Ehitus ja rekonstrueerimine.
КРИШнаіти'2001 2006-10-27 17:42:51
Kaubad, mida turul - katusekattematerjalid (nn еврорубероид, еврошифер, металлочерепица, katusekattematerjali, kiltkivi, plaatimine). Müük 2000 - rohkem kui 270 miljonit ruutmeetrit. m, umbes $ 300 miljonit eurot (hulgimüügi hindades). Paljud ettevõtjad - suured importijad - kuni 20 kodumaised tootjad - üle 20. Erikaal imporditud ja kodumaiste toodete - kodused - 90%, impordi - 10% (mahult). Turu suurus hinnanguliselt mõned hulgimüüjad, aastal 2000 oli rakendatud erinevaid katusekatte materjale ligi $ 300 miljonit eurot (hulgimüügi hindades), või rohkem kui 270 miljonit ruutmeetrit. m. Müüjad arvavad, et turu maht aastal 2000 kasvas võrreldes 1999. aastaga umbes 25%. Otsustades alguses 2001 hooajal, positiivne dünaamika müük jätkub. Eriti viimase kahe aasta jooksul kasvas müük kodu-katusematerjalid. Ja mitte ainult klassikalise katusekattematerjali või kiltkivi, kuid kaasaegsed materjalid (металлочерепица, еврошифер jms. ). Tõsi, tänapäeva кровлю paljud kohalikud tootjad teevad ikka välja imporditud toorainet. Valmis katusematerjalid imporditakse meie riiki üha vähem. Täna impordi osakaal on mitte rohkem kui 10% kogu turust, kuigi veel kolm-neli aastat tagasi oli ta pakuks müüjatele 30-35% виручкі. Імпортная katus üha vähem atraktiivne, et müüjad. Esiteks, nad peavad konkureerima sarnaste ukraina tooted, valmistatud välismaa tooraine. Teiseks, suurendada tollimaksude ja vähendab huvi kaupmeeste juurde välisriigi kauba. Hooajalisus Кровельщики usuvad, et müük ehitusmaterjalide katused augustis hakkavad kasvama. Tipp nõudlus langeb sügise algus. Lõpuks on tema aktiivsus on järk-järgult langeb ja veebruariks kaubandus päris taandub. Tuulevaikus see kestab umbes kuni märtsi-aprillini, pärast seda, algusega sooja ja kuiva aega aasta müüginumbrid hakkavad uuesti kasvama. Turundajad firma "Triumph-" märkida kahe aastane tipp müük katusematerjalid. Esimene - juunis-juulis. Sel ajal on tunduvalt suurenenud nõudlus jooksva materjalid. Teine tipp aktiivsus - september-oktoober (kliendid on lõpetamas alustatud ehitustööd ja kirjuta hoone кровлей). Hinnanguliselt ettevõtjaid, müük väljaspool hooaega on ligi kolm korda vähem kui kõrghooajal. Sellega seotud materjalid on Peaaegu kõik ettevõtjad кровельными materjalidega koos кровлями pakuvad ja iga kaasnevat kaupa. Tootjad ja müüjad металлочерепицы enamasti kauplevad профнастилом ja välisilme vooder, mis viimasel ajal on laialt kasutusel облицовке fassaadide (ja isegi püstitamiseks tavaline tasud). Aga see ei ole ainus lisaks кровельному äri. Paljud müüjad pakuvad klientidele erinevaid süsteemi водостоков ja kanalisatsiooni, isolatsioonimaterjalid ja isegi katuseaknad, eeldades, et just see toode on otseselt seotud katusekattel. Enamikul juhtudel on imporditud materjal. Aga kaupmehed hulka tema oma valik, sest sageli annab klient eelistatakse firma, mis suudab pakkuda täisteenust katusematerjalid. Vastavalt müüjad, erinevaid lisaseadmeid tagavad neile mitte rohkem kui 15-20% tuludest. Valik Кровельную tooteid spetsialistid eelistavad jagada kahte klassi: katmiseks kindla katuse renoveerimine tööstus-ja korrusmajade ja kate karm katuse renoveerimine. Kui korter katuse renoveerimine kasutavad peamiselt katusekattematerjali, siis скатные katus pannakse kiltkivi, еврошифер (ондулин), металлочерепицу, keraamiliste ja битумную katusekivid, tsingitud teras jt Katus ja еврорубероид Vaatamata kinnituse kaupmehed, et kõige suurem nõudlus nautida kõikvõimalikud kaasaegsed materjalid, suur osa tarbijaid siiski eelistada traditsiooniline рубероиду. Kõige sagedamini selle materjali kasutavad maapiirkonnas, piirkondlikes keskustes. Just katusekattematerjali kattuvad enamik tööstus-ja mitmekorruseliste hoonete. Kasutusiga seda materjali on väike, nii et seda muuta, tuleb sagedamini kui paremat imporditud materjalist. Hinnanguliselt Киевского research institute, ehitusmaterjalid, Ukrainas tegutsevad 14 ettevõtetele, mis on võimelised tootma rohkem kui 200 miljonit ruutmeetrit. m katusekattematerjali aasta. Hinnanguliselt kaupmehed, 2000 kodumaise katusekattematerjali oli müüdud $ 150 miljonit eurot (hulgimüügi hindades). Eest kahe aasta jooksul hinnad seda toodet ei ole muutunud, ja see on ilmselt kõige odavam turul katusematerjalid ($ 0, 5-0, 9 kohta 1 sq m.). Paremat jooksva materjalid битумной baasil (nn еврорубероид) poolteist kuni kaks korda kallim. Kui muud tüüpi katuse katted kaupmehed ütlevad "selles segmendis meil ei ole tihedalt", "руберойдному" tükk pie nad on karjuvas arvamusi, ja usun, et selle segmendi turul on peaaegu saavutanud oma küllastus. Tõsi, on veel üks vaba koht niši nn eliit kauba. Kuid selline еврорубероид on raske müüa, sest kõrge. Turundajad on suured kodumaised tootjad väidavad, et ainult väga väike osa (umbes 1%) korter katuse renoveerimine on kaetud kaasaegsete рулонными materjalidega (laetavat-битумными membraanide). Kuigi suuremates linnades on see näitaja ulatub 20% (ja paljud külaelanikud ja ei ole üldse teavad, et on olemas mingi seal membraane). Erinevatel hinnangutel, 2000. aastal Ukrainas oli rakendatud rohkem kui 3 miljonit ruutmeetrit. m on need kõige membraane, mis on peaaegu 0, 6 miljonit ruutmeetrit. m on suurem kui 1999.-m, 1 miljonit ruutmeetrit. m on suurem, kui 1998 m. See kaup jõuab Ukrainasse, Poola, Jugoslaavia, Itaalia, USA-s ja teistes riikides. Hinnad membraani viimase kahe aasta jooksul peaaegu ei muutunud - $ 3-7 per 1 sq m. Reklaam Kaupmehed кровельными materjalidega eelistavad oma tooteid reklaamima spetsialiseerunud ehituse või arhitektuuri väljaannetel, hind-plaatidele äri-ajalehed ja ajakirjad. Enamasti reklaamivad kaubamärk, unustamata seejuures määrata koordinaadid edasimüüjate erinevates linnades või koordinaadid müügikohad, kus seda kaupa saab osta. Ei ole haruldane - reklaam või muul viisil кровельного materjali билбордах ja stendi trassil. Arvestades suurt konkurentsi sellel turul, reklaamijad üritavad igati välja paistma. Mõned, näiteks, pakuvad ostjatele nende materjali kingitus on elu. Näiteks vene kolleegidega, paljud suured ettevõtted on muutunud reklaamida автотранспорте. Кровельщики ei piirdu ajakirjandust või väljaspool reklaam. Mitte viimane roll on ametisse seminari spetsialistidele, arhitektidele, igasuguseid võistlusi. Näiteks üks kiiev firma korraldab iga-aastane konkurss arhitektidele, kes oma projekte tuleks kasutada materjale antud firma maksab nimelised stipendiumid õpilastele ühe hoone lõpetajate Kiievis. Еврошифер 2000 aastal seda materjali oli rakendatud ligi $ 6 miljonit eurot (hulgimüügi hindades), või umbes 1, 5 miljonit ruutmeetrit. m. See on hinnanguliselt suur kauplejad, mis on ligi kaks korda rohkem kui aastatel 1998-1999. Nõudluse kasv oli tingitud nii madalam hind ligi 25% (täna еврошифер turustatakse üle $ 3, 5-4 1 sq m. nii aktiivne reklaami firmad-müüjad ja tootjad. Esimene poolaasta 2001 kinnitas prognoosid on suhteliselt aktiivne kasutamine еврошифера valdkonnas individuaalne ehitus. Nüüd rohkem kui 60% kauba omandavad частники kattuv katuste oma majade ja suvilate. Kaupmehed arvavad, et lähiaastatel suureneda nõudlus kiltkivi, et kattuvad erinevate põllumajandus-rajatised. Tunduvad, et tarbijad eelistama недорогому kauba poola tootmise. Iseloomulikud tunnused еврошифера klassikaline ukraina kiltkivi - materjal, millest see on valmistatud, ja techno-kasutusomadused valmis tooted. Kõige sagedamini euroopa "собрат" valmistatud бітумірованних lainepapist lehed, eriline katus plasti põhineb PVC, polükarbonaadi, polüester ja muud mittemetallid katusematerjalid. Oli aeg, kui ukraina turule tuli välismaa асбоцементный kiltkivi, kuid juttu ohtudest asbesti tervist'i inimesi on viinud end nende tarvikud, ja "kahjulik" turul jäi ainult kodumaise kauba. Asbesti lehed (kiltkivi) - halli värvi, väga raske ja ausalt öeldes, on silmapaistmatu välimusega. Tavaliselt kodumaise шиферный lehel on 6 või 8 lained, euroopa variant - 10 kuni 14. Meelitab kliente mitte ainult seda, kuid rikkalik värvigamma. Ukraina suurim nõudlus on punane, roheline ja pruun, pruun. Välismaa kiltkivi kallim kodumaal keskmiselt kolm-neli korda. Металлочерепица hinnanguliselt müüjad, металлочерепицы 2000. aastal müüdi $ 20-25 miljonit eurot (hulgimüügi hindades), mis moodustab peaaegu 60% müügist "uus" katusekatte materjalid. Võrreldes eelmise aastaga, металлочерепица langes ligi 10%. Hinnalangust mõjutanud eelkõige järkjärguline asendamine "puhas" import tooted kohalikku tootmist. Sel aastal lisandus ja positiivne rahaline tegur - ревальвация grivna. See on võimaldanud ettevõtjatel mitu vähendada kulusid ja valmis imporditud toodete ja tooraine kohalikku tootmist. Nüüd on hinnad stabiliseerunud ja müüjad märgivad selget toodete kahte hind kategoorias (sõltuvalt pakkuja metallist). Esimene - tooted on pärit venemaa metalli ($ 6 1 sq m.), teine on valmistatud metallist euroopa tootjad (umbes $ 8 per 1 sq m.). Muud liiki ‰ ‰ ukraina turul on esindatud ka muud tüüpi katusekive. See on klassikaline keraamilised plaadid, tsementi liivane ja битумная. Spetsialistide arvates on selles segmendis кровельного turul täheldatud kriis müük. Müüa ‰ ‰ erinevat tüüpi 2000 kaupmehed выручили umbes $ 3 miljonit eurot (müüdud enam kui 1 miljonit ruutmeetrit. m). Vastavalt müüjate puudumine on tõsine nõudlus seda tüüpi katus on tingitud mitmel põhjusel: paigaldus keraamilised plaadid on väga aeganõudev; keraamiline katus oluliselt raskem tänapäeva "sugulaste", kauba недешевый (hind 1 ruut. m keraamilised plaadid - üle $ 5, битумной - ulatub $ 6, 5 kuni $ 11, kuid mõned liigid on välismaiste keraamiliste "helbed" ja seda kallim). Kaupmehed soosi oma valikut keraamilised katusekivid, kuigi kindlasti on iga kaup on oma ostja. Nüüd ukraina turul, lisaks kodumaise kauba esindatud keraamilised plaadid, Ungari, Jugoslaavia, Baltikumi, Saksamaa ja mõned teised riigid. Hinnanguliselt kaupmehed, hinnad impordi tooteid viimase kahe aasta jooksul vähenenud ligi 15%, aga kohalikud tootjad selle tarbija ei ole rahul. Olge valvsad! Mõned müüjad julgelt öelda, et "m'" katusekattematerjalid, mida kasutatakse peamiselt korter katused, on täiesti võimalik paigaldada ja скатные katus. See on tõesti nii, kuid ei maksa unustada, et koostis "m', mille" кровельного materjal kuulub määrdeõlid, nii et katuse kaldenurk ei tohi ületada 30-40 rahe., Muidu päikeseline päev katuse saab "потечь". Katuse välja металлочерепицы on võimalik paigaldada üle vana katuse kate puid'puust kinni. Moodustati pügamine töölehe või rupturing "saepuru" on soovitav hoolikalt pühkima, et edaspidi metalne laps ei ржавела ja ei портила kate. On valmis katusel tuleb käia korralikult, puhas kingad kummist tallaga ja astuda ainult kohtades, roovitise või läbipaine laine. Müük turul katusematerjalid tegutseb peamiselt skeem turustamise "tootja - hulgimüüja (ehitus pood) - ehitusfirma tarbija" (vt joonist). Kuigi on ka erandeid sellest reeglist. Suur ehitusfirma saab sõita otse tootja poole. Või sama tootja võib tegutseda ka edasimüüja. Hulgimüüjad Täpset arvu suured hulgimüüjad tegutsevad ukraina turul, mitte keegi küsitletutest meie ettevõtjad ei kutsunud, kuid enamik väitis, et neid ei ole rohkem kui 20. Kõige tuntum firma "Avista", "Microsoft", "Евроизол", "Inter", "Ондулин Oleks. M. ", "Стайрокс", "ФакелБуд", "Velvet", "Раннила", "ТПК profile", " Центросталь-Домсталь "jms. Hinnanguliselt müüjad, üks suur hulgimüüja rakendab 100-300 tuhat ruutmeetrit. m materjalid kuus. Paljud suured ettevõtted arendavad võrk oma tütarettevõtete Ukrainas. Seejuures on suur väärtus on pikaajalise partnerluse ehitusega organisatsioonidega. Kaubanduse juurdehindlus hulgimüüjad ei ületa 15-20%. Vastavalt Irina Савілова, direktor firma "Раннила-Kiiev", edasimüügi on üks-kaks liiki materjalide täna firmas ei ela, nii suured hulgimüüjad on kolm võimalikku teed areng: · alustada oma toodangu ( peaasi, et firma on aja jooksul ei muutunud tootja-autsaider, vaid on suutnud investeerida tootmise tehniline areng); · järk-järgult muutuda ehitus supermarket (ladu), müüa on väga erinevad ehitusmaterjalid - küünte kuni torustiku, ja seega, mitmekesistada riske ; · lisada müügi teenused alates montaaži-ja, seetõttu, mine lõpetamata ehitus-ja ehitusettevõtetes. Mõned suurfirmad on tõesti kaupmeeste ületanud heakskiidu tootjad. Näiteks 2000. aastal debüteeris oma toodetega firma "ТПК profile". Vastavalt müüjad, möödas on need ajad, kui kauplemisaktiivsus toonud suurt kasumit. Suur konkurents on vähendanud juurdehindlused kuni mõistlikud. Täna kaubelda кровлей saab ainult suurte оборотными vahenditega, seetõttu toimus looduslik valik keskkonnas ettevõtjatele. Hulk väikeettevõtjaid vähenenud. Suured sama firma on tugevdanud oma positsiooni. Näiteks kiievis turul toimib kuni tosin firmat, millel on lai valik katus tooteid oma ladudes ja suudab pakkuda vajadustele töövõtjad, kes kuni viimase ajani on enamasti imporditi materjal ise. Paljud tarbijad on pöördunud kaubale, keskmine оптовику (ta võib ju olla vahendaja suur importija, tootja või hulgimüüja). Erinevatel hinnangutel, "середнячков" turu - ning sadu, kui mitte rohkem. Keskmiselt on selline hulgimüüja on võimeline müüa kuus 30-50 tuhat ruutmeetrit. m või teise кровельного materjali. Suurem osa kaubast ta omandab kodumaiste tootjate (umbes 50 miljonit ruutmeetrit. m, 2000) ja suured hulgimüüjad (umbes 30 miljonit ruutmeetrit. m, 2000). Vahetult koos töötavad välismaa tootja paljud usuvad, et ennast ebaökonoomne. Kauplemise juurdehindlused keskmise suurusega hulgimüüjad ei ületa 15%. Suured hulgimüüjad on kolm võimalikku teed areng: · alustada enda tootmine; · järk-järgult muutuda ehitus supermarket (ladu); · lisa müügi teenused paigaldada ja, seetõttu, mine lõpetamata ehitus-ja ehitusettevõtetes. Ehitus organisatsiooni, meeskonna Osaliselt keskmised оптовиками võib nimetada ja ehitus organisatsiooni, mis on ühekordne tasu ostavad suurtes kogustes, et nende kohta'objektid. Traditsiooniliselt katus - kaup ei ehitusmaterjalide kauplused. Suur osa katusematerjalid tuleb стройплощадки ja katuse tööstushooned otse tootjalt (umbes 100 miljonit ruutmeetrit. m). See skeem jääb samaks viimaste aastate jooksul. Tõsi, koostööd otse välismaa tootjad saavad endale lubada mitte kõik. Palju mugavam osta sama välimine materjal otse Ukrainasse suure või keskmise hulgimüüja. Kuigi müüjad veel amp'mäletavad neid aegu, kui iga püüdis tulla iseseisvalt välismaa tootja. Vastavalt turundajad ehitusfirma "Triumph-", täna töövõtjad on tulutu ise tuua materjalid järgmistest põhjustest: 1) töövõtja ei saa tootja tooteid sama hinnaga, mis дистрибутор, läbi väiksema hanke mahu; 2) on oluliselt mugavam osta materjali "koht", vahetult enne katuse tööd. Jaemüük jaemüügi võrgu müüakse mitte rohkem kui 30% materjalide (umbes 70 miljonit ruutmeetrit. m), mis on esitatud turul. Peamiselt on spetsialiseerunud ehitus-kauplused, kus koos кровельными materjalidega esindatud ka põrandakatted, kuivad segud, tapeet jne Kaubandus кровельными materjalidega ja majandusliku turgudel. Tavaliselt on see odav kodumaiste jooksva ja lehtedes materjalid. Turu kaupmehed ei ootavad suured käibed, sest suurema ostu klient teeb suure tõenäosusega otse hulgimüügi firmas, kus talle pakuvad laiemat valikut tooteid. Vastavalt erinevate hinnangute trading jaemüügi juurdehindlus imporditud materjalid ei ületa 25%ja kohalikud materjalid - 15-20%. Kuus "katusekatte" trade point on võimeline aru kauba $700-3000. Müüjad katus - turu Irina САВИЛОВА, direktor "Раннила-Kiiev" (tootja ja müüja katusematerjalid): - Mulle tundub, et turu katusematerjalid igal aastal kasvab 30-40%. Seejuures tuleb ilmuvad uued kohalikud tootjad, ja nende välimus on iga hooaeg on tulemuseks segadus on väikesed ja ei ole väga tootjate ja paar aastat (võib-olla kümme, võib-kakskümmend) algab ühinemised ja omandamised suured ettevõtted autsaiderid turu. Kõik läheb, et professionaalsus ja spetsialiseerumine muutuvad prioriteedid. Rohkem kaupu müüakse läbi kauplused ja tarbija läheb tellida кровлю on ehitus firma, kus on võimalik saada garantii ja materjali, ja tööle. Minu arvates, turuosalised on aeg ühendada oma jõupingutused edukas edendamine, kauba. Mul on ettepanek - organiseeruda ja hakata korraldab üks kord tunnis suur ehitus foorum (näituse), mitte kümme väikest. Ühelt poolt, see võimaldab ettevõtetel minna näitusele tõesti uusi arenguid, mis on huvitav ja kasulik spetsialistid. See tõstab staatust kõige näitus. Teisalt võimaldab see ei kahanda ressursse kõrghooajal sales. Muidugi, tänane olukord on suurel määral tingitud aktiivsus näitus firmad, kuid ei usu, et see olukord on rahul ehitajad. Taras КОЛОМИЕЦ, müügidirektor kontorite võrgu "ТПК" (tootja ja hulgimüüja): - aeg on Möödas, kui kaasaegne katusekattematerjalid olid диковинку ja müüakse kõrge hinnaga. Täna koos impordi-lise kaup aktiivselt pakutakse ja tooted on kodumaiste tootjate. Suur konkurents turul katusematerjalid kaasa aidanud hindade langus металлочерепицу ja профнастил. Keskmine hind selle toodete - $6-8 1 kv. m. Kui veel paar aastat tagasi hinnad on igal aastal pidevalt langenud umbes 5%, siis sel aastal nad on stabiliseerunud. Kuid täna on ostja ei puuduta mitte ainult hind. Funktsioon müük katusematerjalid seisneb selles, et protsess on ostuotsuse piisavalt длителен. Ostja kogub informatsiooni lasteaedadesse toote kohta, võrrelda erinevaid pakkumisi ja alles pärast seda võtsid vastu otsuse. Seoses sellega on väga oluline personali kvalifikatsioon, töötab klientidega. Juht peab mõistma, et tuleb kliendile anda vajalikud arvutused. Kui võrrelda erinevaid pakkumisi tuleb arvestada, et mõned müüjad, kes tahavad näidata madalama hinna, kasutatakse erinevaid trikke (vähendavad vajalik paigaldamiseks materjali ja selle seejärel tuleb докупать, müüvad maskeerunud kvaliteetne metal rohkem vähendatud sordid s t. d. ). Svetlana ПИВОВАРЧУК direktor OÜ "Trade House "Финпрофиль" (tootmine ning hulgi-ja jaemüük кровельными materjalidega): - kindlalt võib öelda, et turg katusematerjalid lähiaastatel kiiremini areneda. Luua kogu tootmistsükkel valmistamiseks металлочерепицы Ukrainas on võimaldanud toota tooteid odavam imporditud ja katta tarbijate madal sissetulekuga. Tulevik - eest ukraina tootjad ja maaletoojad. Kuigi täielikult tõrjuda impordi tooteid lähiaastatel ei õnnestu. Mure on ainult üks. Investeerida tootmise, tahaks olla kindel stabiilsus, majanduslik ja poliitiline olukord Ukrainas. Suur hirm põhjustab uute eeskirjade kehtestamine kaubandus meie vene partnerid (juuli 2001 imporditud territooriumilt Venemaa kaupade üldtingimusi maksustamise KÄIBEMAKS - 20%). Osta Venemaa tooraine tootmiseks металлочерепицы, me koheselt tundsid negatiivset mõju nende нововведенный, sest enne seda import Venemaalt üldse ei облагался KÄIBEMAKSU. Arvan, et edaspidi, kui need maksud ei kukuks, või vähemalt vähendada, meil pea täielikult переориентироваться on ukraina tootja tooraine. See võib põhjustada suurenenud hinnad on toodetud meie katusekattematerjalid, kuna рулонную teras me omandada kas monopolist seda turu - Мариупольского terasetehas. Ja isegi siis, kui võrrelda hindu tooraine tootmise tehase ja venemaa tootjate arvestuse kulude laevandus, hankida toorainet ikka soodsam Venemaal. Vjatšeslav ДУЧЕНКО, asedirektor, turunduse "Балтийос Браста Ukraina" (tootja ja müüja katusematerjalid): - Vaatamata suurem konkurents, kogudus uute kaubamärkide avaldab positiivset mõju turule katusematerjalid. See elavdab turgu, ei anna "lõõgastuda" nii algajatele ja tegutsevatele firmadele. Ja pealegi aitab suurendada müügimahtude. Näiteks veel kaks aastat tagasi meie firma tegeles kõrgemasse turule супердиффузионной membraani kontserni Dupont. Kuid alles pärast tekkimist turul sarnaste membraane, firma "Евроизол", "Avista", "Экспоконтракт" meie müük on oluliselt suurenenud. Seejuures hinnasõda turul peaaegu üldse. Tõsine ettevõtte "võtavad" kliendi kõrge teenuse taseme, positiivse maine turul, millel on kauba lattu. Dmitri ФАЙНЕР direktor OÜ "Tehas katusematerjalid "Акваизол" (tootja katusematerjalid): - turul Probleeme katusematerjalid, muidugi piisavalt. Kuid, minu arvates, eriti luksusrestoranis müüjad kaasaegse katuse renoveerimine on aegunud regulatoorne ehitus baas (Lõikama), millest lihtsalt ei ole ka toetuse taotluse rohkem kvaliteetseid kaasaegseid materjale. Tõsi, mõned liigid imporditud toodete aja jooksul tabanud nimekiri "дозволенных" ehitusmaterjalide. Ilmselt need ettevõtted on suutnud edukalt пролоббировать oma huve. Kuid kuna turg areneb, ja ei saa piirduda vaid mitut liiki uusi ukraina turul katuse renoveerimine. Ja veel. Tiheda konkurentsi tingimustes tahaks näha tsiviliseeritud turuosaliste. Kui tihti silmitsi sellega, et müüjad või tootjad, расхваливая kliendi ees oma tooteid, ei unusta laimata kauba oma konkurentide. Minu arvates on see ebaaus. Ja ütleb, et see pigem ei ole väärikas toodete ja nõrkus firma. Natalja SIDORENKO, asetäitja ettevõtte "Triumf-" (ehitus-ja hulgimüük company): - kuna meie ettevõte on pigem töövõtja kui lihtsalt müüja katusematerjalid, me näeme polüamiidist turg seest. Aeg on meie töö oleme märganud, et mõned katusekattematerjalid "вжились" ukraina turule rohkem, mõned vähem. Vähemalt turu küllastumine katus tooted on muutunud ja nõudlus. Veel aastat 6-7 tagasi nõuded katusel olid üsna lihtsad - et ei voolas ja oli meeldiv välimus. Täna oluliselt tõusnud esteetilised nõuded ja mis kõige tähtsam, sai предъявляться funktsionaalsuse ja jõudluse nõuded katusekattel, mis tõi kaasa üha kasvav keerukus, projekteerimise ja projektide rakendamise. Imelik küll, aga nüüd oli huvitav töö on nõudlik klient, kes soovib kasutada uusimaid ehitustehnoloogia. Selline klient on nõus maksab raha eest lahendus tema probleemidele. Juri ДУХНИЧ, turundaja ettevõtte "Евроизол" (крупнооптовый müüja katusematerjalid): - Täna importida teatud tüüpi katusematerjalid Ukraina odavam, kui toota neid siin. Sama ja kohaliku tootja (импортирующий tooraine ja osad)ja tarnija valmis materjalid on peaaegu võrdsetes tingimustes. Selles olukorras praktika madalamaid hindu, et meelitada uusi kliente ei saa enam olla sama tõhus nagu eelnevalt. Dünaamika hinnalangus on viimase pooleteise aasta jooksul olnud liiga стремительной. Arvan, et lähiajal ei ole oodata märkimisväärset hinnaalanduse kauba ainult sellepärast, et peab jääma atraktsioon edasimüüjate. Selle tulemusena pakkuja suhetes edasimüüja teeb rõhku oma tööriistad, maine, brändi ja toote kvaliteeti. Ja nüüd soodsa atmosfääri mahu kasv on vahendusfirma müük loob arenev turg еврошифера, подкровельных изоляционних kile tüüpi "hüdro/паробарьер" ja kaitsev membraane tüüp "ветро/евробарьер". Müüki need materjalid on pidevalt kasvavad. Turg on aktiivsemaks hakkab neelavad uusi materjale ja edasimüüja on vaja pidevalt jälgida infot küsitakse, uute tehnoloogiate. Ja see on alati lihtsam teha koos pakkuja. Tõhus viis teabevahetuse kutsealase keskkonnaga muutuvad tutvustavad seminarid, kus osalejatele pakutakse põhjalikku teavet materjali ja предоставляэтся võimalus elav suhtlemine tootja esindajatega. Andrei ОНОПРИЕНКО, tegevjuht firma "Avista" (hulgi кровельными materjalidega): - viimastel aastatel on kasvanud nõudlus peaaegu igasuguseid katuse renoveerimine, eriti kaasaegse. Kuid ei saa hinnata üheselt kõike turul. Näiteks kasvab müük kvaliteetseid ja kalleid materjale, et karm katuse renoveerimine, kuid samal ajal on märgata eelistust odava kauba müümisel еврорубероида. Sageli on see tingitud vähene vajalikud vahendid ja tunded omaniku juures klientidele, vastuvõtva otsuse перекрытии tööstus-ja громадських sooritatud. Suured olme -, hoone -, riigi objektid objektid ja ühisvara kirjuta odavamate materjalidega. Sel juhul on tellija nõuded дешевому materjali - kuidas дорогому. Oma panuse olukorra on teinud ebaausad vahendajad ja töövõtjad, срывающие tabama, pakkudes odavat materjali maskeerunud добротной katus, kas just kaubandus on odav ebausaldusväärsed materjalidega. Samal ajal omanikud era-majad, vastupidi, valmis переплатит ja ostab kallis, kvaliteetne materjal, mitte paljastada konsultant ruumid joon olema залитыми tõttu lekkiv katus. Ja veel üks negatiivne hetk. Suur konkurents seas кровельщиков ei ole alati positiivne mõju turule. Eriti kahjustab dumping. Näiteks lääne esinduse katus ettevõtteid, võttes soliidne poolt rahastatud välismaiste tootjate, püüavad подмять all ennast teatud turusegmentides. Prognoos olevat, sügis 2001 kevad-2002 rõõmu müüjate katusematerjalid kõrge läbimüük. Suur tõenäosus, et turg kasvab veel 20%. Peamiselt see juhtub kasvu tõttu müügi uusi kaasaegseid materjale. Hinnad langevad, katusekattematerjalid tuleval aastal on ebatõenäoline. Taaselustamise kodumaiste tootjate ja välimus turule uue katusekatte materjalid panevad maaletoojad потесниться. Väikesed ettevõtted ei saa taluma rünnakut suur kauplejad, превратившихся lisaks kohalike tootjate. Nii mõned мелкооптовые ettevõtted lahkuvad turult. ALLIKAS: Äri.
Allikas: http://stroymart. com. ua
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar