Kütteperioodi nüüd täies hoos ja möödub ta kõigil erinevalt. See, kes kasutab отопительную süsteemi täies vastavalt juhistele ja soovitustele, elab rahulikult, ja see, kes viitab, et selle juhtumi puhul on nagu midagi, on kott probleeme, mida on võimalik vältida, kui ära kütteseadmed targalt.
Tee muretu elu rajamisel ammu enne seda, kui teie boiler раскочегарить esimest korda. Kui veel mitte, boiler, mitte seina, vaid ainult joonised, vestlused spetsialistidega ja letid, kus pannakse kütteseadmed. Tulevane rahu kõigepealt on tagatud kvaliteediga seadmeid. Kuidas oleks hoolikalt, et sa ei hoolitse oma auto eest omandatud boiler ja torud, kui nad on a priori ebakvaliteetsed, siis on kõige õigem tegutseda мертвому vann.
Tavaliselt ei õnnestu mitte kogu süsteemi, aga mingi tema element. Kõige sagedamini "hõlmab" вентиляторные kirjutaja, запорная liitmikud, torud nii, et seadmete valikul on vaja kõige hoolikalt valida need elemendid süsteemi. Kusjuures esimeses kohas arvu purunemisel jäävad just põletid, mis on tugevalt koormatud sõlmed. Õnneks nüüd on saadaval mitmeid mudeleid, millel on vahetatavad sõlmi, ja on vaja ainult veenduge, et selline asendamine kasutamise käigus on võimalik. Lisaks, pärast paneb küttesüsteemi kasutuselevõtmist on soovitatav, et agregaadid on varustatud täiendavate расходными materjalidega: топливными filtrid, форсунками, varuosad циркуляционным pump jne.
Siiski ei epärast ja äärmuslik, otsustades, et sa ei ostnud väga usaldusväärne ja vastupidavam tehnika, tehtud korralik varu osi, nii et süsteem maksab nüüd ja ilma teie järelevalve all. See on viga. Mingit tehnikat ei tohi jätta järelevalveta ja hoolt, muidu varem või hiljem oota vääramatu jõud.
Võtta vähemalt sõltuvus töörežiimi boiler hooajale. On arusaadav, et talvel külm on katel töötab ühes režiimis ning kui aprillis пригреет päike - sõber.
Esimesel juhul on vaja suur hulk soojust ning tagada süsteemi toimimise sooja veega, teine - soojust on vaja oluliselt vähem, mis tähendab, et töö on vaja ümber programmeerida. Kui süsteem ГВС ühendatud boiler, siis suvel on vaja kolmas mode - üldse mitte-esitamise jahutusvedelik küttesüsteem, nii et veel kord tuleks muuta protsessi.
Nüüd meenutagem nn loomuliku kulumisega seadmed, mis mõne aja pärast hakkab töö ei ole enam nii tõhusalt kui alguses. Põleti ja põlemiskamber on kaetud сажей ja tolmuga, torud moodustuvad mineraalsed setted, mis vähendavad soojushajutamise ja дымовая toru, kui ta on valmistatud roostevabast terasest, söövitavad. Kõik see toimub pidevalt, mitte kohe märgatavalt ja kui panna asi omasoodu, aja jooksul võib põhjustada tõsise õnnetuse. Seetõttu on vaja tegeleda ennetamise, jälgida seadmete ja õigeaegselt võtta vajalikud meetmed.
Tavaliselt ei õnnestu mitte kogu süsteemi, aga mingi tema element. Kõige sagedamini "hõlmab" вентиляторные kirjutaja, запорная liitmikud, torud nii, et seadmete valikul on vaja kõige hoolikalt valida need elemendid süsteemi.
Lisaks tuleb arvestada, et impordi tehnika, arvutatakse rohkem õrn töökeskkond ei ole alati talub karmi vene tingimusi. Igatahes vahend sellise tehnoloogia, mis meil sageli ära piirata oma võimalusi, on ammendatud kiiremini. Mis tähendab, grooming seadmete peaks olema rohkem ettevaatlikud.
Nii, paljud imporditud katlad on mõeldud tööks rõhul gaasi mitte vähem kui 20 мбар. Samal ajal kui venemaa standard surve - 13 мбар ja kõik sertifitseeritud котельное seadmed on seadistatud parameetreid meie gaasi võrgu. Seega, enne пуском vajalik väike reguleerimine süsteemi, et gaasi põletid ei гасли ja töötasid täie võimsusega. Peamised nõuded gaasi-котлам: tarkvara õige gaasi surve selgroog ja seadmete kättesaadavus, pakkudes turvalisust. Avarii korral kõik gaasi torud peavad olema automaatselt fikseerida, ja järgimise neid nõudeid väga rangelt jälgitakse vastavad надзирающие asutused.
Tuleb arvestada, et impordi tehnika, arvutatakse rohkem õrn töökeskkond ei ole alati talub karmi vene tingimusi. Mis tähendab, grooming seadmete peaks olema rohkem ettevaatlikud.
Veel on vaja öelda hobuste pinge vene elektri võrkudes on nad ka kõige iseloomulikud countrys tingimused. Impordi tehnika sarnaseid voolukõikumised ei ole arvestatud, et see võib kergesti vigastada. Seega on резон installida mingi стабилизирующие seade, mis kaitseb oleks elektroonilised plokid. Kui voolukatkestus kannatavad ja küttesüsteem koos sunnitud ringlus, mida teostab elektriline pump. Arvestades seda, et jahutusvedelik ei saa ringlema läbi torude, automaatselt välja, boiler, süsteem hakkab jahtuma ja kui õues on vastikult külm, üldiselt võib ära külmuda.
Pädev töötamisel
Alus pädevat kasutusjuhend on eelkõige rangelt järgimisel juhiseid. Kaasaegne котельное seadmed - gaasi või жидкотопливные või arvutatakse kasutamine tahke kütuse - alati komplekteeritakse vastava dokumentatsiooni ja rikkuda nõuded kasutusjuhendid, mis annab tootja - kallim.
Kui katel töötab kütteõli, et Ленобласти esineb väga sageli, siis kasutamisel tuleb suhtuda tõsiselt. Kasvõi sellepärast, et kvaliteet on gaasi veel keegi kaebab: ta on või on antud piirkonnas, või teda ei ole. Samal ajal kui kvaliteet vedelkütuste kaebusi palju.
Kui ei ole imelik, nende kaebusi võiks ka mitte olla, kui oleks homeowners on hoolikalt on jälgitud vajalikud töötingimused. Kaasaegne жидкотопливные katlad võimaldab sujuvalt reguleerida režiim ja põletamine, tavaliselt on tagatud täiturseadme automaatika. Ei ole varustatud nad kas see, et analüsaatoriga koosseisu kütust, kuna tootja on meeles, et arvestav võõrustajatele täitke paak on ainult kvaliteetset diislikütust. Tootja on sama õhtu-see tähendab, naiivne, ta ei tea, millised on teed kohati võtavad kütust Venemaalt: ostetakse kahtlasi vahendajaid, sõjaväe osad, ja kus iganes soovite, ja mingit tõendavate dokumentide kvaliteeti, ei nõua. Kui olete ostnud, näiteks suvel kütuse asemel talvel, see on ikka pool muret. "Vasak" kütus võib üldse ei vasta tehnilistele normidele, sest see разбавляется odavamaks углеводородами või veega. Ja siis ei ole midagi üllatavat selles, et ahju boiler kiiresti kaetud сажей, moodustub nagar, mistõttu KASUTEGUR väheneb. Lisaks, kuna kasutada madala kvaliteediga kütuse lõhkudes süsteemi eelsoojendus diislikütus, süütesüsteem ja riistvara lihtsalt katki minna. Edasi seda on vaja muuta, et tunda oleks'on kallis - kulud jõua poole hinnaga põleti pluss teenuste eest tasumine remont brigaadi.
Kuid isegi kui kütus täiesti sõidukorras kasutamiseks, teda on vaja ette valmistada, enne kui lasta asi. Eriti diislikütust tuleb hästi puhastada, aga selleks on vaja paigaldada kvaliteetne filter kütust. Tõsta kütuse kvaliteet on edendada ja luua отстойника põhjas suur kütuse mahutid (ja just sellise võimsusega, ootus hooaeg, armastavad paigaldada omanikud maja). Kütuse võtmine seejuures vaja teha ei ole algusest alt, et ei засасывать tõusutoru juhe saastavaid osakesi, ning kogunenud põhjas tank sade tuleb regulaarselt pumbata.
Juhul, kõva kütusega küte on vaja jälgida, et niiskus küttepuid, mida sa ostad, ei ületaks kakskümmend protsenti, muidu tõhusa põletamise sa ei saa. Tuleb ka korralikult hoida küttepuid - nii, et nad ei мокли vihma käes, toitudes rõõmuga niiskust, samas on укрыты kuivas ja kaitstud ilmastiku mõjude eest siseruumides. Lisaks eksperdid ei soovita viska koldesse nii palju kütust, et süsteem lihtsalt ei suuda seda "seedida". Mõnda aega leek'i võib muutuda väga tugev ja kodu kiiresti soojendada, kuid siis, kui vee torude hakkab keema, töötab kaitseklapid ja küttesüsteem tõusevad. Järeldus: протапливать maja peaks olema järk-järgult, mis ei ületa maksimaalne allalaadimise boiler.
Töörežiimi твердотопливного boiler ei saa reguleerida sujuvalt, kuna puit või süsi põletatakse kiiresti, eraldades seejuures palju soojust. Et kompenseerida seda funktsiooni, tuleb paigaldada aku soojusenergia, mis annab võimaluse kaua säilitada soojust, et выделилась kiire põles kütust. Selline aku on samasugune paak usaldusväärne soojustatud, mis võimaldab vee kauaks sooja.
On kahte tüüpi ennetamise
Ennetavad tegevused üle kontrollida ja tõrkeotsingu küttesüsteemis saab teha ise, vaid selleks, et viia läbi väga keerulise toimingute põhjustada spetsialistid. Kui te беретесь, sest asi ise on, siis kõigepealt veenduge, normaalne, kas jahutusvedeliku rõhk süsteemis, siis seal ei ole seda väärt, et natuke toita. Kui jahutusvedelik võib kasutada vett, mida tuleb valada, kui süsteem on välja lülitatud talvel, vastasel juhul vee torud on külmunud ja разорвет. Kehtivad ja eriline koosseisud, mis mitte külmutada madalatel temperatuuridel. Sel juhul külm ei karda, aga kord kolme aasta jooksul sellise jahutusvedelik on soovitatav muuta.
Seejärel on vaja uurida, tsirkulatsioonipump, mis peaks olema töökorras. Kui süsteem on pikka aega ei töötanud, siis rootor pumba võib olla заклинений. On vaja avada korpus ja paar korda mingi rootor kruvikeeraja abil. Обов'kohustusliku ülevaatuse (eriti pärast vaheaega töös süsteem) nõuab ja korsten. On arusaadav, et kui puudub veojõukontroll katel hakkab töötama ei ole parim viis. Ja kui korsten скопился vee kondenseerumist, see tuleb eemaldada.
Kontrolli ja ennetamise котельного agregaati ja põleti on parem kutsuda spetsialist teenus - ise sa vaevalt hakkama. Vaadata ja uuesti seadistada põleti saab ainult kvalifitseeritud tehnik koos spetsiaalse varustusega. Ta kontrollib ka lapse seisund soojusvaheti katla ja vajadusel puhastada seda, mis oluliselt vähendab kütusekulu.
Üks tõsisemaid probleeme, mis võivad aja jooksul pakkuda palju vaeva, on haridus skaala katelde ja torud küttesüsteemi. Tulemus ja töö efektiivsust boiler väheneb, ja kulgeb sooja vee torustiku kaudu süveneb ja seadmete eluiga väheneb. Et kõike seda vältida, võib kasutada spetsiaalseid keemilisi lisandeid, et vähendada katlakivi teket.
Mis puutub boilerid, siis on vaja jälgida magneesiumi anoodi, mis sätestavad, et kaitsta korrosiooni eest. Магниевый anood, mis takistab oksüdeerumist tank, vananeb, kulumise kiirus sõltub vee kvaliteet. Korda kaks-kolm aastat anood on vaja muuta.
Kontrolli ja ennetamise котельного agregaati ja põleti on parem kutsuda spetsialist teenus - ise sa vaevalt hakkama. Vaadata ja uuesti seadistada põleti saab ainult kvalifitseeritud tehnik koos spetsiaalse varustusega.
Küttesüsteem võib puruneda ka tolmu kaudu. Country house on sageli достраивается ja перестраиваться, kui küttesüsteem on juba toimib, ning sellistel juhtudel tekkimist põranda ehitus tolmu paratamatult. Vahepeal õhu sisselaske tavaliselt toimub see põranda tasandil, ja tolmu, mis форсунку, moodustab tihe paatina, ei puudu diislikütust. Lõpuks ei õnnestu kütuse sissepritse süsteem ja süsteemi розжига, nad vajavad tõsist remonti. Alternatiiv remont on lihtne: regulaarne puhastamine tolmu ruumist katlamaja.
Lõpetuseks veel kord öelda: oma jõupingutusi, - hea ja klienditeenindus - parem. Optimaalne väljund - ei kaota sv'side nendega, kes teid pannud ja смонтировал küttesüsteem. See on ideaalne variant - kui müüjad korraga pakuvad selliseid teenuseid. Kuid isegi siis, kui te mingil põhjusel kaotanud kontakti selle firma, saada kliendi teeninduse ei ole raske, ja mis kõige tähtsam - see teid ei rikud. Aga lase sul magada oma äärelinna valduses on rahulik ja soe.
Mihhail Kuldnokk
Allikas: www. еremont. ee
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar