Kaalutlused mugavus - esimene asi, millest lähtub arhitekt. Nii nagu filosoofia, sest sõna "love" on väärt mitmeid täiesti täpsed mõisted, maailma arhitektuuri ebamäärane mõiste "mugavust" ümber selged loomise tehnoloogia inter'interjööri suvila.
Vajadused ja nõuded Fassaad on oma majad tellija kõige sagedamini valib välja seda, mis tal pakkuda on kaasaegne arhitektuur. Ta mõistab, et "välimus" hoone, sõltumata stiili ja arhitektuuri jooni, peab olema pilt, idee, mis võib luua ainult spetsialist. Kuid kui tegemist on sisemise planeeringu ja kasutada neid või muid arhitektuurilisi lahendusi luua inter'interjööri, tellija kunagi ei ole nõus arhitekt, eeldades, et ta teab paremini, kuidas täpselt tuleb korraldada oma majutus. Et ta intuitiivselt teada õigeid otsuseid.
Iga inimene tahab elada mugavas majas, kus eluruum ideaalselt eluviisi tema pere. Iga pere kogu maailmas on vaja umbes üks ja sama "set" ruumide. Sotsiaal-ja klimaatilised tingimused on meie riik on räägitud sellest, et mitmed funktsioonid sisemine arhitektuur kodus on ka p'objektiivselt vajalik, et enamik inimesi Venemaal. See on vundament, millele on loodud tehnoloogia organisatsioon комфортабельного eluruumidesse. Ja juba nende raames arvestatakse individuaalseid vajadusi tuleviku peremees. Nii kaalub inter'jer maja arhitekt, kes on õppinud arhitektuuri ja rakendab oma teadmisi aastate jooksul. Ta töötab põhinev tehnoloogia, mis складывались kui ühe kümnendi jooksul. Nende õigsust on tingitud asjaolust, et vastavalt nende tehnoloogia on ehitatud palju inter'еров, kus inimesed on õnnelikud, et elavad.
Kuid mõnikord tuleb ostja soovib arendada ruumi kodus, kus nähakse ette revolutsioonilisi muutusi. Nad lähevad kaugemale üksikute inimeste vajaduste, kuna see oleks vastuolus tehnoloogia ise, mis pakub mugavat majutust. Koos kliendi seisukohast on see nõue tema iseloomust ja tema esteetika; vaatenurgast arhitekt - inter'is, kus "programmeeritud" vea, on ilmne, et teda algusest peale. Enamik inimesi, kes on otsustanud, et hoone on kindlasti nii, nagu nad tahavad, ja ei kuulanud nõuandeid spetsialist, hiljem hakkab aru saama, et on ehitanud "ebamugavam" maja. Mõne aja pärast muutuvad nad rahul kliente, kelle vajadused ei ole täidetud. Seega tegelikke vajadusi inimeste mõnikord ei vasta tema nõuetele. Ja kliendid tavaliselt ei meeldi tekivad need разногласиями.
Sisemine rahu suvila Kaasaegne tehnoloogia projekteerimise inter'interjöörid eramud ei pretendeeri absoluutse täiuse ja ideaalne lõpetatus. Kuid praktika näitab, et seitse'd, mis ei ole kogemusi viibida kodus, enamasti seisavad ühed ja samad probleemid. Nende loetelu võib nimetada tüüpiline. Oluline nõue mugav elada on õige paigutus ruumides sees suvila. On olemas skeem detailplaneeringu, mis eeldab, millised ruumid mees lööb esimesena ja mis neist on olemas ka teine, kuidas luua üldplaneeringu muutmist, mille külalistel ei ole vaja lahkuda külaliste tsooni suvila selleks, et puhata või võtta dušš, kuidas arvestada olemasolu пристроек ja rajatiste kõrval piljard. Linna elanik alles hiljem, protsessi toimimise maja, jõuab järeldusele, et mugav asukoht, ruumide korter ja maja on olulisi erinevusi.
Teine oluline koht on raamatupidamine ja kliima iseärasusi. See tegur mõnikord tähelepanuta need, kes moodustasid soovitud esteetika oma majad, puhkavad kusagil vahemere ääres. Tehtud arhitekt muutused võivad tõlgendada kliendi poolt nagu moonutatud pilt kodus. Tegelikult on sellised tegurid, nagu piazza aknad, maksimaalne kõrgus majutust, kvaliteedi määravad klimaatilised tingimused, mitte "loominguline tappa" arhitekt.
Lapseea arengu meie riik sündis veel üks tegur - vene mentaliteet. Inimene on võimeline maalida silme oma eluaseme ainult läbi enda kogemuste. Meie постсоветском riigis kõige sädelev pilt mugav kodu - palju avar tuba koos rikkalike kaunistustega. Ole mõistlik nõuded planeeringu ruumide ja nende asukohta üksteise suhtes kaasaegne россиянина enamasti ei ole. Seetõttu on enne disaini arhitekt peab näitama kunst psühholoogi ja'uuri ise pilt suvila, kellega tuli tellija. Ja see on tüütu töö, mis nõuab kogemusi, teadmisi ja tundeid takti - taustinformatsioon selleks, et hakata "rekonstrueerimine" pilt silme tellija. Ainult siis projekteerija "имплантируют" kaasaegsed arhitektuursed lahendused, et see pilt, mis pakub tellijale arendada inter'jer vastavalt kaasaja nõuetele arhitektuur. See on pikaajaline protsess, kiirust ja tulemuslikkust, mille sõltuvad tellija soovid töötada koos arhitekt. Ainult siis on võimalik loominguline lähenemine luua inter'interjööri, milles on arvesse võetud iseloom, kalduvused tellija ja kaasaegsed arhitektuursed lahendused, mis kõige paremini tagab, et tema mugavus.
On olemas ka mitmeid täiendavaid asjaolusid, mis oluliselt mõjutavad mugavad elamistingimused.
- Võttes konkreetseid tooteid, mille hulka kuuluvad kaminad, ahjud, kodukino, köögitehnika, saunad ja basseinid.
- Nähtamatud tegurid (kütte-ja ventilatsiooni suvila, heliisolatsioon konstruktsioonide)
- Teadvuseta tegurid (nõuded kõrgus, p'maht ja värvi disainimise, lähtudes psühholoogilise taju ruumi, teadvuseta tellija poolt).
Mis on need tegurid, inimene võib panna teatud tingimus. Näiteks toas kasutada mis tahes materjalist seksi, aga ainult ei parkett. Protsessis dialoogi'ясовується, et ta on vastu lehtpuu kasutada ainult ühel põhjusel - sugu hakkab nagisema, kuigi tänapäeva parkett sellist puudust ei ole.
- Surve eelarve. Mõned soovitused arhitekt tellija lükkab, sest ta arvab, et neid on liiga kallis. Kuigi see ei ole alati tõsi.
- Ajafaktor. Tellija sageli ei saa aru, kui palju on vaja aega, et kujundada suvila arvestades tema individuaalsete taotluste. Kusjuures, peamine aeg kulub ei ole projekti koostamine ja sellele, et mõista, kuidas see projekt tuleks.
Arhitekt on huvitatud loomisel maja projekti, kus on mugav ja meeldiv elada. Ta on kasulik luua projekt, mis saab esitada tema professionaalsed oskused uutele klientidele. Arvamus inimesi, kes on elanud talus mitu aastat ja usun, et eluruumidesse loogilised ja läbimõeldud, muutub reklaam professionaalsed oskused ja võime mõista inimeste vajadusi. Nii disaini büroo üritavad leida kliente, kes mõistavad omadused arhitekti töö või valmis töö üle osav vormistamist oma vajadusi ja soove, on inter'interjööri oma kodus.
Hulgas potentsiaalseid kliente mõnikord kohanud "pacifiers" - inimesed, kes tulevad tellida projekt, kaua valida, nõuavad teha projektis mõned muudatused, siis teised, siis just sellest keelduvad. Koostöö teiste klientide nõuab väga palju aega, mida hetkel on arhitekt võib lihtsalt ei saa. Selleks, et tõhustada oma tööd ja ei raiska aega asjata, spetsialistid püüavad kohe ära tunda, millisesse rühma kuulub tellija vastavalt sellele "tüpoloogia". Järgnev klassifikatsioon aitab leida potentsiaalsetele klientidele ja maksimaalse mõjuga töötada just neile.
Esimene rühm koosneb klientidele, kellel ei ole ettekujutust tehnoloogia on luua mugav kodu ja ei kavatse neid arvesse protsessi töö projekti kallal. Millistest kaalutlustest, nii tellija soovib tuua inter'interjööri oma kodus on mõned ideed, mis tunduvad talle tähtsad mugav eluase. Ta ei taha kuulata arvamus arhitektid ja tahab saada oma ideid, mis on vormistatud projekti, sõltumata nende kvaliteedist. See tähendab, et ei ole huvitatud, leides oma ideid seoses tehnoloogia mugavus. Inter'jer suvila, nii loodud, loob vaid недовольного tellija. Selles olukorras on soov arhitekt vältida töö selline mees loomulikult.
Kõige populaarsemas teise rühma kliente kuuluvad need, kes ei ole tuttav tehnoloogia ja projekteerimise ülesanded, kuid on soov arvestada ettepanekuid ja ideid projekteerija. Nendega arhitekt töötab psühholoog ja kunstnik, et luua korralik projekt mugav eluase. Ta on tegelenud "kronomeetri" pildi mugav eluase, mis on olemas teadvuses tellija, siis kannab ta vajab keel arhitektuur, võttes arvesse individuaalseid soove.
Kolmanda rühma moodustavad "tsiviliseeritud" kliendid. Nad on algusest peale saavad ja on valmis koostada loominguline tandem spetsialist, kes töötab välja inter'jer suvila, tuginedes kaasaegse tehnoloogia ja soove arvestades ja elustiili tellija. "Ideaalsed kliendid" esineb väga harva, kuid see on alati kõige kadedus kliendid.
Kõige väiksem neljas grupp koosneb klientidele, mille nõuded kaugemale võimalusi projekteerija. Sellised inimesed tulevad, näiteks soov saada omaniku projekti, mis läheb ajalukku ülesehitus või muud nõuded sellist. Nad on valmis selle eest maksma, kuid rakendamine ülesanne ei saa olema tagatud, või on põhimõtteliselt võimatu.
Kuulsa Le Корбюзье rääkis, et maja - see on masin, et jääda. Ja arhitekt relvastatud tehnoloogia ja teadmised, et luua selliseid masinaid. Enamik juhte vastavalt, et spetsialistid teavad kõige paremini, kuidas peab olema projekteeritud ja valmistatud auto. Ainult väga rumal кинозрители võib öelda direktor, et ta "vale võttis filmi". Aga kõik muutub, kui tegemist on töö arhitekt loomise inter'interjöör kodu.
Venelased tihti arvatakse, et neil on hästi tuntud retseptid täiuslik majutus. Iga inimene on pilt oma kodus, mingi disaini lahendused ja funktsioonid detailplaneeringu, mis võib-olla üldse ei saa omavahel ühendatud ühes majas. Elanik tänapäeva Venemaa безропотно confidence kirurg oma keha, "et ta on teinud kõik nii nagu peab", kuid kardab usaldada disain oma kodu arhitekt.
Kui tegureid, mis raskendab tööd üle luua pädevat projekti inter'interjööri, võib nimetada mitmeid vigu, mis lahendati vaevarikas töö on tellija sageli katse-eksituse meetodil suuri kahjusid aega ja vaeva:
- Nõuetele mõnikord põhimõtteliselt ei saa olla sisalduvad projekti nii, nagu ta tahab.
- See, et tellijale meeldib fotograafia, logi ja oma kujutlusvõimet, sageli ei meeldi projektis, seda enam, valmis talus.
- Koostades oma unistuste kodu, tellija ei võta palju tegureid, millega ta silmitsi juba pärast ehitus-ja arhitekti selge algusest peale.
- Klient on sageli ekslikud vaated on suhteliselt omadused ja omadused materjalide ja konstruktsioonide maja, mille arhitekt on tuttav professionaalsel tasemel.
- Tellija, tavaliselt rohkem mõtleb interior design'seest, mitte selle kohta, kuidas teha maja mugavaks.
- Isegi siis, kui tellija on kogemusi remont korteris ja kontoris, sellest ei piisa selleks, et esindada ja arvestama kõik konstruktsioonilahendusi eramu.
Kui isik nõuab järgimist mitme невыполнимых eeskirju, muutub automaatselt kliendi esimene tüüp. Ja see tähendab, et projekt on inter'jer või nii ja ei ole pooleli, või inimene saab inter'ep, ei vasta nõuetele mugav eluase. Igal juhul, see omakorda недовольного tellija. Kõige toetav tehnoloogia luua kvaliteetse eluaseme linna - vähemalt töö arhitekt üle disainiga inter'interjööri oma kodus läheneb oma pilt täiuslik, "tsiviliseeritud" kliendi huvides, mille arhitekt on väga hea meel, et teeb kogu oma meisterlikkus ja loovus.
Allikas: www. еremont. ee