Ehitus ja rekonstrueerimine.
Kips-kips-hurraa! 2006-10-28 12:38:36
TURG NUMBRID Tooteid, mida turul, - kuivad ehitus segu (CAS). Müük 2001 - 150-180 tuhat t $ 45-50 miljonit (опте). Paljud ettevõtjad - suured importijad - mitte rohkem kui 10 kodumaised tootjad - üle 30. Osa imporditud ja kodumaiste toodete - 75-80% - kodumaine kaup, 20-25% - import (kvantifitseeritud). Müügi struktuur - liim, kivimaja 60-65%, segu seina - 15-20%, segu põranda - 10%, liim, kipsplaat - 5-7%, tsementeerimine, et õmblused - 3-5%, muud segud - 2 -3% (kvantifitseeritud). DÜNAAMIKA MÜÜK Vastavalt kaupmehed, sel aastal müüa kuivad segud (CAS) on kasvanud umbes 25-35% (mõned kaupmehed hoobelda isegi 50%-lise kasvu) võrreldes eelmise aastaga. Kuid, märkides müügi kasv, ettevõtjad ei saa täpselt kindlaks määrata, milline sama palju CAS nad toodavad, impordivad ja rakendavad Ukrainasse. Kusjuures taas (vt näiteks ETTEVÕTTE nr 37 9. september, 2002, lk. 26-31) hindamise kaupmehed vastuolus andmetega tootjad (vt tööstuse ülevaade lk 29-31). Peamine põhjus, miks ei jõua - puuduvad täielikud andmed ametliku statistika. Näiteks ВЕДовской klassifikatsioon CAS "krüptitud" all erinevate tolli kogukonnale. Olemasolu контрабандной tooteid, pehmelt инвойсной kulud imporditud kauba ka ei aita õige hinnangul müügi CAS. Sama julge ettevõtjad, kes lahendatakse hinnata mahud turule, andmed polar. Mõned arvavad, et selle võimsus - 130 tuh t ning mõned ütlevad, et see on peaaegu 3-4 korda rohkem. Tõenäoliselt optimistlikud arvutused müügimaht on 450-500 tuhat t põhinevad see, et kuiva mördi mix "причисляют" фасованный tsement, lubi, kips. Maht on sama, müügi puhtalt CAS, hinnanguliselt Äri ja mõned ettevõtjad moodustavad 150-180 tonni. Impordi tooted on Üksikasjalikult importimise kohta CAS ÄRI kirjutas korduvalt (vt. nr 37 10. 09. 01 pm lk. 34-37, nr 9 alates 04. 03. 02 a. lk. 24, 25). Türgi kaup on endiselt liider müük kogutoodangust rakendamise гипсовых шпаклевок ja штукатурок. Erinevatel hinnangutel, oma osa on 50-70% (kvantifitseeritud). Ametliku statistika kohaselt, 6540 t tsement, lubja ja гипсовых шпатлевок, imporditud Ukraina 2001, türklased panid 1886 t. Ja import türgi kauba esimesel poolel 2002. aasta sama perioodiga 2001 kasvas 621 t (1211 t ; vt tabel. 1). Kusjuures hinnad on seda madalam, kui kodumaiseid tooteid. Ja see on täiesti arusaadav, kuna hinnad инвойса on türgi tooteid занижаются безбожно. Vastavalt tolliameti statistika keskmine инвойсной hind 1 kg pahtel tootmise lääne-euroopa riikides on umbes $ 0, 3 1 kg, türgi - $ 0, 085 1 kg. Tabel 1. Import kuivatatud segud Ukraina suurte riikide-müüjad Riik on P'i, t 2001 aasta Esimesel poolel 2001. aasta esimesel poolel 2002 УКТ ОЗД 321410900 pahtel, et värvimistööd tööde Moldova 1571 585987 Saksamaa 724 321 315 Poola 1121 641 455 Türgi 1883 588 1211 Soome 217 13 218 Kokku 6540 2601 3617 УКТ FEA 32149000 muud (tulekindel ravimvormide koolitus pinnad fassaadide, siseseinte hoonete, põrandad, laed jne. ) Moldova 2874 1133 1972 Saksamaa 2521 1257 956 Poola 5757 2485 3263 Türgi 1120 359965 Soome 1584 790 534 Kokku 16888 7571 9309 УКТ FEA 25202000 krohv (гипсовая) Moldova 411 218 325 Saksamaa 515 207 339 Poola 8414 3593 4952 Türgi 4183 1097 4691 Soome 11 andmed Puuduvad 2 Prantsusmaa 1289 554 1602 Kokku 15144 5885 12073 Vastavalt Госкомстата. VALIK 2002. aastal olulisi muutusi valikus CAS ei juhtunud. Nagu ennustatud ÄRI kevadel (nr 9 alates 04. 03. 02 a. lk. 24, 25), suureneb nõudlus spetsialiseerunud kuiv segu (tavaliselt see on kallis ja keskmine hind kaupa). Näiteks, suurenenud müügi keraamilised plaadid basseinid kasvavad ja müük seotud liikide плиточных liimid. Samuti võib vastavalt hulgimüüjad, kliendid eelistavad kasutada CAS konkreetse kaubamärgi ehituse купален, mitte купажіровать segu erinevaid tootemarke. Käesoleva aasta suurenenud rakendamine värviliste затирок õmblused - umbes 3-4% võrreldes eelmise aastaga. Kuigi nagu varem lõviosa müük pakkuda tsementeerimine halli ja valge värvi. Veel üks tore trend turul "võsa võsa" - laiendamine. Ettevõtjad on mõistnud, et see meetod meelitada ostja ja seega suurendada müüki toimib usaldusväärselt. Selle tulemusena on viimase aasta valik on paljud ettevõtted täitus erinevate гидроизоляционных ja soojustatud (fassaadide soojustamist) materjali kõikvõimalike liikide kuivatatud segud soost. Viimase kahe aasta jooksul kasvab müük odavad плиточного liimi, штукатурок ja шпатлевок. Odav kaup tagab kaupmeestele umbes 75% kogumüük (kvantifitseeritud). Kuid hinnanguliselt mõned hulgimüüjad, pidev hinnalangus neile on viinud selleni, et struktuuri tulu nende osakaal on mitte rohkem kui 35%. Vastavalt kaupmehed, kasvavad ja toodete müük keskmine hind rühma. Viimasel ajal on hinnaalandus-ja kaubanduskeskused juha see "сушняк" ei täheldatud. Praegu on ta annab kaupmeestele umbes 40% tulu. Rakendamine kallimate segude, peamiselt imporditud, on vähenenud ja nüüd on mitte rohkem kui 5% kogumüük (kvantifitseeritud). Kuid kallis kaup näeb ärireisideks kuni 30% tuludest. EKSPERDID ÜTLEVAD Stanislav BELINSKI (41), asedirektor firma "Анжио" (g. Kiiev; tootmine, hulgi-ja jaekaubandus ehitusmaterjalidega; riigi - 200 töötajat, turul alates 1993. aastast): - Vastavalt meie hinnangul tarbija ostes hoone keemia peamiselt keskendub kauba hinda. Sel põhjusel müüki, näiteks kuivatatud штукатурок suurusjärgus, kui müük on lubi mört. Enamik tootjaid on hinnad sarnased, CAS on praktiliselt samad. Seetõttu on üha suuremat rolli edendamisel kauba mängib раскрученность ühel või teisel kaubamärk. Aga mitte kõik ettevõtted on piisavalt raha oma reklaami. Me oleme viimase kolme aasta jooksul müüdud toodete umbes kaks tosinat tehased. Kuid arvestades madal nõudlus kaupade mõned tootjad on loobunud töö nendega. Nt, me ja on praegu raske (peaaegu null marginaaliga) распродаем jäänused toodete üks kodu-TM. Nii et kui "peatusid" valikus n'viie ukraina tootjad. Kõige arvesse Ukraina TM Ceresit, "Полирем" ja "Полимин". Kusjuures sidusaine tootjate kaks viimast marki oluliselt tõusnud mahus müügi eest 2001-2002 aastatel. Vastupidi, läbi kõrgemad hinnad järk-järgult kaotab oma positsiooni turul Ceresit. Mihhail IVANCHENKO (29), direktor LTD "Meede будматеріалі" (g. Kiiev; ametlik maaletooja TM Mira; riigi - 5 töötajat; turul alates 2001): - viimastel aastatel on olnud pidev nõudluse kasv high-tech kallis CAS. Lisaks jõukad inimesed seda nõudlust annavad tarbijad, kes elavad põhimõttel "me ei ole nii rikkad, et osta odavaid asju". Näiteks, kallid põrandakatted võivad rikneda siis, kui kasutada piisavalt kvaliteetseid нивелирующих masside ebameeldiv näha kallist plaatide tekkida kilde läbi, kasutamine odav liimi konkreetsetes tingimustes (millega plaadid basseinid, kipsplaat jne. ). Mul on hea meel, et Ukrainas'on kvaliteetsed komponendid, mis võimaldavad toota tehnoloogiliselt lihtne liimid plaadid, ilma kvaliteedi kadu. Ja kuna kohaletoimetamine segud välismaalt suurendab oluliselt nende väärtust, siis me kavatseme luua valmistamise CAS Ukrainasse. Oleg Валуйский (30), juhendaja kaubamärk suunas CAS kaubandus-ehitus grupp "Будлайн", sissetuleva GK "Альтера" (g. Harkovi; kaubandus ehitusmaterjalidega): - Igal aastal on müük, CAS kasvavad 30%. Viimasel aastal sv'seoses hinnalangus kuiv segu (keskmiselt 5-6%) on suurenenud rakendamine kodumaiste toodete kaubamärk Ceresit. Transpordi ja ladustamise kulud hind CAS saadud väga kõrge ja läbi nende välismaalt üha vähem kasulik. Tihe konkurents viib selleni, et peale üldise vähendada toodangu mõned hulgimüüjad hakkavad демпинговать. Aga see ei ole parim meetod võidelda ostja. Seetõttu ma arvan, et hulgimüüjad on vaja saada eest "ümarlaua" ja töötada välja ühised põhimõtted töötab hinnapoliitika. On tsiviliseeritud sama konkurentsis võidavad need ettevõtted, kes saavad optimeerida kulusid logistika, analüüsida turul toimuvat. Samuti peab pöörama tähelepanu sellele, jaemüük, kuna kauplustes on sageli halvasti налажен tegevuse arvestust kauba. Tulemuseks on, et teatud liiki toodete riiulitele, mõnikord mitte. Lisaks kvalifikatsioon müüjad kauplustes jätab soovida. Paljud neist on veel halb tunne omadusi ja funktsioone taotluse CAS. Seetõttu on vajalik, et soodustada õppe jaemüüjad. Boriss KUDRJAVTSEV (26), juhataja firma "Сонлюкс Ukraina" (g. Kiiev; hulgi-ehitusmaterjalidega; riigi - üle 50 töötaja): - müüki turul kuivatatud segud igal aastal suurenenud. Erandiks ei ole ja 2002 aasta. Märgin, et sel aastal turule CAS nautimiseks ukraina tootjate, mille tagajärjel süvenes konkurents on odav hind segmendis. Et suuremaid toodete müük kaubamärk Ceresit me, nt, aktiivselt tegime laiendamine дистрибуторских võrkude ja edendamise toodete turul'єктного ehitus. Suhteliselt turu kohta'єктного ehitus võib öelda, et konkurentsivõimelisem on need ettevõtted, mis sobiks nõudlus ehitajate täiendavaid teenuseid (nt arvutamine materjalide kasutamist) ja leida väljapääs keerulisi olukordi, mis tekivad kohta p'objekti abil pakutava toote ning suutma anda nõu spetsialistid. Nikolai Цалко (49), general manager firma "Агромат" (g. Kiiev; hulgi-ja jaekaubandus стройматериалами; riigi - rohkem kui 500 töötajat; turul alates 1993. aastast): - müügi Kasvu kuivatatud segud Ukrainas sel aastal võrreldes 2001. aastaga oli vähemalt 30%. Varem müük, CAS me erilist tähelepanu ei pööranud. Müüsid neid tagatise kauba realiseerimisel plaadid. Kuid viimase aasta jooksul oleme muutnud сбытовую poliitika CAS. Et suuremaid rakendamise hoone keemia kehtestatud täiendavad soodustused suurte hulgi ostjatele. Muutunud on tõenäolisem, et viia tutvustusi: kingitused, ostes tooteid ja tasuta jagamine kauba ettevõtjate seas ja стройорганизаций jne. On rõõmustav, et üha müük kasvab ja kultuuri tarbimise CAS. Eriti on see märgatav, kui hoone kallimate objektide'objektid. Näiteks, tarbijad juba eelistavad kasutada spetsiaalselt valitud komponendid hoone keemia (tavaliselt kvaliteetne imporditud) ehitus basseinid. Sergei ЯРМОЛЕНКО (28), juht supermarket "Uus Liin" (g. Kiiev; jae-стройматериалами; riigi - 170 töötajat; turul alates 2001): - Turu kuivatatud segud areneb kiiresti. On'esineb palju pakkumisi tootjad ja importijad. Mõned müüjad, et saada poeriiulil, mõnikord isegi müüvad oma kauba marginaaliga, peaaegu null. Nagu tavaliselt, nii on käitunud, kui rakendamise раскрученных marki. Loomulikult populaarsus TM kauplus on suur väärtus. Kuid lisaks sellele on meil huvitav on see, et müüjad on hoolikalt kontrollitud kauba tarnimist, selle vedu, dokumentatsioon, hoolikalt on jälgitud aja tarneahela, osalesid erinevates koostöö reklaami projektides (näiteks, oleme levitava ajalehe reklaami valik salvestada). Kahjuks ei ole kõik müüjad oskavad sujuvalt koos töötama turul ja on valmis kandma täiendavaid reklaami kulud. Kuigi nad üritavad leida optimaalseid võimalusi tööd. Kes hõlmab oma reklaami link meie poe, kes teostab tasuta shipping kaupu. Märgin, et sel aastal võrreldes varasemaga on suurenenud tempo müük kuivad segud fassaadide soojustamist. Kasv oli ligikaudu 30%. Minu arvates wops'see on seotud aktiivse reklaamiga erinevaid materjale, mis säilitavad soojust kodus ja võimaldavad teil säästa elektrienergiat. HINNAPOLIITIKA on enamiku ettevõtjate plaaditud liim - "тягловая hobune" kui teil jäädvustada uute turgude. Ja kõige viimasel ajal karm hinnapoliitika võitlus voltimata just segmendis kodumaise liimi plaadid. Hinnad teda viimase 2-3 aasta jooksul vähenenud piirini (vt tabel. 2; iga-aastane vähendamine hinnatõusu 10-15%). Ja kui tootjad ja edasi on madalamad hinnad, siis vastavalt kaupmehed, vaevalt, et teda on võimalik nimetada liimi. Läbi kõva konkurentsi ja kaupmeestele tuli taltsutada isu ja vähendada kauplemise marginaalid liimi plaadid. Mõnikord on tegemist, et hulgimüüjad on piiratud hinnalisand 3-4% (tulu müümisel 25-килограммового kotti клеящей segu ei ületa 50 kopikat. ). Kas розничников juurdehindlused selle kauba praegu moodustavad 8-15% (sõltuvalt asukohast, tüüp retail punkti). Vastavalt ärimehed, juhtub, et демпингом tegelevad isegi turustaja'ютори üks ja sama firma. Kindlasti on nad kohustatud'seotud kaupa müüa soovitatud firma"ema" hindadega (mitte korraldada hindade "rassi", sest tarbija ja palk võimaldas arendada oma jaotus). Aga selleks, et saada "maitsev" turustaja'юторську soodustust, neile on vaja täita mitmeid nõudeid: müüa teatud hulga kauba järgida ühtset hinnapoliitikat jne. Kui tooted on kallim kui kaup konkurentidega, mõned hulgimüüjad ei ole võimalik täita nõudeid tootja. Selle tulemusena nad, et täita võetud kohustusi'язання, müüvad kaupu hinnaga, mis on allpool soovitatud. Kaupmehed usuvad, et tootjatel, kes ei taha sattuda sarnast olukorda, on vaja üle vaadata oma hinnapoliitika. Muidu müüvad oma tooteid kahaneb. Kahtlemata tootjad ei saa teada keerukust, kes kogevad oma turustaja'ютори. Ja loomulikult, nad püüavad vältida, et tugevdada ohtlikke suundumusi. Näiteks, et kontrollida kauba müügi hindu, firma "Хенкель-Баутехник (Ukraina)" ei ole nii kaua aega tagasi paigaldatud spetsiaalne süsteem, mis võimaldab täielikult jälgida toodete edendamine laos lõpptarbijani. Et takistada демпингу, ettevõte korraldab volikogu partneritega, kus arutatakse probleeme, mis on tekkinud. Kui edasimüüja ei täida soovitatava ettevõtte hinnapoliitikat, siis tehas keeldub tarnimine selles firmas sama või võtab see rohkem allahindlusi. Omakorda kui дистрибутора probleeme, firma, vastavalt tegevjuht "Хенкель-Баутехник (Ukraina)" Vladimir Сохи, üritab leida компромиссные viis neid lahendada. Muide, ei ole välistatud, et hinnad segu kauges tulevikus hakkavad kasvama, kuna muundatud lisaaine, mis kuulub nende koostisesse, ввозят ELI riigis. Kursus samas euro tõusis aasta algusest 20%võrra, kallinenud ja täiendus - ning nende osa omahinna kuivatatud segud märkimisväärne. Samal ajal on konkurents, nagu juba rõhutatud, on viinud järsu удешевлению "võsa võsa". Tulemuseks on tulu tootjate 2002. aastal oluliselt vähenenud. Nii et lähiajal ukraina tootjad püüavad optimeerida hinnad CAS. Langes viimase aasta jooksul, kuiva segu, et seinad - umbes 5-8%. Eriti märgatav oli hinnaalandus kips on kips ja pahtel - umbes 2 dollarit. kuni 5 uah. kott (25-30 kg). Vastavalt kaupmehed, sellele aitas kaasa madalamad hinnad pahtel ja krohv tarnijate türgi kaup. Ja kuna just nemad annavad olulise müüa kuiva гипсовых segud seinad, ülejäänud müüjad on ka olid sunnitud hindu langetama. Lisaks, paljud kohalikud tootjad on hakanud otsima võimalusi, kuidas vähendada kulusid toodete, eelkõige ise tegeleda (täielikult või osaliselt) сепарированием kips. Tuleb märkida, et sel aastal umbes 5-10% tõusid hinnad kuiv ehitus segu lääne-euroopa toodangu (sv'suurenev, nagu juba öeldud, euro). Tabel 2. Keskmised hinnad CAS 2002, USD / kg-Kaup on Odav hind rühm Keskmine hind rühm Kallis hind rühm Liimi plaatide 0, 13-0, 3 0, 4-0, 65 0, 7-1, 1, CAS seinte 0, 2-0, 4 0, 5-0, 6 0, 7-1, 2, CAS seksi 0, 26-0, 4 0, 5-0, 8 0, 9-1, 3 Tsementeerimine 0, 5 - 0, 8 0, 9-1, 5 2-2, 5 Liimi levy 0, 25-0, 3 0, 35-0, 4 0, 45-0, 5 Tabel 3. müügi Struktuur CAS tarkvara kaubamärkidele (rahas) kaubamärk, 2002., % Litokol 1, 4 ATLAS 2, 3 KNAUF 12, 7 "Профилайн" 3, 5 "Полирем" 6, 1 "Артисан" 9, 5 "Politsei" 10, 3 Ceresit 43, 3 Satengips 11 MUIDE Vastavalt ettevõtjatele, среднестатистическое tarbimine kuivatatud segud Poolas on 100 kg aastas ühe inimese kohta. Poola turul CCC juba "стукнуло" 12 aasta jooksul. Eesti kaupmehed õnnelik veidi vähem. Seal on keskmine kulu" inimese arvutatakse 50-55 kg CAS b. Harjutada тамошнего tarbija uue toote ärimehed on hakanud keskel 90-ndate. Vastavalt arvutustele Äri, Ukrainas keskmiselt moodustab 3-4 kg segab tunnis inimese kohta. "Vanus" kodumaise turu - umbes seitse aastat. MÜÜGI edendamine Olulisi muudatusi söötade turustamise CAS sel aastal ei ole toimunud. Suured tootjad igal aastal püüavad laiendada turustusvõrgule. Siiski, vastavalt kaupmehed, piirkondades Ukraina tooted isegi nende kaubamärkide, nagu "Полимин" "Полирем", on esitatud ebaühtlaselt. Rohkem või vähem on laialdaselt levitada oma tooteid suutnud TM Сеresit. Osavõtjaga püüavad laiendada turge suured pealinna hulgimüüjad. Piirkondades, et nad on aktiivselt loovad vahendaja võrgustik, avavad oma esinduse. Oma "kombitsad" on juba jõudnud välja kuni paljudes piirkondades. On selge, et lähiajal suuremates piirkondlikes keskustes oodata karmistamist konkurentsi esindajate vahel kiievi ettevõtete ja kohalike "koletised". Kusjuures on ebatõenäoline, et võidelda klientide testitud ja tõestatud viis, nimelt hinnaga. Peamine vahend võitluses müügi turg muutub, kogu nähtavus, tuntus toodete üks või teine kaubamärk. Nüüd mõned kaupmehed, hoolitsedes, et nende tooted on olemas riiulid populaarne jaemüük punkti, müüvad seal on kaup, millel on peaaegu null marginaaliga. Vastavalt hulgimüüjad, nende kliendid (eriti piirkondades), tajudes pakkumise suurendamine CAS, muutunud nõudlikumaks. Muide, nõuavad nad ei ole nii palju, nagu näiteks toote kohaletoimetamise. Säästa transpordi kulud, hulgimüügi firmad üritavad paneb tooteid "ümbersõit" oma laod, so nad viivad selle otse laost tootja oma ostjale (pange tähele, et seejuures on oluline уточнят kliendil tarneaeg). Reklaam, kampaaniad. Viimasel ajal on paljud ettevõtted muutunud erilist tähelepanu pöörata image reklaami toodete. Märgatav oli reklaamikampaania TM "Полимин" (" Фомальгаут"). Peale traditsioonilise reklaami (nt transport, stendid, ettevõte alustas reklaamida oma tooteid ja televisioonis (siiani on see рекламоноситель oli vähe populaarne turul CAS). Lisaks, ettevõte on teostanud reklaami aktsia kohta tarbijatele - энном kotis "võsa võsa" "Полимин" tarbija võiks leida энную rahasumma. Pange tähele, et mõned arenenud hulgimüüjad leidnud väga originaalne viis edendamine toodete vähe tuntud Ukraina kaubamärkide. Kaupmehed pakuvad tootja, kellel on piisavalt raha ulatusliku reklaamikampaania, annab "kingitus" энное toodete arv. Оную nad levitavad seas oma hulgimüügi partnerite ja siis omakorda - tarbijate seas (стройорганизации, era-nõustaja). Seega, tooteid reklaamitakse otse tarbijate seas ja kiiresti rakendatud ja testitud "tegelikult". Üldiselt skeem on hea, kuid tingimusel, et kaup on kvaliteetne ja ehitajatele ta meeldib. Mis tähendab, et edaspidi nad rakendavad seda hanked. Muidu kaup on "rõdult tuul". Tuleb märkida, et müüjad CAS üsna harva, viivad läbi kampaaniad on suuremates müügikohtades. Sellist tegevust peetakse (muide, väga teenimatult. - Toim. ) ebaefektiivsed. Ja see on põhjus, miks. Vastavalt esindajaid üks строймаркетов, дистрибутор üks kaubamärke veetis двухнедельную aktsia, mis pakub продвигаемый kaup 10%-se soodustuse. Kuid jäi pettunud. Märgatav kasv müügi pärast aktsiooni toimumise ei olnud. Kasv oli 20-25% kahe nädala jooksul. Mis ei ole ka ime, sest kogenud розничники usuvad, et rohkem häid tulemusi aktsia kohta on vaja veedab kogu kuu. Pakkudes sama laadne allahindlusi, et paljud müüjad "väljendub kenake". Personali koolitus, reklaami saatel toodete. Peaaegu kõik müüjad CAS сетовали madala kvalifikatsiooni ja professionaalsuse enamik müüjaid. Nad on vähe teadlikud toote omadusi tema taotluse. Loomulikult, see ei soodusta suurenenud müügimahtude. Tähelepanuväärne on, et розничники pidanud kaebuse hulgimüüjad õiglane. Müüjad on kõik sama püütakse rahuldada õigustatud nõudmised розничников. Firma ei säästa raha koolitus ja saadavad kaupmeeste kõikvõimalikud seminarid ja koolitused. Lisaks розницы on oluline, et müüjad annavad nende reklaam tooted - буклетами, kataloogid, mis kirjeldab peamisi omadusi kauba ja funktsioone oma taotluse. Lõppude lõpuks, kui müüja poes osavalt "manipuleerib" erialaste terminitega, usaldus ostja juurde (ka kauba) automaatselt suureneb. Nagu märkis розничники, kui varem sarnaseid tooteid pakkunud valdavalt importijad, siis viimase aasta jooksul on "paberi" tegevust hoogustada ja ukraina tootjate. Kuid tõstes oskuste tase töötajad, ettevõtted-müüjad ei pea jõudu jääda. Sageli kvalifitseeritud müüjad kauplustes viska tööd, ei saa raskete tootmise koormate. Või, et see on üsna kurb, "свежеиспеченных" spetsialistid meelitavad konkurendid või sama müüjad paremini tasustatud ametikoht. Kaubandus. Kaubandus kaupmehed CAS ei ole enam uudne. Praktikas on aga ego, välja arvatud sõna otseses mõttes mitmed ettevõtted, kasutatakse vaid aeg-ajalt.. Riigi ehitusfirmad мерчандайзеров vaevalt kohanud. Nende kohustusi täidavad üldjuhul juhid, kes tegelevad kaupade tarnimine (muide, jaemüüjad sageli kurdavad, et tarned toimuvad enneaegne). Nii harva строймагазинах võib näha isegi selline näiliselt elementaarne ja ei nõua erilisi kulusid рекламоноситель, kuidas kleebised logoga üks või teine kaubamärk. Samal ajal розничники, nagu meile tundus, hea meelega oleks "ligunenud up" kõik мерчандайзинговые "заморочки" müüjad. Ere näide. Mõned kauplused pakuvad pindala (nagu kinnitasid kaupmehed, tasuta) all tooteid ühe või teise kaubamärgi, kui pakkuja on andnud oma allkirja kauplemise seadmete. Seega firmad, kes nüüd ei побрезгуют мерчандайзингом, on võimalik teenida palju lisapunkte oma kaubamärgi. Mis puutub "eeskujulik" розничников, siis nad выкладке kauba püüavad järgida nii põhimõtteid: "сушняк" suur pakkimine (25-35 kg) sätestatud штабелями arvu vähemalt 20 tükki ühest nimetusest палетте. Палетта peab olema täielikult vabastatud film ümbrised; tooted väikestes pakendites (2-5 kg) peab seisma стеллаже silmade tasandil. On стеллаже peab olema vähemalt kuus kotid toodete üks nimi; tingimata стеллаже peaks olema "identifitseerimismärgid" üks või teine kaubamärk. Muide, suured pealinna kauplused toetavad neid pakkujaid, kelle esindajad vähemalt aeg-ajalt annavad konsultatsioone iseärasustest tooteid klientidele pood. Kuid, pange tähele, sellise мерчандайзинговый samm põhimõtteliselt minna esindajad ei piisa раскрученных TM. Enamik sama раскрученных ei pea vajalikuks toetada nii pildi oma brändi ja suurendada klientide lojaalsust sellega tarbijate. PROGNOOS hinnanguliselt kaupmehed, järgmisel aastal võib julgelt arvestada suurenenud müügimahtude, CAS umbes 20%. Jätkub kasv rakendamise kodumaiste toodete. Märgatavaid muutusi struktuuris müüa segud vaevalt tasub oodata. Konkurents turgudel tehes suureneb teie. Seega ei ole välistatud, et järgmisel aastal osa toodete müük ühtede või teiste kaubamärke on hoopis teistsugune kui selles. Kuid veelgi vähendada hindu, CAS oodata. Tõenäoliselt маркодержатели скрестят "mõõgad" reklaam väljale. Ei kaota ja see, kes rakendab aktiivselt edendada kaupade meetodid kaubandus. TURG CAS VENEMAA Soome firma Raute Dry Mix, mis edastab maailmaturul valmis tehased, seadmed ja tehnoloogia, et toota CAS, avas oma esinduse Venemaal. *** UAB "Mineraal-Кнауф" käivitab tootmise liini toodang kuivatatud segud. Võimsus uue ladu - 75 tuhat. t штукатурных segab h. Company NEWS Firma "EC Кемикал" - suurim tootja CAS Madalama Novgorodi hakkas väljastama гипсовой штукатурной segu EÜ-TG30. Uus toode on mõeldud sise-rakendusi, mis on suure tugevusega ja адгезией, ei anna praod ja kivistub kiiresti, mis võimaldab vähendada ajastus on kõik tööd kuni 1, 5-2 tundi. Lisaks, pärast pikka, peaaegu iga-aastase pausi tootmine käivitatakse наливному paul EÜ-М300 (tasandus kiht kuni 50 mm). * * * * * * * Белгородском цементном tehases (Venemaa) käivitati uus liin (toodetud Saksamaal) - бетонно-растворный sõlme. Joon võib pakkuda väljaanne 50-70 kuubik. m segud vahetuse. ALLIKAS: Business
Allikas: http://stroymart. com. ua
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar