Ehitus ja rekonstrueerimine.
Kontor, kus ja seinad aitavad 2006-11-09 17:25:00
Mõiste "kontor" ukraina ärimehed on hakanud tegelema kümme aastat tagasi. Just siis välismaa mööbli müük firma tuli meie turule ning mis on teinud temast tõelise revolutsiooni: hall ja must mööbel tundus võrrelda ilu võrreldes kollase конторскими pokkeritoas. Aga ta ikka jäi lihtsalt mööbliga, розставленої hall ковролине taustal valged металлопластиковых aknad ja гипсокартонных seinad. Eristavad sellised tüüpilised "безликие" kontorid ainult asju isiklikust maailma personali (fotod, plakatid, kalendrid, kujud jne. ). Võimalik, et nad soojendavad hinge eraldi iga üksiku töötaja, kuid ei ole midagi pistmist ettevõtte stiili. Täna, nagu väidavad ukraina disainerid, suhtumine oma kontori märgatavalt muutub. On'on tekkinud kliendid, kes ei ole enam lihtsalt lähevad tarnija või tootja poolt, mööbli, ja algusest peale pöördunud arhitekt ja disainer. "Kui 2 aastat tagasi dekoreerimiseks ebatavaline kontorisse autoritel Ukraina pöördunud üksuse (kuni 5%), siis nüüd minu kogemus näitab, et protsent kliente, mitte-triviaalne büroo inter'еров on juba umbes 10-11%, - ütleb Oleg Волосовський, arhitekt ja omanik" Loft-büroo ". - Valmis kontorid (minimaalne projekteeritud eelmiste omanike poolt, ehitus firma või isegi хозяйственным osakonna firma, kuid mitte spetsiaalselt kutsutud disainer) vaid sellistes kui enamik ettevõtteid - 50%. Ligi 20% - need, kes tellib traditsiooniline inter'camera (sageli тяготея juurde максимализму, pudi-osad). Ja 20% moodustavad need, kes väga tahab näha oma kontori originaalne ja stiilne, kuid materiaalselt ei saa seda endale lubada, ja nii kuni on sunnitud töötama kontoris "ilma stiili". Чере kaks aastat, kui nende ettevõtted muutuvad võimsamaks, need 20% on omakorda võimalike reaalsete klientide disainerid ja arhitektid ". Üks põhjus kasvav arv oma klientidele disainerid nimetavad siis, et top-juhid hakkasid rohkem käia välismaal. Kontorites oma partnerite nad vaatavad arenenud kultuuri, disaini ja tööruumide. Увиденные ideid või lihtsalt oma inspiratsiooni nad tuuakse Ukrainast. Serveeritakse näiteks mittestandardseid lahendusi inter'еров ja rahvusvahelised ettevõtted, kes on tulnud meie turule. Neile kontor - see ei ole ainult vahend, et parandada tõhusust, töötajate, vaid ka üks võimalus moodustada mõtted on klientide ja partneritega. Загоревшись mõte kohandatud kliirens kontor, juhid tegutsevad kaks stsenaariumi. Mõned tulevad juurde disainer valmis ideid. Teised täiesti доверяются disainerid, püüdes nende abil luua tõesti midagi uut ja originaalset. Töö projektide tasandil, kui arhitektid ja disainerid lahendada kõik küsimused - ideest arvata, mööbli, paigaldus tehnika ja juhtmestik on side - uus etapp arengut sellel turul. On nõudluse kasvu mõjutanud ja ajafaktor. Tänapäeval on ju lõviosa kliente stiilne inter'еров - see on firma ammu olemasolevaid turul. Ja enamuses on nad, nagu uuringud näitavad firma "Энран", jagunevad kahte rühma - ühed muudavad inter'jer kord 5 aasta jooksul, teised - kord 10 aasta jooksul. Ja just sel aastal langeb perioodi, mil mõlemad kategooria tegelevad muutus inter'jer. Ja vahetada, loomulikult, püüavad rohkem mugav, stiilne ja funktsionaalne. Tõepoolest kvalitatiivne muutus inter'jer näitavad klientide, partnerite ja konkurentidega, et ettevõte arendab ja kõik on tal läheb hästi. Kuigi samas, et see on tüüpiline, peamiselt suuremates linnades Ukrainas. Väikeste piirkondlike keskuste olukord meenutab seda, mis oli umbes 5 aastat tagasi Kiievis, kui enamik ettevõtteid on omandada oma esimene standard kontorid. Umbes возросшем huvidega vormistamisele kontori ruumi ja ütleb siis, et всеукраинском konkursi parima inter'єр "ІнтерУеаг 2004" tagasipöörduvate nominendid restoranid ja korterite olid esindatud ja bürood, vormistamisele, mida nende omanikud läheneda loominguliselt. Kontor, mis edastab filosoofia firma Üks konkursi võitjad "ІнтерУеаг 2004" parim inter'jer muutunud VIP-klubi BMW Premium Club (osa ruume "AUTO Bavaria", ametliku tarnija BMWMINI on Ukraina). Projekti autorid Alexander Timofeev, Aleksandr Дидушок, Sergei Павлюк ja Vladimir Гайдар. Edu töö Sergei Павлюк näeb, et on suutnud edastada klientidele brändi ennast filosoofia BMW, saada лаконичность, usaldusväärsuse ja kohanemisvõime, kellega on külastajate büroo peab seostavad auto selle firma. Nii et samal ajal, kui maailm liigub mobiilne mf büroomööbel, nad соорудили suur барную rack ja suur presentatsioon, mis jagab tuba kahe tsooni. Visuaalselt on need elemendid tajutakse mingi konstant, mida ei ole nii lihtne nihutada paigast. Sergei Павлюк korraldab paralleelselt ukse BMW, raskemad, kui teiste sõidukite (mis võimaldab omanikel BMW tunne tugevam). On tehtud katseid disainerid ja valgust. Nad tegid seda "перевідбитому" - see tähendab, et valgusallikas ei näinud, ta ei oleks'on silmad, sest on suunatud lakke. (Muide, see valgustus lahendab probleemi kelder ruumi ilma akendeta. ) Inter'sisemuse kontor ja klubi disainerid on kasutatud palju naturaalset tumedat puitu, metalli ja klaasi, aga peamine värv on muutunud valge, nii nagu see on olemas logol BMW. Ettevõtte tegevjuht "AUTO Bavaria" Alexander Timofeev isiklikult tulla ideid oma kontoris. "Üks probleeme kontori - soodsad tingimused personali. Sest kui inimestel on hea olla kontoris, nad saavad paremini töötada. Teine - turundus, sest läbimõeldud inter'jer aitab toodet müüa. Ma võin kinnitada oma sõnu sellega, et kolides uude kontorisse, detsembris 2003, oleme juba suurendanud oma müüki 30%. Peaasi, et ma tahtsin, - see on hubane ja eksklusiivne lihtne disain. Kontor pidi olema säiliks stiili techno. See on inter'ери peaksid selgelt угадываться association BMW, tunda kiirust. Sellele aitab kaasa ja vorm ise on ruumid, mis on korraldatud nii, et see ei ole nurga - kõik seinad on ümardatud. Ja kõik eeldus "AUTO Bavaria" выдержано samas stiilis, ainult saalis, et kliendid maksavad mööbel välja rohkem kvaliteetseid ja kalleid materjale ". Kontor, mis näitab, et loovuse meeskond Шотландское võrgu reklaamiagentuur Pulse nüüd lõpetab ehitada oma uue kontori Kiievis. Iga n'viis korrust hoone, kus ta elab, on tehtud oma stiili. Tuli välja fusion - kombinatsioon nn postsovjetliku stiili ja factory (kui mõned segmendid kontoris vormistatakse all inter'camera nõukogude tehased, kuid seejuures on andmed, et seda ostetakse tänapäeva ettevõtted, sageli isegi välismaa), samuti high-tech ja grunge. See, et tavaliselt varjata, arhitekt Oleg Волосовський, vastupidi, вывернул väljapoole: juhtmed, ventilatsioon, torud kliimaseadmed. Tõsi, esteetiliselt kujundaks samad juhtmed pildid seintel, kaotades neid металлорукава. Palju valgustite, mis väga meenutavad rippuvad "kellad" nõukogude tehastes, põleb saateleht seinad. Siin on lahendatud mitmeid ülesandeid korraga. Esiteks, et tulles siia, klient kohe aru, et ta on väike firma, aga suures võrgus reklaami selts. Teiseks, et klient on hinnatud loomingulisi võimalusi selts. Ja kolmandaks, et külastaja kontoris tundsin, et töötab agentuuri Ukraina, endises nõukogude liidus, ja selgelt orienteerub kohalikke probleeme, suundumusi ja eelistused. Šoti baar (mini-koopia киевского baari-restorani Shooters), mis on viimasel n'viiendal korrusel hoone - see on ainus asi, mis meenutab шотландском päritolu ettevõtte ja selle juhi Robert Макнил. Kontor, mis annab vabaduse tunde ei saa alahinnata ja see, et arhitektid ja disainerid on võimelised mitte ainult teha kontor stiilne, vaid ka kõrvaldada seda arhitektuuri puudused. Ukraina jaoks, mille peamine bürood kus on vanemate hoonete see probleem on väga aktuaalne. Nagu räägivad arhitektid on ideaalsed ruumid-bürood ei ole olemas. Näiteks selleks, et teha esimene väike eeldus on võimalikult funktsionaalne ja avar, arhitekt otsustas vormistada eeldus stiilis Loft (дословном tõlkes see termin tähendab "pööningul, ruum katuse all"). See arhitektuuristiil eeldab vähemalt seinte ja vaheseinte siseruumides. "Kaotades 12 veoautod seinad ja 10 tonni kipsi, saime eeldus selliseks, nagu see oli siis, kui on ette nähtud, leidsid peidetud nišš, teine väljapääs, - ütleb Oleg Волосовський, arhitekt asukoht Loft, mis ta ehitas oma" Loft-büroo ". - Seega põrandapinda kasvas 86 kv. m kuni 120 kv. m ". Et maksimeerida visuaalselt laiendada ruumi, lagi ja seinad kontoris покрасили üks värv on wenge, lisades värvi lagi nacre. Nüüd, arvestades, проникающем läbi suurte akende ilma seinad, lagi переливается. Telliskivi seina ruumi покрасили värvi, mis muudab tooni päeva jooksul. Jäta telliskivide puutumata disainerid ei tahtnud - nii praegu teevad igal pool, kuid siin on arveid on salvestatud. Vastavalt disainerid, mõnikord piisab ühest originaal osad, et inter'jer kontoris tundus ebatavaline. ALLIKAS: Kaaslane
Allikas: http://stroymart. com. ua
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar