ja kooskõlastused, kui ehitus käib põhimõttel "või nüüd või mitte kunagi"; soov säästa raha, kui valite just majanduslik, mitte tellija kuidas ehitus; lihtne teadmatus korra hoonestuse alade või tagajärgi (sanktsioone ) omavoliline ehitamine jms. Mis on omavoliline ehitus ja milline on järjekord hoone territooriumil? "Omavoliline ehitus" ukraina seadustes on kollektiivne mõiste, mille sisu saab välja selgitada vaid analüüsides mitmeid määrusi. Talle kuuluvad: ehitustööd ilma loata nende täitmiseks või ümberregistreerimine on õigus määratud tähtaja jooksul, samuti täitmist ei loas ehitustööd, ehitustööd ilma tunnistuse nõuetekohaselt kinnitatud projekti dokumentatsiooni, jäme rikkumine Гостов, ehitusnormide või otsused; omavoliline muutmine arhitektuuri tüüpi hoonete ja rajatiste ajal, nende kasutamise, samuti hoonete ja rajatiste ehitamine krundile on ilma tunnistuse nõuetekohaselt ilmega rikkumise tõttu ebaseadusliku tema переуступки muu isik. Seejuures tuleb amp'meeles pidada, et vastavalt art. 23 Seaduse Ukraina 20. 04. 2000 a. Nr 1699-III "planeerimisseaduse ja hoonestuse alade" all. ehitamise all mõeldakse mitte ainult rakendamine uue ehitamine, kuid ja renoveerimine, restaureerimine, kapitaalremont, kodu-objektide'objektide planeerimist, pikendamine ja hooldus переоснащение ettevõtetele. Seega negatiivset mõju (vormis seaduses ette nähtud vastutuse) tulevad kõikidel juhtudel самовольного käitumist ehitamisel, olenemata selle vormid. Vastavalt kehtiva seadusandluse silmis'on järgmised põhinõuded korrale ehitusalune valdkondades: 1. Hoone krunti, mis toimub pärast esinemist omandiõiguse või kasutamise õigust kinnistuga ja loa ehitustööd. Hoonestusõigus (ehitus) on võime omaniku, kasutaja krundi rakendada seda ehituse kohta'objektide planeerimist, ehitada või lammutada hooneid ja rajatisi (art. 22 Seaduse Ukraina "põhitõdesid urban" sõnastus alates 08. 02. 2001. Nr 2257-L ). 2. Isikud, kes kavatsevad rakendada ehitus-in'objektide ehitus on krundid kuuluvad neile omandiõiguse või kasutamise, on kohustatud'heegeldatud saada täidesaatvate organite asjakohased nõuanded, Kiievis ja Севастопольской linna avalike haldusasutuste puhul delegeerivad neile sellist asjakohast nõu, ehitusluba'objekti ehitus. Selline luba antakse alusel integreeritud sõlmimise asutus küsimustes linnaehituse ja arhitektuuri ja annab klientidel on õigus saada lähteandmed projekti kavandamise, rakendamise projekti-uurimuslik töö ja saada luba ehitustööde. Vastuvõtmise korral vastava nõukogu otsuse anda krundi välja maa riigi või ühisvara objekti paigutamiseks'objekti ehitus korras, teatud maa seadusandlusele, nimetatud otsust samaaegselt on resolutsioon ehitamiseks antud objekti'objekti (art. 24 Seaduse "planeerimisseaduse ja hoonestuse territooriumid"). 3. Isikud, kes on saanud loa ehitus o'objekti ehitus peaks saama algandmed projekteerimiseks selle objekti'objekti (art. 27, Seaduse "planeerimisseaduse ja hoonestuse territooriumid"). 4. Projekti dokumentatsioon ehitamise objekti'objektide ehitus on välja töötatud ja heaks kiidetud tellija poolt seadusega kehtestatud korras (art. 28 Seaduse "planeerimisseaduse ja hoonestuse territooriumid"). Projekti dokumentatsioon on välja töötatud sub'objekti äritegevus, kellel on vastav litsents. Projekt kooskõlastatakse (tavaliselt disainer) tema osadele koos inseneri-ja tegevuskulud teenistuste, ametkondadega ning sanitaar-ja tuletõrje järelevalve -, keskkonna turvalisus jne, toimub integreeritud riigieksami ja kinnitatakse ettevõtte klientide ja (või) selle kõrgeim organ. Projekti kinnitamine sõlmimata määratud ekspertiisi võib-olla ainult p'objekte, mis on nimetatud loetelus toodud teave'objektide, projektide heakskiitmine, mille keskel ning märgistusel ei ole vaja sõlmida integreeritud riikliku ekspertiisi, kinnitatud käskkirjaga Госстроя 18. 08. 99 g. nr 197 (registreeritud Min'минюсте Ukrainas 22. 09. 99 g. Nr 639/3932). 5. Застройщику ja töövõtjale vastava pöördumisega kontrolli riigi ülikooli arhitektuuri ja ehituse kontrolli (edaspidi inspektsioon Гаск) on antud luba ehitustööde, mis tõendab nende õigust ehitustööde, connection objekti'objekti ehitus-inseneri võrkudega ja rajatistele, väljastamise tellimusi teostada kaevetöid ( art. 29 Seaduse "planeerimisseaduse ja hoonestuse territooriumid"). Rahuldamise nimetatud õigused on määratletud põhimääruses korras anda loa ehitustööde, kinnitatud käskkirjaga Госкомитета ehitus -, arhitektuuri-ja eluruumide poliitika Ukraina alates 05. 12. 2000 a. nr 273 (registreeritud Min'минюсте Ukraina 25. 12. 2000 a. Nr 945/5166). 6. Ehitus-kohta'objekti toimub подрядным, хозяйственным või segatud viis sub'esemeid, millel on vastavate litsentside võõrustada ehitus-ja paigaldustööd (n. 30 art. 9 Seaduse Ukraina "väljaandmise teatud liiki äritegevuse), vastavalt kehtivale seadusandlusele, ГОСТами, normidele ja eeskirjadele, piirkondlike ja kohalike eeskirjadega ehitusalune, градостроительной ja projektdokumentatsioonile (art. 23 Seaduse Ukraina "planeerimisseaduse ja hoonestuse territooriumid"). 7. Terve ehituse ja valmis kasutamiseks vastavalt heakskiidetud projekti kohta'objektid võetakse vastu võtta kehtestatud korras Riigi ehitusnormide "vastuvõtmine võtta täieliku ehituse objektide'objektid. Põhipunktid. ДБН A. 3. 1-3-94 ". Korra toimimise täieliku ehituse objektide'objektide, kes ei ole riigi omand. paigaldatud ministrite Nõukogu Krimmi Autonoomse Vabariigi, kohalikul, Kiievis ja Севастопольской linna valitsusasutuste koostöös Госкомитетом ehitus -, arhitektuuri-ja eluruumide poliitika Ukraina (n. 3. 1 ДБН. 3. 1-3-94). Umbes vastutus, Kuna käesolev artikkel käsitleb olukorda, kus järjestuses hoone territooriumil ettevõtte eirata ning omab asjaolu самовольного ehitus, esile sisu vastutust omavoliline ehitus-ja muude õigusrikkumiste valdkonnas ehitus. Kehtivate seaduste süütegude eest valdkonnas ehitus pakub kahte liiki vastutus: FINANTS - ja juriidiliste isikute ja HALDUS - kodanike ja ametnike. Spetsiaalse seadusega, устанавливающим vastutus süütegude eest valdkonnas ehitus, et juriidilised isikud on Seaduse Ukrainas 14. 10. 94 grammi. Nr 208/94-BP "vastutusest ettevõtte, nende kohta'ühenduste, asutuste ja organisatsioonide süütegude eest valdkonnas urban" (edaspidi - Seadus ). Ei loetleda kõik esitatud Seaduses sätestatud väärteo keskendub ainult neid, mis on seotud selles küsimuses. Nii, teostamine ehitustööde ilma loata nende täitmise (mitte segi ajada resolutsiooniga ehitus korras. § 24 Seaduse Ukraina "planeerimisseaduse ja hoonestuse territooriumid") või ilma kinnitatud projekti dokumentatsiooni toob endaga kaasa trahvi kuni 50% maksumusest neid töid. Tuleb pöörata tähelepanu sellele, et trahv arvutatakse ehitustööde maksumusest ja ei maksumusest lõpetatud самовольным ehitamine'objekti tervikuna. Regulatsioonid, mis reguleerivad määramise kord ehituse maksumus, kuuluvad ДБН D. 1. 1. -1-2000 "Reeglid väärtuse määramise ehitus", kinnitatud käskkirjaga Госстроя Ukraina 27. 08. 2000 a. nr 174; kohtukutse Госстроя 19. 10. 2000 a. nr 233 "kasutuselevõtu Kohta reformitud hinnasüsteem ehitus" jt Järgmine kuritegu on kasutada eraldi liiki äritegevuse ehitus olema litsentseeritud vastavalt Seadusele, ilma saada mingit litsentsi. Sest see on paigaldatud vastutus trahvi summas väljastamise tasust litsentsi. Vastavalt punktile. 30 art. 9 Seaduse Ukraina "väljaandmise teatud liiki äritegevuse" (sõnastus alates 08. 02. 2001. Nr 2257-III) licensure kuulu ehitus tegevus (mõõdistamiseks ja projekteerimiseks töö ehitus -, eluaseme püstitamine kandvate ja piirdekonstruktsioonide, ehitus ja paigaldus, ehitus ja transport network). Tuleb rõhutada, et litsentsitud just majandustegevus, mis on "mitte ainult ettevõtlus, vaid ka igasugune tegevus juriidiliste isikute.., - wops'on seotud tootmisega (tootja) tooted, kaubandus, teenuse osutamist, tehtud tööde... " (p. 2 teabe kirju Kõrgema vahekohtu Ukraina 13. 09. 2000 a. Nr 01-8/493 "Seadus Ukraina" väljaandmise teatud liiki äritegevuse "). Ja see tähendab, et ehitus хозяйственным teed (KUI TEGEVUS ON TÖÖDE TEOSTAMIST) on majandustegevus ettevõtte ja seega. Suhtes litsentsimist. Pealegi, sealhulgas sub'objektide vastutust Seaduses sätestatud väärteo valdkonnas ehitus nimetatud предпріятія. kohta'едіняющіе valikud on tellija ja töövõtja, siis on ise ehitavad enda vajadustele. Käitamise eest rajatiste pärast ehitust ilma vastu oma riigi приемными (tehniliste) parlamendi komisjonid määratud trahvi 10% väärtuses tööde ja nii edasi. Lähtudes nimed ja преамбулы Seaduse, võib kindlalt väita, et sub'subjektide töötervishoiu teda on ainult juriidilised isikud (ettevõtted, p'ühtekuuluvustunne, asutused ja organisatsioonid). Seega, kui selles nimetatud rikkumise mida eraõiguslik ettevõtja, näiteks omavoliliselt "застроил" ulatuse, mis on väiksem, kui mingi p'ühtekuuluvustunne, kohaldatakse Seaduses ette nähtud rahaline karistus võimatu. Ametnikud, sealhulgas erasektori ettevõtjad, süütegude eest valdkonnas ehitus, kannavad haldus-vastutus vastavalt art. 96-97 Seadustiku Ukraina haldusmenetluse rikkumiste. Nimetatud eeskirjadega on ette nähtud haldus vastutus trahvi, mille suurus on 2 kuni 20 maksuvaba minimaalse sissetuleku kodanikke, sõltuvalt sellest, millist kahju. Juhul, kui ehitus toimuks krundil ei ole määratud застройщику omandisse või kasutusse vastav ametnik (füüsilisest isikust ettevõtjana) on samuti juhitakse administratiivset vastutust trahvi, sest omavoliline tegevus maaüksuse (art. 531 Coap). Kui trahvid maksma? Ilmselt paljud on huvitatud küsimus, milline on tõenäosus, et tuvastada fakte самовольного ehitus-ja selliseid rikkumisi, samuti meelitada süüdlased vastutust. Juhtuda võib see kahel korral. Esimene - on välja selgitada rikkumise ametnikele kontrolli Госархстройконтроля kui kohapealse kontrolli käigus (p. Alates Sätteid Riigi ülikooli arhitektuuri ja ehituse kontrolli kinnitatud määrusega Ministrite Kabineti Ukraina alates 25. 03. 93 g. nr 225 sõnastus alates 07. 04. 95 g. nr 253). Ja teiseks, "valimisaktiivsus koos повинной", siis on ravi ettevõtete kohaliku omavalitsuse või райадминистрацию on sv'seoses vajadusega saada правоустанавливающего dokumendi omavoliliselt ehitatud'objekti kinnisvara jne. Teisel juhul on praeguses olukorras on enam kui reaalne: ei ole aega, et ehitada midagi, ettevõttele sageli varsti tuleb müüa, pantida, teha seadusega ettenähtud fondi teise ettevõtte, käsutada muul viisil või lihtsalt dokumentaalselt tõestama, näiteks kui võtate teatud tüüpi litsentside, et see on ainelise baasi rakendamise лицензируемого tegevuse. Tõend kuuluvuse kohta'kinnisvara objekti mis tahes isik on tunnistuse omandi õiguse ja vastav registreerimine organite tehnilise inventari. Riiklik registreerimine omandiõiguse objekti'kinnisvara toimub vastavalt Juhendile korra kohta riikliku registreerimismärgi õiguste kinnisvara objekti'objektid kinnisvara oleva vara juriidiliste ja füüsiliste isikute, kinnitatud käskkirjaga Госкомитета ehitus -, arhitektuuri-ja eluruumide poliitika Ukraina 09. 06. 98 g. Nr 121. Lisas 1 käesolevas Juhendis on toodud Loetelu pealkiri dokumendid, mille alusel viiakse läbi riiklik registreerimine omandiõiguse objekti'objektid kinnisvara. Vastavalt selle Nimekirja esmast registreerimist uue p'kinnisvara saab teha ainult kohtu otsuse tunnustamise kohta varalised õigused. Aga vaatamata sellele, et praktikas on selline registreerimine, õnneks siiski tehtud. Õiguslik alus riikliku registreerimise selliste objektide'objektide teenib akti valmisoleku kohta'objekti kasutamine, mis on koostatud ja kinnitatud korras. Punkt 3. 11 ДБН A. 3. 1-3-94 näeb ette ka dokumendina, mis on tekitada õiguslikke tagajärgi kujul tunnustamine (registreerimine) omandi õigused, tegu valmisolekut kohta'objekti kasutamiseks. Ja kuna selline tegu on kooskõlas eespool nimetatud ДБН, väidab горисполком või райадминистрация ja on komisjon, määratud nende samade ametiasutuste poolt, tuleb eeldada, et asjaolu, et самовольного ehitus nii või teisiti muutub tuntud, sealhulgas kontrolli Госархстройконтроля. Ühesõnaga, kui te arvate, et teie firma ei saanud p'objekt tähelepanu kontrolli Госархстройконтроля ja omavoliliselt ehitatud'єкт lähemas tulevikus ei ole osalenud kodanike käive ja saab kasutada ainult tema otsesel хозяйственному juhendile, ei saa jääda. Seda enam, et sa võid sattuda mitmed õnnelikud kinnisvaraarendajad, kes suudavad vormistada kõik vajalikud dokumendid nagu oleks all, tulevikus ehitus, mis tegelikult juba varem. Siiski, kui mõned kahtlused siiski гложат hinge "eile looja", see artikkel võib olla talle kasulik. Kust alustada? Enne kui pöörduda горисполком või райадминистрацию avalduse kohta väljakutse maa all asuvas serveris ehitis (kui maa on eelnevalt eraldatud ei olnud) või määramisest komisjoni küsimuse lahendamiseks valmisoleku lõpetatud ehituse objekti'objekti kasutamine, uurige, millised on järgmine: - kellele ja mille alusel mis правоустанавливающего dokumendi kuulub maa, hõivatud all ehitusega? - Milline sihtotstarve ammutatud maa? - Millal ja mis alusel (käskkirja, korralduse jms.) ehitatud aastal'objekti? - Согласовывалось kas majutus'objekti mis tahes insener-teenuse kasutamiseks. СЭС jne.? - Kes töötas välja ja väitis rajamise projekti? - Viidi läbi kas ekspertiis projekti? - Tõesti ettevõte ei võta õigused ehitustööd? - Vähe, kas ettevõte on hetkel ehitus litsentsi läbiviimine ehitus-ja paigaldustööde? - on möödas, kas objekt on ehitusega? - milline on kulude ehitustööd? Vastates küsimustele, saab ootamatult enda jaoks avastada dokumendid, mis on kui ei päästa kujunenud olukorda, siis vähemalt kuidagi ego heledaks (näiteks leidub kooskõlastused insener-tegevuskulud teenuseid, mille tulemusena finantsinspektsioon Госархстройконтроля otsustab trahvida ainult enterprise ja админштраф direktor ei pane). Lisaks sellele võib osutuda, et kulud ehitustööde ei ole nii kõrge (näiteks tänu oma odav tööjõud ja teised. ). Seoses sellega tasumine võimalikud trahvid "ei looks õlgadele ettevõtte talumatuks koormaks finantskriisi". Kui määrata sama hind ehitustööde ei ole võimalik (arvestades kaotsimineku või hävimise esmane raamatupidamise dokumentide ja t. n. ), mis on ehitatud objekt oleks vaja "leida" käigus inventar põhivara ja hinnata õiglase стоимости1. Eesmärgi suunas kahjuks самовольных kinnisvaraarendajad, arupärimine ÜLE OMAVOLILINE EHITAMINE EI TÄHENDA AUTOMAATSELT, et LEGALISEERIDA EHITISE. Seega, menetlused saada igasugu kooskõlastused ja otsused vältida ei õnnestu. Seejuures nende saamise tingimused "tagantjärele" ei ole kaugeltki alati võib pakkuda застройщику "roheline tänav", mille ta võib-olla loeb tingitud asjaolust, et juba kord ehitatud, siis las olla. Näiteks, kui on 30 cm vundamendi ehitamiseks проложен kõrgepinge kaabel, kui minimaalselt lubatud отступе 5 või 10 m, siis ettevõtte elektrivõrguga vaevalt annab nõusoleku majutus sellise rajatise on selle algsel kujul. Erandkorras võib teha järeleandmisi, aga mõistlikkuse piires ja arvestuse turvalisuse ja tekkimise võimalus hädaolukordade. Sellistel juhtudel застройщику on kas midagi muuta, nt planeeringu objekt ja teised.kas seda kuni lõpuni vabatahtliku seiklustest on инстанциям, kas teostada tegevusi, mille sunnitud перепланировке või lammutamine самовольной ehitatud juba selleks vastavaid volitatud asutused. Nii, kuidas isegi самовольному ehitus, eiravad läbiviimise eeskirjad mullatööd, ehitus-ja muude tööde lubamatu ja äärmiselt rumal, sest selline ehitus lõpuks võib pöörduvad teie aja raiskamine ja raha. Algoritm käitumist ettevõtte - самовольного ehitaja on protseduur nimega "Legaliseerimine самовольного ehitus" üldjoontes võib esitab järgmiselt: 1. Kui ehitus oli territooriumil teise ettevõtte või oma territooriumil, ettevõttele-застройщику on vaja: a) vormistada maa vahel seoses vabatahtlik loobumine ettevõte, kes varustas maa all hoonestusõigus, samuti a) ja b) saada ehitusluba ja majutus objekti ehitus. On горисполком või райадминистрацию esitatakse vastav заявленіе, projekti voolata maa-all asuvas serveris ülesehitus, kokkulepitud kodaraga linnaehituse ja arhitektuuri -, inseneri-ja tegevuskulud teenustega (utiliidid, горгаз, kütteseadme, электросеть, радиоузел, telecom), asutused sanitaar-ja-epidemiologic järelevalve, LIIKLUSPOLITSEI ja teised. Vastavalt regulatsioonidele kontrolli Госархстройконтроля ja orel maa ressursside makstakse ühitatud karistused süütegude eest valdkonnas linnaplaneerimise ja maa õigusaktide. Горисполком või райадминистрация langetavad otsuse, andes ettevõttele-застройщику maaüksuse (omand, üürileping, pikaajaline või püsiv kasutusse s t. n. ) ehitamisel ja majutus ehitise, samuti ehitusluba ja majutus objekti kohta on varem määratud krundile. 2. Korraga kehtestamisega trahvid keskkonnainspektsiooni Госархстройконтроля ilmselt tehti ettekirjutuse kõrvaldada rikkumise, siis on palutakse saada luba ehitustööd. Seda enam, et õigusakti vorm госкомиссии valmisolekut objekti kasutamine hõlmab ka teavet tarnitud luba korraldada ehitus-ja paigaldustööde. Ja see tähendab, et saada nimetatud luba tuleb esitada: dokumentide kohta väljakutse maa ja res ehitus; välja töötatud ja kinnitatud projekti ehitus, kes on läbinud ekspertiisi; dokumendid määramise kohta vastutavate hooldajate tööd (прораба, esindajad autoriõiguse ja tehnilise järelevalve) ja teised. 3. Pärast loa saamiseks ehitustööd tuleb pöörduda горисполком või райадминистрацию (läbi kontroll Госархстройконтроля) avalduse määramisest riigi tehnilise komisjoni küsimuse lahendamiseks valmisoleku objekti toimimise. Selline komisjoni poolt määratud alusel esitati otsuse nimetatud asutus. Vastavalt sudaani valitsus JA. 3. 1-3-94 ta peab alustama 7-päeva jooksul alates päevast ravi. 4. Komisjoni töö peab olema lõpetatud kuni 10 päeva. Puudumise korral objekti olulisi puudusi koostatakse ja allkirjastatakse akt, kus otsustatakse vees objekti kasutuselevõtmist. Akt kinnitatakse komisjoni otsusega asutus, назначившего selle, tänav või райадминистрации. 5. Allkirjastatud ja kinnitatud tegu riigi tehnilise komisjoni valmisolekut objekti tellides on vormistamise aluseks omandiõiguse rajatud objekti organite STI. Need ettevõtted-kinnisvaraarendajatele, kes põhjustel ettevaatlik ei ole veel suurenenud балансовую kulud põhivara väärtuse varem teostatud kulude tegemine objekti, tegu sisend on "rid" põhjus selleks, et seda teha ALLIKAS: Raamatupidamine
Allikas: http://stroymart. com. ua
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar