Tundub, et aeg on siin tahkestunud viskoosne piisk tõrva ja õhk on nii küllastunud lõhn põletamine lõhnavad tamme küttepuude, et liikumine ise on aeglustumas ja täis несовременной armu ja väärikalt, omaduste kas see, et inimestel, siiralt armastav loomus.
Sulgedes enda järel ukse ees, selle maja elanikud satuvad all töökindel kaitse. Rahustav pooltooni savist ja vana puu, traditsioonilise vormi, valguse mäng siledate pindade puud'puidust treppe, varjud küüneplaati struktuuri vana mööbli, marmor каминной riiulid päästa elaniku metropoli sebimine ja pinge maailma linna tänavate ja kontorid. Selle maja läve mõjutab arhitektuuriline mitmekesisus: siin ja ahi-kamin ja puid'puidust trepp maja kesklinna ning kaldus laed, traditsioonilised puud'puust verk, ja - ootamatult - kaasaegne aparatuur. Kuid tunne диссонанса ei esine: kõik toimib, et saavutada harmoonia. Harmoonia, mis on loodud mõjul nn loomulik, "keskkonna - " mõiste.
Kontsentratsioon autorite projekti keskkonnamõju esinemine keerulise kujunduse ja arhitektuuri komposiit-nurk, hulgaliselt looduslikke materjale, täpsemalt - puidust ja marmorist - moodustavad põhimõte on loomulik kompromisse, mis pannakse alus selle projekti. Maja on sõna otseses mõttes "kasvab" maastikus. Лаконичная veokulu telliseid ja katusekive muutub omamoodi esteetiliselt выверенным taustal, kus on selgelt välja paistma vormikas siluetid kuuske. Kogu maja jätab tunde täieliku moodustunud stiili.
Mõisa dekoor on erinev minimaalne kogus mööbel, mis kõige paremini määratleda kui mõistlik. Kusjuures projekti autorid väidavad, et eesmärgistatud püüdlusi ning leevendada sisemist ruumi ei olnud - nii juhtus iseenesest.
Avarad aknad pentsik kolmnurkse kujuga lasevad läbi päikese valgust, mis tekitab puud'puidust kaevudele lagi kolmemõõtmelise graafika pilt varjud. Jääb mulje, et kogu mõis virvendab tipphetked valgust - nii suurepäraselt teineteist täiendada esemed inter'sisekujunduse ja vaba пронстранство heledam.
Geomeetriline ja semantiline kodus keskus - двухсветный saal esimesel korrusel, kus asub suured suurused puud'puidust trepp. Visuaalselt kohta'ühendab kõiki ruume, enamasti on see lahendatud tänapäeva стилистике. Valitsev kohta kaevudele kattuvad puu veatult kaja балясинами rõdu, p'seotud omakorda avatud, kuid vaikne ja hubane kontori-ja peoruum teisel korrusel.
Paindub massiivne trepid, vaatamata ranget geomeetriat, nii пластичны, et ta on tajutav mitte ainult vajalik arhitektuurne element, kuid mingi skulptuur. Kaasamine inter'jer saali antiikmööbli ei ole isoleeritud tänapäeva tõlgendamisel ruumi ja персонализирующей inter'sisustus, andes talle tunnused enda "mina" omanikele. Silmatorkav aktsent ja punkt, mis määrab tasakaal selle keerulise mitmetasandilise ruumi on ahi-kamin.
Kamin on nii harmooniliselt "sobib" inter'is ja üldine atmosfäär kodus, et õigustatult võib pidada peamiseks keskuseks laulu elutuba. Tuleb märkida, et kliendi soov vähendada summa vundamendid viinud seadmega vaid kaks sammast, mis kestab trepp. Erilist tähelepanu arhitekt üsna tausta - sest kontekstist, milles sisalduvad kõik, nii разноплановые, teemad keskkond. Spetsiifiline tekstuur песочно-охристых seinu nende неровностями esitas erilist, täiesti puudub помпезности suur maja, tone inter'interjöör tervikuna. Juba ise pöördumine teema maamees stiilis teeb inter'jer eklektiline. Ja igavene probleem kõiksugu "fusion" - kombinatsioon on väga "ebasobiv" teemad inter'sisekujundus: näiteks, elegantne antiik-ja kaasaegse audio-ja videotehnika. Vaatamata sellele, probleem selline vastuolud kergesti suutnud lahendada erilisel moel - atmosfäär antiikesemed, mis on loodud antiikmööbel ja hubane ahi, kamin, nõtkelt täiendatud - mööbliesemed ajastu "посткласицизм". Kaasaegne maali stiilis art-нуво ja hämmastav ilu marmor teevad üldmulje trahvi harmoonia, mis on oluline mõiste disainer tegelikult kogu mõis.

Sobivad ideaalselt ka inter'is ja kaasaegseid detaile. Viimaseid on üsna palju, kuid nende funktsionaalsus ei takista tajuda ruumi kui tervikut. Selline lähenemine näeb ette mitte ainult "kuldsed reeglid" töö inter'kulleriga, kuid austus ja lugupidamine kodumeeskonna mõis vanu asju. Tundub, et asi ei ole siin nii palju nostalgiat, kui palju on vaja tunda oma aega kogu selle täiuses ja enesekindlust, ei разграничивая minevikku ja olevikku ja ei karda tulevikku.
Materjalid teemal |
|---|
| Etniline stiil disain inter'jer |
| Võlu riigi stiilis |
Tekst: Jelena Soltis
Foto: JP
Allikas: www. еremont. ee
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar